Článek 14.
Stát bude vykonávati dohled nad oběma společnostmi vládními komisary.
Článek 15.
Československá paroplavební akciová společnost se zavazuje, že bud zakoupí, nebo najme, nebo jinak si trvale zajistí park náležející firmě "Remorkáže na. Vltavě a Labi společnost s r. o." tak, aby s parkem tímto a se svým vlastním provozovala společnou a jednotnou paroplavbu. Zakladatelské banky jako majitelé "Remorkáže" se zavazují, že přiznají Čs. plavební akc. společnosti labské předkupní právo na získání loďstva a plavebního zařízení této společnosti. Podmínky koupě, nebo nájmu, nebo zajištěn: vyhrazují se schválení valnou hromadou Čsl. plavební akciové společnosti Labské.
Společnost zavazuje se dále, že zařídí nejdéle do konce července 1922 a udržovati bude pravidelnou nákladovou plavbu na kanalisované části Labe a Vltavy až do Prahu a že zřídí pravidelnou rychloparníkovou dopravu mezi Prahou a Hamburkem.
K této rychloparníkové nákladní dopravě použije labská společnost nákladních parníků pocházejících z arbitráže, pokud tyto parníky budou svou konstrukcí způsobilé k plavbě z Loubí do Prahy. Další lodi pro tuto službu není společnost povinna postaviti nebo jinak si opatřiti.
Nastane-li potřeba vyřaditi některý nákladní parník pocházející z arbitráže, opatří si společnost typ vhodnější. Pro tuto náhradu ovšem platí omezení uvedené ve čl. 16.
Článek 16.
Společnosti nedají bez schválení státní správy ničeho ze svého parku a plavebního zařízení v trvalý nájem, mají však právo při naskytnuvší se konjunktuře nebo dočasné nezaměstnanosti jednotlivých svých lodí neb parník pronajmouti je na jednotlivé jízdy nebo na zcela krátkou dobu, neprodají ničeho ze svého parku; vůbec obě společnosti budou lodního parku i plavebních zařízení, jež stát do nich jako přínos vnese, užívati pro udržování pravidelné lodní dopravy, kterou řádným způsobem zorganizují, a o jejíž rozvoj na podporu československé dopravy a zahraničního obchodu pečovati budou všemi prostředky.
Obě společnosti budou udržovati svůj park vždy v takovém rozsahu a výkonnosti, která odpovídati bude potřebám československé dopravy a finanční situaci společností s výjimkou ustanoveni předposlední, odstavce čl. 15. posl. věta. Kdyby stát požadoval rozšiřování parku některé společnosti nad její finanční síly, zavazuje se poskytnouti na takové investice subvence přiměřené jeho požadavkům. Snižování počtu vlastního lodního parku smí se díti jen po dohodě se státní správou.
Článek 17.
Obě společnosti poskytnou vládě své plavební prostředky a zaměstnance, když státní správa pro povodeň neb jinou živelní nehodu o ně požádá z důvodu záchrany lidských životů a majetku za náhradu svéstojných nákladů, jakož i za náhradu event. utrpěných ztrát a škod na zapůjčených objektech.
Článek 18.
Státní správa udělí oběma společnostem plavební koncese na dobu 50 let a neudělí žádné jiné společnosti koncesi plavební za výhodnějších a nebo stejných podmínek jako oběma společnostem, leda že by šlo o specielní podnik na př. zvláštní poštovní spojení, na kterém by měl stát zájem, jehož uskutečnění by společnosti byvše k tomu vyzvány, nemohly nebo nechtěly provésti.
Článek 19.
Jednací řečí v obou společnostech bude jazyk český nebo slovenský.
Článek 20.
Státní správa vyhrazuje si, schvalovati jízdní řády pro dopravu osob, jež pak musí se veřejně vyhlásiti - a v případě nutnosti je i předepsati a může po případě požadovati i plavby mimořádnou, v kterémžto případě nahradí společnostem případné ztráty vzniklé takovou mimořádnou plavbou.
O dosaženém provozu zboží i osob předkládati budou obě společnosti měsíční půlroční i roční statistické výkazy státní správě.
Článek 21.
