(13.00 hodin)

 

Místopředseda PSP Jan Skopeček: Pane poslanče, já vás přeruším, poprosím kolegy, aby se na poslední minutku ztišili, ať pan kolega může v klidu pokračovat. Děkuji.

 

Poslanec Michal Ratiborský: Děkuji. Tato vozidla jsou často v perfektním technickém stavu, přestože povětšinou nesplňují emisní normu Euro 3, neboť byla v mnoha případech vyrobena před rokem 2000. Jedná se o starší vozidla s dostatečně zajímavou historií, sběratelsky přitažlivá, která je vhodné skladovat, restaurovat či jinak opravovat namísto jejich recyklace či materiálového využití. Jejich záchrana je tak v souladu s principy cirkulární ekonomiky.

Další kategorie ojetých vozidel, jejichž...

 

Místopředseda PSP Jan Skopeček: Pane poslanče, je mi to líto, 13 hodin, přestávka. Vrátím vám slovo ve chvíli, kdy se vrátíme k projednávání a do obecné rozpravy. (Pan poslanec sděluje, že má dvě věty.) Máte dvě věty, tak ty ještě uplatněte.

 

Poslanec Michal Ratiborský: Díky. Další kategorie ojetých vozidel, jejichž dovoz by byl vládním návrhem znemožněn, jsou lehká užitková vozidla z kategorie N1, která při dnešní ekonomické situaci jsou pro mnoho živnostníků jedinou cestou k nahrazení již dosloužených vozidel.

Za první až třetí čtvrtletí letošního roku bylo dovezeno přibližně 10 000 ojetých užitkových vozidel, z nichž nemalou část tvoří vozidla nesplňující normu Euro 1. Děkuji.

 

Místopředseda PSP Jan Skopeček: Já vám také děkuji, pane poslanče, za rychlý přednes a vyhlašuji klasickou obědovou přestávku. Sejdeme ve 14.30 na interpelace.

A přerušuji tedy projednávání bodu 6 v obecné rozpravě. ***

 

(Jednání přerušeno ve 13.01 hodin.)




Přihlásit/registrovat se do ISP