Jednání komise pro výběr vedoucího Kanceláře PS dne 19. dubna 2017
20. 4. 2017Z pověření předsedy Poslanecké sněmovny Jana Hamáčka se ve středu 19. dubna 2017 uskutečnilo první zasedání komise ustavené pro výběr vedoucího Kanceláře Poslanecké sněmovny.
Komise se sešla v plném počtu 9 členů - 6 poslanců a 3 zaměstnanci Kanceláře PS. V tomto složení schválila, že předsedou komise bude poslanec a 1.místopředseda PS Radek Vondráček a místopředsedou poslanec a místopředseda PS Petr Gazdík. Dále komise stanovila postup pro otevírání obálek a kontrolu formálních náležitostí. Každá obálka byla otevřena a splnění jednotlivých náležitostí bylo zaznamenáno do formuláře, opatřeného jménem a datem narození účastníka výběrového řízení.
Z výběrového řízení byla vyřazena jedna přihláška z důvodu nesplnění termínu pro podání, další účastník na vlastní žádost ze zdravotních důvodů a pro nesplnění formálních požadavků byly vyřazeny materiály třetího účastníka.
Po těchto nezbytných formálních úkonech zůstalo ve výběru celkem 15 uchazečů o funkci vedoucího Kanceláře Poslanecké sněmovny. Všichni členové komise provedli osobně kontrolu zaslaných materiálů a ověřili tak správnost a úplnost podkladů pro další jednání komise a shodli se na následujícím průběhu výběrového řízení:
Do 21. dubna 2017 budou zaslány všem členům výběrové komise životopisy uchazečů, aby se s nimi mohli podrobně seznámit. Na základě těchto životopisů vybere každý člen výběrové komise 5 uchazečů, kteří by podle jeho mínění - na základě doložených kvalifikačních předpokladů - měli být pozváni k osobnímu pohovoru do 2. kola výběrového řízení, které se uskuteční 18. května 2017 od 14.30 hodin v budově Poslanecké sněmovny. Na každého účastníka bude vyhrazeno 30 minut a budou pozváni písemně v abecedním pořadí.
Tiskový odbor Kanceláře Poslanecké sněmovny