Státní zaměstnanci požívají na lodích obou společností obdobné výhody, jako na čsl. státních drahách. Vojenským osobám ve službě i mimo službu, orgánům finanční stráže a stráže veřejné bezpečnosti, cestují-li v stejnokroji, povolí obě společnosti levnější dopravné, než předpisuje obyčejný tarif a ustanoví je v, dohodě s ministerstvem obchodu. Rovněž povolí obě společnosti levnější sazby pro dopravu zboží vojenského a materiálu určeného k udržování a zlepšování vodní cesty. Orgány, které cestují z úřední povinnosti v zájmu plavby neb regulace řek, neb v zájmu poštovní dopravy, dopraví společnosti na svých lodích pro osobní dopravu bezplatně.
Článek 22.
Obě společnosti budou ku přání ministerstva pošt a telegrafů na svých parnících osobních po případě nákladních, ale ne vlečných, dopravovati poštu listovní a balíkovou za přiměřenou náhradu.
O přiměřenosti této náhrady rozhodne v případě neshody jako rozhodčí ministr obchodu. Podrobnosti jsou vyhrazeny zvláštnímu ujednání obou společností s ministerstvem pošt a telegrafů.
Článek 23.
Stát se zavazuje, že se přičiní, aby vymohl oběma společnostem dodávání vhodného uhlí pro potřebu vlastní (na Dunaji stejné jakosti jako pro rychlíky) za obdobných podmínek a za tutéž cenu, jakou platí neb platiti budou státní dráhy čsl.
Článek 24.
Stát se zavazuje, že se přičiní, aby vymohl pro labskou společnost právo po dobu jejího trvání používati vlečného řetězu, pokud jest položen v Labi na území německé republiky, resp. kdyby tento řetěz byl odstraněn, právo položiti svůj vlastní.
Článek 25.
Státní správa se zavazuje, stane-li se vlastníkem komárenské loděnice, že poskytne Dunajské společnosti právo na časově přednostní provádění oprav a staveb lodního parku za ceny přiměřené a, že stejnou povinnost uloží i svému právnímu nástupci.
Článek 26.
Rozhodovati spory vzniklé z této smlouvy náleží věcně příslušným soudům v Praze.
Článek 27.
Smlouva platí na dobu trvání společností, nejdéle však 50 roků.
Článek 28.
Podepsané strany ručí si navzájem za to, že do této smlouvy vstoupí obě společností plavební, labská i dunajská jimi zřizované.
V Praze dne .................
Příloha "A".
Seznam lodí a plavebního zařízení na Labi, které postoupí Německo Československé republice podle čl. 339 mírové smlouvy.
A. Lodě a plavební zařízeni "Rakouské Severozápadní paroplavební společnosti".
1. Vlečné parníky. |
|||||||
Post. číslo |
Loď |
rok stavby |
Síla. k. s. |
Největší nosnost v tunách |
|||
1 |
Doktor Rula |
1897 |
550 |
||||
2 |
Habsburg |
1910 |
650 |
||||
3 |
Hamburg |
1899 |
600 |
||||
4 |
Hugo Marcus |
1910 |
