C.
Některé výkazy a data statistická.
Stav Bankovního úřadu ministerstva financí
dne 7. listopadu 1922
Aktiva: |
v tisících Kč |
Změny u porovnání se stavem ze dne 31./10. 1922 |
||||||
Pohledávka za Rak.-uh. bankou |
Hotovost v bankovkách |
|||||||
bankovky zadržené při okolkování a ztažené výměnou za státovky |
K 8,012.296/m |
|||||||
Za převzaté žirové zůstatky a pokladniční poukázky |
K 2,081.419/m |
|||||||
Směnky v zásobě |
283.371 |
- |
4.937 |
|||||
Eskontované cenné papíry |
95.995 |
- |
7.785 |
|||||
Zápůjčky na cenné papíry |
1,510.501 |
+ |
2.396 |
|||||
Pohledávky v cizině a zásoba valut |
1,674.121 |
- |
18.514 |
|||||
Nákup drahých kovů |
815.146 |
+ |
2.765 |
|||||
Jiná aktiva |
728.922; |
- |
37.784 |
|||||
Pasiva: |
15,204.771, |
- |
63.859 |
|||||
Obnos při okolkování zadržených bankovek |
Kč 2,134.218/m |
|||||||
méně vkladní listy na dávku z majetku odevzdané |
Kč 1,080.277/m |
|||||||
méně vkladní listy vyplacené finanční správou a této refundované (finanční zákon pro 1921 a 1922 II. díl, kap. 14, titul 5, § 10 |
Kč 613.000/m |
Kč 1,693.277/m |
440.941 |
- |
7.510 |
|||
Oběh státovek |
9,951.534 |
- |
187.832 |
|||||
Žirové pohledávky věřitelů |
pohledávky stran |
1,142.583 |
+ |
100.688 |
||||
platy na dávku z majetku |
1,832.351 |
+ |
35.330 |
|||||
pohledávky z vázaných vkladních listů |
190.203 |
- |
1.953 |
|||||
Pokladniční poukázky v oběhu |
147.398 |
- |
731 |
|||||
Jiná pasiva |
1,499.761 |
- |
1.851 |
|||||
Sazba úroková od 27. dubna 1922: |
15,204.771 |
- |
63.859 |
|||||
z eskontu směnek |
5% |
|||||||
z lombardu |
61/2% -7%. |
Bankovní úřad ministerstva financí.
Účtárna.
Čuberka v. r. |
Kořimský v. r. |
Nejvyšší přípustný obnos oběhu státovek.
Dle § 10 zákona čís. 187 ze dne 10. dubna 1919 [Zvýšení oběhu státovek nad úhrnný obnos bankovek při okolkování kolkem opatřených a nad polovici převzatých žirových účtů a pokladničních poukázek Rak.-uh. banky jest přípustno jen tehdy, je-li pro tato platidla plná soukromoprávní úhrada bankovní.
Jiné rozmnožování může se státi pouze zákonem.] mohlo na základě vedlejšího stavu Bankovního úřadu ministerstva financí býti vydáno státovek:
Kč |
h |
|||||||||
1. |
za stažené bankovky Rakousko-uherské banky |
K |
8.012,296.969,80 |
|||||||
po odečtení bankovek zadržených při okolkování |
K |
2.134,217.796,78 |
||||||||
a po odečtení bankovek zadržených při výměnách (nákupech) (obsaženo v jiných pasivech) |
" |
315,902.561,10 |
" |
2.450,125.357,88 |
||||||
tedy za bankovky okolkované a vyměněné |
5.562,171.611 |
92 |
||||||||
2. |
za převzaté žirové zůstatky státních pokladen u Rakousko-uherské banky |
Kč |
789,720.443,36 |
|||||||
z převzatých žirových zůstatků tj. |
K |
1.616,884.521,82 |
||||||||
méně hořejších |
" |
789,720.443,36 |
||||||||
50% tedy z |
K |
827,164.078,46 |
" |
413,582.039,23 |
||||||
a 50% z převzatých poklad. poukázek |
" |
467,534000,-- |
" |
233,767.000,-- |
1.437,069.482 |
69 |
||||
3. |
bankovní úhradu, již tvoří: |
|||||||||
eskortované směnky |
Kč |
283,370.921,02 |
||||||||
eskortované cenné papíry |
" |
95,995.000,-- |
||||||||
zápůjčky na cenné papíry |
" |
1.510,500.500,-- |
||||||||
pohledávky v cizině a zásoba valut |
" |
1.674,121.037,21 |
||||||||
nákup drahých kovů |
" |
815,145.566,20 |
4.379,133.024 |
43 |
||||||
Dne 7. listopadu 1922 |
přípustný oběh |
11.378,374.118 |
94 |
|||||||
" |
skutečný oběh |
9.951,534.471 |
50 |
|||||||
" |
jest tudíž skutečný oběh proti přípustné nejvyšší hranici menší o |
1.426,839.647 |
44 |
|||||||
tj. proti předešlému výkazu |
+ 161.756.026 |
14 |
V PRAZE, dne 7. listopadu 1922.