650 |
||||
5 |
Marie |
1881 |
350 |
||||
6 |
Moldau |
1899 |
650 |
||||
7 |
Tetschen |
1898 |
575 |
||||
8 |
Wien |
1894 |
500 |
||||
9 |
Wilhelmíne |
1881 |
500 |
||||
5025 |
|||||||
2. Nákladní parníky. |
|||||||
1 |
Antonia |
1881 |
250 |
301 |
|||
2 |
Beraun |
1914 |
350 |
445 |
|||
3 |
Donau |
1910 |
450 |
411 |
|||
4 |
Eger |
1914 |
350 |
472 |
|||
5 |
Helene |
1882 |
250 |
287 |
|||
6 |
Hnenriette |
1882 |
220 |
285 |
|||
7 |
Iser |
1914 |
350 |
469 |
|||
8 |
Laube |
1883 |
250 |
251 |
|||
9 |
Magda |
1888 |
230 |
486 |
|||
10 |
Paula |
1882 |
20 |
390 |
|||
11 |
Prag |
1885 |
350 |
302 |
|||
370 |
4099 |
||||||
3. Přístavní parníky. |
|||||||
1 |
Bertha |
1889 |
135 |
||||
2 |
Hella |
1882 |
70 |
||||
3 |
Lisbeth |
1908 |
250 |
||||
4 |
Martha |
1911 |
130 |
||||
5 |
Meta |
1885 |
70 |
||||
6 |
Nordwest |
1899 |
220 |
||||
7 |
Nixe |
1890 |
45 |
||||
8 |
Reichenberg |
1909 |
185 |
||||
9 |
Stephanie |
1890 |
150 |
||||
10 |
Wanda |
1908 |
250 |
||||
11 |
Wilma |
1885 |
70 |
||||
1575 |
|||||||
4. Řetězové parníky. |
|||||||
1 |
O. N. W. D. I |
1872 |
120 |
||||
2 |
O. N. W. D. II |
1879 |
120 |
||||
3 |
O. N. W. D. III |
1879 |
140 |
||||
4 |
O. N. W. D. IV |
1882 |
120 |
||||
5 |
O. N. W. D. V |
1884 |
150 |
||||
6 |
O. N. W. D. VI |
1886 |
140 |
||||
7 |
O. N. W. D. VII |
1888 |
140 |
||||
930 |
|||||||
5. Vlečný řetěz. |
|||||||
1 |
Flußkette 62 km |
||||||
6. Plovoucí přístavní zařízení. |
|||||||
Post. číslo |
Předmět |
rok stavby |
Únosnost |
||||
1 |
C Parní zdvihadlo |
1882/1891 |
2.500 |
||||
2 |
B " " |
1894 |
2.500 |
||||
3 |
E Dílenská loď |
1880/1897 |
|||||
4 |
J Parní zdvihadlo |
1895 |
1.500 |
||||
5 |
M " " |
1894 |
1.750 |
||||
6 |
N " " |
1894 |
1.250 |
||||
7 |
Pramice s ručním zdvihadlem |
1903/1914 |
700 |
||||
8 |
A Parní jeřáb |
1882 |
1.600 |
||||
9 |
D Parní zdvihadlo |
1894 |
1.600 |
||||
10 |
F " " |
1870/1881 |
2.000 |
||||
11 |
L " " |
1894 |
1.250 |
||||
12 |
X " " |
1872/1908 |
2.000 |
||||
18.650 |
|||||||
7. Nákladní čluny. |
|||||||
Post. číslo |
Loď |
Rok stavby |
síla k. s. |
Největší nosnost v tunách |
|||
1 |
301 |
1882 |
514 |
||||
2 |
302 |
1882 |
527 |
||||
3 |
303 |
1882 |
546 |
||||
4 |
304 |
1882 |
509 |
||||
5 |
305 |
1882 |
521 |
||||
6 |
306 |
1882 |
528 |
||||
7 |
307 |
1882 |
495 |
||||
8 |
308 |
1882 |
512 |
||||
9 |
309 |
1882 |
507 |
||||
10 |
310 |
1882 |
527 |
||||
11 |
311 |
1882 |
465 |
||||
12 |
312 |
1882 |
491 |
||||
13 |
313 |
1882 |
530 |
||||
14 |
314 |
1882 |
478 |
||||
15 |
315 |
1882 |
494 |
||||
16 |
316 |
1882 |
502 |
||||
17 |
317 |
1882 |
466 |
||||
18 |
318 |
1906 |
1078 |
||||
19 |
319 |
1882 |
500 |
||||
20 |
320 |
1882 |
472 |
||||
21 |
321 |
1882 |
253 |
||||
22 |
322 |
1882 |
263 |
||||
23 |
23 |
1898 |
952 |
||||
24 |
324 |
188 |
273 |
||||
25 |
325 |
1882 |
246 |
||||
26 |
326 |
1881 |
265 |
||||
27 |
327 |
1882 |
254 |
||||
28 |
829 |
1882 |
275 |
||||
29 |
330 |
1886 |
646 |
||||
30 |
331 |
1881 |
439 |
||||
31 |
332 |
1881 |
439 |
||||
32 |
333 |
1881 |
504 |
||||
33 |
334 |
1882 |
490 |
||||
34 |
335 |
1906 |
1096 |
||||
35 |
336 |
1899 |
1086 |
||||
3Fi |
338 |
1887 |
645 |
||||
37 |
339 |
1902 |
924 |
||||
38 |
340 |
1906 |
1056 |
||||
39 |
341 |
1898 |
966 |
||||
40 |
342 |
1896 |
543 |
||||
41 |
343 |
1887 |
645 |
||||
42 |
344 |
1889 |
418 |
||||
43 |
345 |
1898 |
1013 |
||||
44 |
346 |
1906 |
1057 |
||||
45 |
347 |
1906 |
1057 |
||||
46 |
349 |
1898 |
1000 |
||||
47 |
350 |
1898 |
901 |
||||
48 |
351 |
1899 |
591 |
||||
49 |
352 |
1898 |
903 |
||||
50 |
353 |
1894 |
707 |
||||
51 |
354 |
1898 |
944 |
||||
52 |
35 |
1902 |
1087 |
||||
53 |
356 |
1880 |
492 |
||||
54 |
357 |
1880 |
480 |
||||
55 |
358 |
1880 |
499 |
||||
56 |
359 |
1880 |
522 |
||||
57 |
360 |
1880 |
495 |
||||
58 |
361 |
1880 |
384 |
||||
59 |
362 |
1881 |
514 |
||||
60 |
365 |
1900 |
616 |
||||
61 |
367 |
1898 |
889 |
||||
62 |
368 |
1898 |
953 |
||||
63 |
369 |
1895 |
512 |
||||
64 |
371 |
1890 |
682 |
||||
65 |
372 |
1890 |
674 |
||||
66 |
374 |
1902 |
622 |
||||
67 |
375 |
1898 |
939 |
||||
68 |
376 |
1899 |
1075 |
||||
69 |
377 |
1900 |
1013 |
||||
70 |
378 |
1900 |
981 |
||||
71 |
382 |
1900 |
936 |
||||
72 |
382 |
1897 |
592 |
||||
73 |
394 |
1894 |
791 |
||||
74 |
386 |
1903 |
651 |
||||
75 |
387 |
1901 |
1087 |
||||
76 |
389 |
1900 |
1113 |
||||
77 |
390 |
1903 |
1196 |
||||
78 |
393 |
1906 |
919 |
||||
79 |
394 |
1896 |
559 |
||||
80 |
396 |
1902 |
909 |
||||
81 |
398 |
1895 |
786 |
||||
82 |
399 |
1899 |
865 |
||||
83 |
401 |
1881 |
500 |
||||
84 |
402 |
1881 |
500 |
||||
85 |
403 |
1881 |
499 |
||||
86 |
404 |
1881 |
476 |
||||
87 |
405 |
1896 |
780 |
||||
88 |
406 |
1881 |
508 |
||||
89 |
407 |
1898 |
582 |
||||
90 |
410 |
1899 |
599 |
||||
91 |
411 |
1885 |
726 |
||||
92 |
412 |
1885 |
418 |
||||
93 |
418 |
1885 |
406 |
||||
94 |
415 |
1885 |
427 |
||||
95 |
417 |
1885 |
338 |
||||
96 |
418 |
1885 |
428 |
||||
97 |
421 |
1887 |
642 |
||||
98 |
422 |
1887 |
659 |
||||
99 |
423 |
1888 |
661 |
||||
100 |
424 |
1902 |
996 |
||||
101 |
425 |
1893 |
820 |
||||
102 |
426 |
1895 |
837 |
||||
103 |
427 |
1903 |
646 |
||||
104 |
428 |
1901 |
597 |
||||
105 |
430 |
1890 |
523 |
||||
106 |
431 |
1901 |