Ředitelství
Bankovního úřadu ministerstva financí v Praze.
Novák v. r. |
Kučera v. r. |
Státní železnice.
Správu státních železnic vede ministerstvo železnic.
Pokud jedná se o výdaje a příjmy, podává se dle rozpočtů státních tento obraz:
Preliminovány byly v řádném rozpočtu státním pro železniční správu
pro rok |
výdaje |
příjmy |
Kč |
Kč |
|
1919 |
1.219,056.130 |
970,045.620 |
1920 |
3.452,884.870 |
2.738,577.120 |
1921 |
5.197,053.100 |
4.642,390.000 |
1922 |
4.660,257.600 |
4.945,500.000 |
1923 |
4.206,081.040 |
4.951,757.660 |
Ježto za války na železnicích se žádné větší opravy neprováděly, jest přirozeno, že při převratu nacházely se všechny železnice a sice jak ohledně staveb, tak ohledně vozidel ve stavu velmi zbědovaném.
Měl-li býti provoz vůbec udržen, nezbývalo, než vynaložiti na nutné opravy a doplnění vozového parku značné obnosy.
Dále bylo závadou, že bývalým režimem byly dráhy hlavně vedeny směrem k jihu na Vídeň a Budapešť, kdežto zájem republiky čsl. vyžaduje, aby docíleno bylo co nejlepšího spojení napříč republikou, tedy směrem východním.
Přirozeně nebylo možno náklady takové hraditi z příjmů dopravních a bylo nutno peníz potřebný na vybudování drah a doplnění vozidel opatřiti výpůjčkou.
K tomu cíli byl od roku 1921 vedle řádného rozpočtu státního zaveden ještě zvláštní rozpočet státních investic, v němž preliminovány byly potřeby jednak na stavby nových drah, na lepší vystavení a zdokonalení stávajících drah jak v ohledu stavebním, tak ohledně lokomotiv a vozidel.
Na investice železniční bylo preliminováno celkem
v |
roce |
1921 |
1.979,045.000 K |
" |
" |
1922 |
2.000,000.000 K |
" |
" |
1923 |
1.500,000.000 K |
při čemž ovšem zúročení a úmor půjček na železnice, kontrahovaných zatěžovati bude provoz státních drah.
Pokud se týká rozsahu drah, budiž zde uvedeno toto:
Délka drah činí tč. u státních drah |
8.212 km, |
u místních drah |
3.482 km, |
celkem |
11.694 km. |
Stav lokomotiv ČSD obnáší
k 31. prosinci 1919 |
3.424 |
kusů |
k 31. prosinci 1920 |
3.560 |
" |
k 31. prosinci 1921 |
3.677 |
" |
k 31. září 1922 |
3.705 |
" |
Dráha Košicko-Bohumínská má 228 lokomotiv, dráha Ústecko-Teplická 141 lokomotiv. Nových, námi vystavených lokomotiv jest celkem 329; z těch bylo vzato do stavu:
koncem roku 1919 |
92 lokomotiv, |
koncem roku 1920 |
110 lokomotiv, |
koncem roku 1921 |
103 lokomotiv, |
do 30. září 1922 |
24 lokomotiv. |
Počet vozů vyplývá z této tabulky:
Značka |
osobní |
služební |
||||||
1919 |
1920 |
1921 |
1922 |
1919 |
1920 |
1921 |
1922 |
|
Č. S. D. (vlastní) |
413 |
717 |
1.078 |
1.083 |
94 |
194 |
619 |
625 |
vypůjčené a francouzské opravné |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Hlučínská repartice K. St. B. Společný oboz |
- |
- |
25 |
25 |
- |
- |
4 |
4 |
pohyblivé dle sčítání K. K. St. B. Společný oboz |
5.176 |
5.215 |
5.200 |
5 536 |
1.282 |
1.276 |
1.161 |
1.253 |
pohyblivé dle sčítání M. A. V. Společný oboz |