649 |
||||
107 |
432 |
1907 |
1079 |
||||
108 |
433 |
1907 |
1074 |
||||
109 |
434 |
1907 |
1092 |
||||
110 |
435 |
1907 |
1070 |
||||
111 |
436 |
1908 |
1047 |
||||
112 |
437 |
1908 |
1060 |
||||
113 |
438 |
1908 |
1071 |
||||
114 |
439 |
1908 |
1053 |
||||
78.010 |
|||||||
8. Skladní lodě. |
|||||||
1 |
III |
503 |
|||||
2 |
VII |
504 |
|||||
3 |
VIII |
980 |
|||||
4 |
X |
521 |
|||||
5 |
XI |
80 |
|||||
6 |
Leitmeritz |
920 |
|||||
7 |
XIV |
60 |
|||||
3568 |
|||||||
5. Pramice. |
|||||||
1 |
101 |
1902 |
65 |
||||
2 |
102 |
1902 |
64 |
||||
3 |
103 |
1901 |
58 |
||||
4 |
104 |
1901 |
61 |
||||
5 |
105 |
1901 |
65 |
||||
6 |
106 |
1903 |
66 |
||||
7 |
107 |
1902 |
63 |
||||
8 |
108 |
1901 |
63 |
||||
9 |
109 |
1901 |
64 |
||||
10 |
110 |
1903 |
66 |
||||
11 |
111 |
1901 |
60 |
||||
12 |
112 |
1901 |
63 |
||||
13 |
113 |
1902 |
63 |
||||
14 |
114 |
1902 |
63 |
||||
15 |
115 |
1902 |
64 |
||||
16 |
116 |
1902 |
65 |
||||
17 |
118 |
1903 |
64 |
||||
18 |
119 |
1903 |
67 |
||||
19 |
120 |
1903 |
66 |
||||
20 |
121 |
1884 |
61 |
||||
21 |
122 |
1884 |
58 |
||||
22 |
123 |
1884 |
59 |
||||
23 |
124 |
1884 |
56 |
||||
24 |
168 |
1885 |
158 |
||||
25 |
169 |
1885 |
163 |
||||
26 |
170 |
1885 |
158 |
||||
27 |
171 |
1886 |
161 |
||||
28 |
172 |
1886 |
162 |
||||
29 |
173 |
1886 |
163 |
||||
30 |
174 |
1886 |
149 |
||||
31 |
184 |
1883 |
63 |
||||
32 |
185 |
1884 |
64 |
||||
33 |
189 |
1908 |
71 |
||||
34 |
190 |
1908 |
72 |
||||
35 |
191 |
1308 |
36 |
||||
36 |
192 |
1908 |
36 |
||||
37 |
193 |
1908 |
35 |
||||
38 |
194 |
1908 |
36 |
||||
:39 |
195 |
1905 |
36 |
||||
40 |
196 |
1908 |
86 |
||||
41 |
197 |
1908 |
87 |
||||
42 |
198 |
1908 |
86 |
||||
43 |
199 |
1908 |
86 |
||||
44 |
200 |
1908 |
85 |
||||
45 |
201 |
1908 |
211 |
||||
46 |
202 |
1908 |
209 |
||||
47 |
203 |
1908 |
208 |
||||
48 |
204 |
1908 |
209 |
||||
49 |
205 |
1908 |
211 |
||||
4509 |
|||||||
10. Pontony. |
|||||||
1 |
2 |
15 |
|||||
2 |
3 |
15 |
|||||
3 |
4 |
20 |
|||||
4 |
5 |
30 |
|||||
5 |
6 |
1908 |
40 |
||||
6 |
7 |
1908 |
20 |
||||
7 |
1908 |
20 |
|||||
8 |
9 |
1908 |
20 |
||||
9 |
10 |
1913 |
25 |
||||
205 |
11. Přístavní stavby.
1. Karlín u Prahy, budova čp. 192 na stav. parcele č. 82 (Královská tř. 67 a Pobřežní ulice 38.)
2. Mělník, budova čp. 22 na stav. parcele č. 611.
3. Děčín, budova čp. 133 na part. kat. č. 35.
Děčín, budova čp. 134 na part. kat. č. 36.
4. Děčín, Fiedlerhaus, budova čp. 137 na part. kat. č. 37.
5. Ústí n. L., skladiště I, čp. 1661 na kat. part. č. 472.
6. Ústí n. L., skladiště II. a správní budova čp. 1706 na kat. part. č. 1958, 1959.
7. Děčín, kůlny k opravě lodí pod č. 3. a 4.
8. Děčín, kůlny pro nářadí, resp. 11 a. 12.
9. Karlín u Praly, pozemek pere. kat, č. 82.
10. Mělník, pozemek kat. pere. č. 233.
11. Děčín, pozemek stav. part. č. 35, 36, 37.
12. Děčín, pozemky kat. part. č. 34, 29, 30, 31, 32, 33, 110, 112, 1343/1, 26, 27, 38, 45, 47, 52/1, 54, 56, 58, 63, 68; 72, 73, 75, 79, 80, 81, 85, 86, 87, 88, 89, 96, 97, 98, 42.
13. Děčín, Pobřežní zeď na parc. č. kat. 26.
14. Ústí n. L., I, pozemek parc. kat. č. 1661.
15. Ústí n. L. II. pozemek parc. kat. č. 1958 a 1959.
16. Ústí n. L., vlečka soukromá.
17. 2 ruční jeřáby v Děčíně.
B. Lodě "Nové Německo - České paropl. spol."
Lodě |
Síla k. s. |
Rok stavby |
1. Parníky vlečné. |
||
Mecklenburg |
970 |
1907 |
Brandenburg |
970 |
1907 |
Hessen |
850 |
1909 |
Anhalt |
700 |
1908 |
Sachsen |
650 |
1908 |
Úhrnem |
4140 |
|
2. Nákladní čluny. |
||
Číslo lodě |
síla k. s. |
rok stavby |
1 |
633 t |
1907 |
3 |
649 " |
1908 |
5 |
654 " |
1908 |
7 |
653 " |
1908 |
9 |
659 " |
1908 |
11 |
681 " |
1908 |
13 |
651 " |
1908 |
15 |
658 " |
1908 |
17 |
648 " |
1908 |
19 |
645 " |
1908 |
21 |
708 " |
1904 |
23 |
662 " |
1909 |
25 |
660 " |
1909 |
27 |
670 " |
1909 |
29 |
667 " |
1909 |
31 |
800 " |
1908 |
32 |
822 " |
1908 |
35 |
858 " |
1908 |
37 |
832 " |
1908 |
13.179 t |
||
3. Nákladní čluny. |
||
čísl lodě |
velikost |
rok stavby |
13.179 t |
||
40 |
807 " |
1908 |
41 |
801 " |
1908 |
42 |
809 " |
1908 |
43 |
804 " |
1908 |
61 |
652 " |
1905 |
62 |
649 " |
1901 |
63 |
557 " |
1899 |
26 Úhrnem |
18.258 t |
C. Německo-Rakouská paropl. společnost
lodě |
Velikost |
Rok stavby |
1. Vlečné parníky. |
||
Hannover |
1000 k. s. |
1907 |
XV |
500 " " |
1905 |
XVII |
650 " " |
1911 |
2100 k. s. |
||
2. Přístavní parníky. |
||
Dresden |
320 k. s. |
1906 |
3. Nákladní čluny. |
||
4 |
728 t |
1913 |
12 |
623 " |
1904 |
25 |
970 " |
1901 |
26 |
1034 " |
1902 |
28 |
628 " |
1901 |
29 |
909 " |
1903 |
40 |
1013 " |
1903 |
42 |
886 " |
1904 |
8 Úhrnem |
6791 t |
D. Lodě soukromých loďařů.
1. Vlečný parník. |
|||||||
Post. číslo |
Katastr č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Nosnost v tunách |
k. s. |
||
3 |
Albrecht Gust. & Joh. |
Dessau 408 (Sachsen) |
|
900 |
|||
2. Nákladní čluny. |
|||||||
Post. číslo |
Katastr č. |
Majitel |
Jméno lodi |
Rok stavby |
Nosnost v tunách |
||
1. |
1913 |
J. G. Dümling |
Scharnhorst Mg. 1912 |
1905 |
924 |
||
2. |
1448 |
Oskar Wanckel |
Hamburg 7711 |
1906 |
936 |
||
1. |
727 |
Neumann Gottlieb |