710 |
654 |
682 |
738 |
223 |
161 |
94 |
107 |
Dohromady |
6.299 |
6.586 |
6.935 |
7.382 |
1.599 |
1.631 |
1.878 |
1.989 |
Značka |
Poštovní |
Nákladní |
||||||
1919 |
1920 |
1921 |
1922 |
1919 |
1920 |
1921 |
1922 |
|
Č. S. D. (vlastní) |
24 |
24 |
39 |
39 |
8.790 |
20.526 |
29.832 |
33.669 |
Vypůjčené a francouzské opravné |
- |
- |
- |
- |
2.272 |
2.272 |
2.216 |
1.044 |
Hlučínská repartice |
- |
- |
2 |
2 |
- |
- |
77 |
77 |
Pohyblivé dle sčítání K. K. St. B. Společný oboz |
400 |
336 |
524 |
545 |
35.118 |
31.600 |
48.404 |
51.428 |
Pohyblivé dle sčítání M. A. V. Společný oboz |
18 |
18 |
19 |
25 |
23.750 |
19.915 |
8.957 |
9.118 |
Dohromady |
442 |
378 |
584 |
611 |
69.930 |
74.313 |
89.486 |
95.336 |
Ohledně provozu stůjž zde výkaz o srovnání počtu objednaných a skutečně přistavených vozů, a sice:
rok |
vozů krytých |
otevřených |
Poznámka |
||||
objedn. |
přistavených |
krytí v % |
objedn. |
přistavených |
krytí v % |
||
1919 |
1,022.299 |
577.294 |
56% |
2,385.450 |
4,759.968 |
73% |
Data ta nejsou úplná, protože Slovensko do září chybí |
1920 |
1,620.446 |
783.141 |
48% |
3,722.814 |
2,543.024 |
68% |
Všeobecný nedostatek vozů |
1921 |
1,192.736 |
989.923 |
83% |
2,329.126 |
1,888.811 |
81% |
Dovozu uhlí bylo plně vyhověno, pro vývoz dřeva do ciziny nedostatek |
1922 |
847.715 |
840.920 |
99% |
1,401.199 |
1,234.295 |
88% |
Pro uhlí bylo vyhověno plně, pro zvýšený vývoz dříví do ciziny následkem poškození lesů mniškou, byl nedostatek vozů |
Konečně uvádí se počet vlakových kilometrů, kdež ovšem data za roky 1922 a 1923 jsou přirozeně jen odhadová
1919 |
2,099.778 |
25,954.188 |
21,188.031 |
49,241.997 |
1920 |
3,256.959 |
36,060.275 |
27,067.177 |
66,384.411 |
1921 |
5,719.348 |
42,710.732 |
32,012.730 |
80,442:810 |
1922 |
8,209.600 |
48,914.700 |
37,034.600 |
94,158.900 |
1923 |
9,513.100 |
56,251.700 |
40,034.600 |
105,799.400 |
Finanční hospodářství ministerstva železnic dle docílených výsledků.
Rok 1919.
Výdaje dle účetní uzávěrky |
1.630,401.730 K |
Příjmy dle účetní uzávěrky |
1.211,299.750 K |
Schodek |
419,101.980 K |
Rok 1920.
Výdaje dle účetní uzávěrky |
4.531,999.650 K |
Příjmy dle účetní uzávěrky |
3.273,386.620 K |
Schodek |
1.258,613.030 K |
Rok 1921.
Výdaje dle prozatímní uzávěrky |
5.468,878.020 K |
Příjmy dle prozatímní uzávěrky |
4.912,538.600 K |
Očekávaný schodek |
556,339.420 K |
Rok 1922.
Prozatímní výdaje do konce září 1922 |
4.809,347.050 K |
Prozatímní příjmy do konce září 1922 |
4.227,002.480 K |
Schodek |
582,344.570 K |
Kdežto mimořádné náklady na stavby drah a pořízení vozidel jsou zahrnuty ve výše uvedených vydáních za rok 1919 a 1920 a to
za rok 1919 v částce |
329,976.030 K |
a za rok 1920 v částce |
1.264,077.410 K |
nejsou výdaje investiční v cifrách za rok 1921 a 1922 obsaženy, ježto pro rok 1921 a 1922 jsou preliminovány v rozpočtu státních investic a vykazovány odděleně od hospodářství dle řádného státního rozpočtu.