Aussig 1567 |
1906 |
850 |
||
2. |
1272 |
Biichlein Georg |
Dessau 512 |
1905 |
847 |
||
3. |
1265 |
Beyer Alfred & Co. (Fr. N. Zimmermann) |
Hamburg 2172 |
1908 |
835 |
||
1. |
1293 |
Enger Friedr. |
Magdeb. 7135 |
1908 |
851 |
||
2. |
1412 |
Fr. Schmeil, vorm. Schmeil & Kirsten |
Magdeb. 1974 |
1913 |
684 |
||
3. |
1402 |
Schmeil Friedrich |
Magdeb. 2092 |
1908 |
915 |
||
4. |
1451 |
Nanckel Oskar |
Magdeb. 1877 |
1909 |
785 |
||
5. |
1878 |
Steenbock Gust. |
Hbg 7876 |
1912 |
657 |
||
6. |
1338 |
Martens Andree |
Magdeb. 1219 |
1909 |
646 |
||
7. |
1230 |
Zimmermann |
Hertha |
1910 |
619 |
||
8. |
1345 |
Pflöger & Hentig |
Lüb. 663 |
1907 |
891 |
||
9. |
1352 |
Pflöger & Hentig |
Hambg. 332 |
1905 |
581 |
||
10. |
1366 |
Rothenbücher Maas & Ludicke |
Hambg. 5566 |
1911 |
613 |
||
11. |
2153 |
Hillebrandt G F. |
Stettin 2620 |
1907 |
588 |
||
12. |
1953 |
Siepmana Heinr. |
Magdeb. 1172 |
1908 |
835 |
||
13. |
1259 |
Beyer Alfred & Co. |
Hambg. 1154 |
1914 |
609 |
||
14. |
52 |
Becker Paul |
Hambg. 6414 |
1903 |
60 2 |
||
15. |
1874 |
Blumenfeld |
Hambg. 7770 |
1906 |
727 |
||
16. |
1875 |
Blumenfeld |
Hambg. 7824 |
1906 |
728 |
||
17. |
476 |
Kissauer & Quast |
Hambg. 8105 |
1907 |
633 |
||
18. |
2156 N. |
Lindemann Alfred |
Bresl. 2372 |
1906 ° |
648 |
||
19. |
1885 |
Steenbock Gust. |
Hambg. 8231 |
1909 |
689 |
||
20. |
1907 |
Teutonia |
Magdeburg |
1911 |
684 |
||
21. |
2144 N. |
Matthies & Berndt |
Nlinna |
1914 |
581 |
||
22. |
1895 |
Engel Wilh. |
Tetschen 469 |
1906 |
926 |
||
23. |
I/21 |
Wahrenberg Julius |
Nr. 362 |
1903 |
786 |
||
1. |
542 |
Kriiger Otto |
Hambg. 7827 |
1914 |
569 |
||
2. |
1256 |
Beyer Alfred & Co. |
" 6293/1209 |
1912 |
565 |
||
3. |
173 |
Rothenbiicher, Mass & Ludicke |
16586 |
1903 |
541 |
||
4. |
2170 |
Flint Ernst |
Frida, Berl. 5614 |
1909 |
556 |
||
5. |
II/2 |
Matthies & Berndt |
Robert |
1911 |
547 |
||
6. |
1389 |
Rtiper Adolf |
ambg. 7846 |
1907 |
537 |
||
7. |
1257 |
Beyer Alfred & co. |
7847 |
1906 |
551 |
||
1 |
1277 |
Deutsche Felsenverm. Ges. |
D.. V. G. |
1911 |
372 |
||
2. |
1248 |
Alsen Portl. Cement Fabr. |
Hambg. 9684 |
1909 |
329 |
||
3. |
1249 |
1097 |
1911 |
500 |
|||
4. |
1928 |
Schl. D. G. Bl. 1. |
S. D. G. 222 |
1909 |
380 |
||
5. |
2168 N |
Witte & Co. Frnat |
Valter |
1913 |
373 |
||
6. |
2142 N |
Kongaback |
1911 |
412 |
|||
Úhrnem |
26.952 t. |
Uvedené předměty arbitrem přiřknuté mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo vzájemné dohody s Německem.
Ing. Neudörfl, v. r.,