Výdaje investiční činily dle prozatímní uzávěrky za rok 1921 |
K |
1.421,512.303 |
a za rok 1922 do konce září okrouhle |
" |
598,000.000 |
Přehled přepravních příjmů.
Rok |
Příjmy z dopravy: |
||||
osob |
zavazadel |
rychlozboží |
nákladního zboží |
Úhrn |
|
v korunách |
|||||
1919 |
291,930.580 |
12,352.750 |
51,569.110 |
772,319.220 |
1.128,171.660 |
1920 |
558,283.350 |
29,541.090 |
101,929.420 |
2.342,715.230 |
3.032,474.090 |
1921 |
720,000.000 |
60,000.000 |
190,000.000 |
2.903,499.100 |
3.873,499.100 |
1922 do konce září |
509,600.000 |
50,400.000 |
134,000.000 |
1.876,000.000 |
2.570,000.000 |
Seznam částek,
které byly jednotlivým firmám od převratu do 31. října 1922 zaplaceny za dodaná vozidla.
(V r. 1919 a 1920 z rozpočtu mimořádného, v r. 1921 a 1922 z rozpočtu investičního.)
Ringhofferovy závody a spol., Smíchov |
Kč |
1.017,934.44 |
|
Kopřivnická vozovka, akc. spol. |
" |
629,875.634 |
|
Studénecká továrna na vagony |
" |
390,341.986 |
|
Brněnsko-Královopolská stroj. |
" |
194,342.074 |
|
Českomoravská Kolben akc. spol. |
" |
179,858.335 |
|
Akc. spol. dř. Breitfeld, Daněk a spol. v Karlíně |
" |
107,515.634 |
|
Akc. spol. dř. Škodovy závody v Plzni |
" |
62,520.000 |
|
"Fram", továrna na vozy, Kolín |
" |
15,652.873 |
|
Severočeská spol. na stavbu vagonů v Čes. Lípě |
" |
29,074.300 |
|
Josef Bartoš, závod stroj. v Košířích |
" |
2,442.798 |
za plyn. osvětlení |
J. K. Rudolf, továrna na plyn. osvětlení, Plzeň |
" |
2,818.760 |
za plyn. osvětlení |
Ředitelství státních železáren v Podbrezové |
" |
955.500 |
za plynojemy |
Českomor. elektr. závody Fr. Křižík, akc. spol., Karlín |
" |
671.876 |
za elektr. osvětlení |
Spojené strojírny na Smíchově |
" |
409.098 |
za pojezdný jeřáb |
Union, obchodní závod v Praze |
" |
1,003.235 |
|
Meziministerská komise pro věcnou demobilisaci |
" |
360.000 |
|
Kč |
2.635,776.546 |
POŠTOVNÍ PROVOZ.
Dle státních rozpočtů jeví se pro ministerstvo pošt a telegrafů v letech 1919 - 1923:
preliminované |
||||
rok |
výdaje |
příjmy |
||
1919 |
153,825.800 |
K |
173,636.100 |
K |
1920 |
389,848.120 |
" |
394,430.500 |
" |
1921 |
914,315.100 |
" |
690,377.100 |
" |
1922 |
747,364.250 |
" |
851,809.000 |
" |
1923 |
729,487.520 |
" |
1.022,802.650 |
K |
Důvodem hlavním pro vzestup výdajů v roce 1921 byla ta okolnost, že přídavky drahotní zaměstnanců, jež byly dříve ve státním rozpočtu preliminovány ve zvláštní kapitole, společné všem resortům, byly pro rok 1921 vykazovány v kapitole každého resortu.
Velké stoupání vykazovaly také věcné potřeby a sice proto, že při převratu převzala poštovní správa čsl. provozní prostředky tak opotřebované a nedostatečné, že bylo nutno nedostatky ty co nejdříve odstraniti, aby provoz neselhal.
To vyžadovalo ovšem velkých nákladů a obětí peněžních a činilo nutným zvyšování pošt. poplatků.
Nejhorší byly poměry na Slovensku a v Podkarpatské Rusi, kde dřívější maďarská správa zanechala vše ve stavu zuboženém, a nad to vpádem bolševickým ohromné škody byly způsobeny.
Značné výdaje způsobilo vybudování nových vedení telegrafních a telefonních.
Dříve totiž byla všechna vedení soustředěna do Vídně a do Budapešti, tedy ze severu na jih, kdežto veškerý provoz v Československu v důsledku geografické polohy státu jde od západu k východu.
Nutným bylo zejména zřízení nových přímých telegrafních mezinárodních vedení s Francií, Anglií, Polskem, Rumunskem, královstvím S. H. S., s Curychem atd.; zavedeny nové výkonnější přístroje Hughesovy, Bandotovy a Siemensovy.
Telefonní síť uvnitř státu byla po převratu nejen řádně opravena, nýbrž i značně rozšířena, zejména vybudována vedení meziměstská s Mor. Ostravou, Bratislavou, s Košicemi a s Užhorodem.
V době převratu bylo celkem 1146, koncem července 1922 1288 telefonních ústředen, účastnických stanic bylo 28. října 1918 66.537, od té doby přibylo přes 20.000 nových stanic a 1522 veřejných hovoren.
Rozsah meziměstských sítí činil v roce 64.254 km, nyní 78.839 km. Celková délka všech telefonních vedení (místních a meziměstských, vzdušných i kabelových) činí okrouhle 325.000 km.
Započato bylo již i se stavbou radiotelegrafických stanic, tak v Brně, v Poděbradech, v Bratislavě a v Košicích.
Pro poštovní dopravu zřízeno jest tou dobou 3766 pošt. úřadů, silniční dopravu poštovní obstarává kromě pochůzek poštovních denně 8960 pošt. jízd, jež svěřeny jsou 1201 soukromým podnikatelům, dále jest v provozu 154 autobusových, 23 lehkých a 48 nákladních automobilů.
Počet autotratí činí 90, celková jejich délka 1926 km.
Vozů vlakových pošt jest v provozu denně 790, jež ujedou denně okrouhle 63.000 km a dopraví přes 15,000.000 kusů korespondence všeho druhu a 280.000 balíků. Telegrafních vedení jest celkem 117.297 km, z čehož připadá 70.274 km na poštovní a 47.023 km na železniční vedení telegrafní.
Chtíc telegraf, telefon, radiotelegrafii i provoz automobilových spojů vybudovati moderním způsobem a umožniti pokud možná největší rozšíření používání těchto zařízení, byla státní správa nucena vynaložiti značný peníz na výstavbu jejich a bylo proto počínajíc rokem 1921 na investice toho druhu, které jsou přece hospodářskými investicemi v pravém slova smyslu, jež není možno z běžných příjmů státních plně hraditi, pamatováno ve zvláštním rozpočtu státních investic, a sice tím způsobem, že pro účely poštovní správy bylo preliminováno
pro |
rok |
1921 |
148,140.000 K |
" |
" |
1922 |
200,000.000 K |
" |
" |
1923 |
190,000.000 K |
ke kterémužto cíli opatřují se potřebné peníze výpůjčkou, jichž zúročení a úmor musí pošt. správa hraditi.
POŠTOVNÍ ÚŘAD ŠEKOVÝ.
Úřad ten zřízen byl zákonem ze dne 11. března 1919.
O vývoji ústavu svědčí, že činil celkový počet šekových účtů
koncem |
roku |
1919 |
42.995, |
" |
" |
1920 |
54.849, |
" |
" |
1921 |
63.739. |
Dle stavu dne 30. září 1922 činí počet šekových účtů 71.789, stoupl tedy počet jich oproti konci roku 1919 o 28.794.
Další data omezuji se přirozeně do doby do konce roku 1921, protože rok 1922 jest teprve v běhu.
Vklady v hotovosti a bez hotových činily v letech 1919 - 1921:
vklady celkem |
z toho bez hotových |
% |
|||
1919 |
21.284,326.766,50 |
Kč |
11.282,817.797,77 |
Kč |
53 |
1920 |
56.285,764.106,37 |
Kč |
32.226,779.144,66 |
Kč |
57,2 |
1921 |
81.366,135.478,77 |
Kč |
45.284.884.212,48 |
Kč |
55,6. |
Výplaty v hotovosti a bez hotových naproti tomu činily:
výplaty celkem |
z toho bez hotových |
% |
|||
1919 |
20.319,879.949,46 |
Kč |
15.348,427.599,57 |
Kč |
75,5 |
1920 |
55.474,439.931,72 |
Kč |
44.734,586.735,39 |
Kč |
80,6 |
1921 |
81.180,067.105,12 |
Kč |
63.381,205.807,18 |
Kč |
78,--. |
Celkový obrat v letech 1919 - 1921 znázorňuje tato tabulka:
rok |
obrat celkem |
z toho obrat bez hotových |
% |
||
1919 |
41.604,206.715,96 |
Kč |
26.631,245.397,34 |
Kč |
64 |
1920 |
111.760,204.039,09 |
Kč |
76.921, 365.880,05 |
Kč |
68,8 |
1921 |
162.546,202.583,89 |
Kč |
108.666,090.019,66 |
Kč |
66,8 |
Jest známo, že na vývoji šekového řízení měla válka vliv velmi škodlivý, zejména demoralisací hospodářského života, který byl zničením úvěru vržen nazpět až k primitivním metodám naturálních směn. Účinky toho kroku zpět přirozeně jevily se ještě v prvých letech po válce.
Lze tedy vývoj šekového úřadu v republice Čsl., kde nebylo inflace papírových peněz, označiti dle hořejších výsledků jako velmi uspokojivý.
Nutno však poznamenati ještě toto:
V roce 1921 bylo poštovní šekové řízení činnosti ve 14 evropských státech a v Japonsku, při čemž ovšem organisace ústavů šekových není vesměs úplně jednotná, nýbrž přizpůsobena jest zvláštním hospodářským poměrům jednotlivých států.
Společným cílem jest však taková úprava, aby zprostředkování platů dělo se v míře co nejširší bez plateb v hotovosti.
Provádí-li šekové řízení čsl. skoro 67% celého obratu bez hotových, jsou výsledky jeho, ač činnost jeho je daleko mladší než v jiných státech, zajisté uspokojivá.
K rozvoji šekového řízení přispělo v prvé řadě zavedení obligátního placení daní, poplatků a dávek šekovým řízením, jež vstoupilo v platnost od 1, ledna 1921. Zařízením tím ovšem zatíženy byly nemálo také poštovní úřady, jež z největší části platy ty konané ponejvíce v hotovosti platenkami částečně různých typů pro různé druhy daní a dávek přijímaly.
Šekovému úřadu ukládala zvláště součinnost při emisních akcích státních zvýšenou povinnost.
Za účelem zvýšení počtu účastníků šekového řízení bude používání jeho ještě více usnadněno a provedena reorganisace ústavu na moderním základě.
Personál ústavu činil 31. prosince 1921 celkem 1965 osob, z čehož připadá na úředníky administrativní a smluvní 10 osob, na úředníky skupiny C státních úředníků (se středoškolským vzděláním) 53 osoby, úředníky skupiny D (s nižším vzděláním) 1210 osob, výpomocný personál 58 osob a 134 zřízenců.
O finančním hospodářství poštovního úřadu šekového podává přehled:
I. Rozvaha k 31. prosinci 1921.
Aktiva. |
Pasiva. |
|||||||
Kč |
Kč |
|||||||
1. |
Pokladní hotovosti |
12,531.591,27 |
Vlastní prostředky: |
|||||
2. |
Ihned splatné pohledávky |
540,387.673,06 |
1. |
Reservní fond z r. 1920 |
40,144.550,64 |
|||
3. |
Směnky |
192,647.362,38 |
||||||
4. |
Vlastní cenné papíry |
1.577,760.357,46 |
Dotace za rok 1921 |
60,127.051,70 |
||||
5. |
Dlužníci: |
100,271.602,34 |
||||||
a) pohledávky zaručené cen. papíry |
Kč |
119,760.000,-- |
Cizí prostředky: |
|||||
2 |
Vklady |
2.399,461.563,42 |
||||||
b) ostatní |
" |
592,312.415,43 |
3. |
Věřitelé |
544,208.12715 |
|||
712,072.415,43 |
4. |
Přechodná pasiva |
2,018.881,70 |
|||||
6. |
Inventář |
Kč |
6,348.630.10 |
5. |
Průběžné položky: |
|||
Odpis |
" |
1,269.726,02 |
Cenné papíry v úschově |
2.124,247.458,11 |
||||
5,078.904,08 |
5.170,207.632,72 |
|||||||
7. |
Přechodná aktiva |
952.758,33 |
||||||
8. |
Průběžné položky: |
|||||||
Cenné papíry v úschově |
2.124,247458,11 |
|||||||
9. |
Ostatní aktiva |
4,529.112,60 |
||||||
5.170,207.632,72 |