Nedílnou součástí tohoto souhrnného
protokolu o předání a převzetí
majetku a práv bývalého SSM budou následující
přílohy, které na své náklady
(s výjimkou úhrady znaleckých posudků)
vypracuje a za jejichž úplnost a správnost
ručí Ministerstvo hospodářství
ČR. Úhrada znaleckých posudků bude
řešena samostatně mimo tento protokol.
- příloha č. 1 - dílčí
předávací protokol č. 1 o předání
a převzetí movitého a nemovitého majetku
včetně vložených investic, který
je ke dni 13.září 1993 ve vlastnictví
České republiky.
Termín zpracování: do 31. 12. 1993
- příloha č. 2 - dílčí
předávací protokol č. 2 o předání
a převzetí peněžních prostředků.
Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto
protokolu.
- příloha č. 3 - dílčí
předávací protokol č. 3 o předaní
a převzetí vkladů České republiky
do obchodních společností vzniklých
majetku bývalého SSM podle stavu zapsaného
u obchodního soudu k 13. 9. 1993.
Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto
protokolu.
- příloha č. 3a - dílčí
předávací protokol č. 3a o předáni
a převzetí majetkových účastí
na podnikání obchodních společností
vzniklých z majetku bývalého SSM po schválené
opravě základního jmění.
Termín zpracování: do 15. 12. 193
- příloha č. 4 - dílčí
předávací protokol č. 4 o předáni
a převzetí práv a povinností zakladatele
obchodních společností vzniklých z
majetku bývalého SSM.
Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto
protokolu.
- příloha č. 5 - dílčí
předávací protokol č. 5 o předání
a převzetí práva zastupovat Českou
republiku ve sporech vedených proti osobám, které
nevydaly majetek podle ústavního zákona č.
49?/ 1990 Sb.
Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto
protokolu.
- příloha č. 6 - dílčí
předávací protokol č. 6 o předání
a převzetí práva užívání,
které bylo zřízeno bývalému
SSM.
Termín zpracování: do 31. 12. 1993.
- příloha č. 7 - dílčí
předávací protokol č. 7 o předáni
a převzetí uplatněných restitučních
nároků na majetek bývalého SSM.
Termín zpracování: do 30. 11. 1993.
- příloha č. 8 - dílčí
předávací protokol č. 8 o předání
a převzetí přijaté a odeslané
korespondence za období od 13. 9. 1993 do dne podpisu souhrnného
protokolu.
Termín zpracování: do 14 dnů od podpisu
souhrnného protokolu.
- příloha č. 9 - přehled archivovaných
písemností, týkajících se majetku
bývalého SSM, přijatých a odeslaných
nebo zpracovávaných MH ČR do 13. 9. 1993.
Termín zpracování do 15. 12. 1993.
- příloha č. 10 - způsob ocenění
movitého majetku.
Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto
protokolu.
- příloha č. 11 - soupis nemovitého
majetku a hodnota vložených investic a movitého
majetku ve vlastnictví obchodních společnosti.
Termín zpracování: do 15. 12. 1993
- příloha č. 12 - informace o majetku bývalého
SSM nepřevzatého Ministerstvem hospodářství
ČR k 13. 9. 1993.
Termín zpracování: do 31. 12. 1993
- příloha č. 13 - souhrnný přehled
rozdílů objemu nemovitého a movitého
majetku včetně vložených investic předávaného
Fondu dětí a mládeže (včetně
nemovitého a movitého majetku a vložených
investic obchodních společností) a objemu
tohoto majetku převzatého na základě
ústavního zákona č. 497/1990 Sb. zmocněnci.
Termín zpracování: do 31. 12. 1993
- příloha č. 14 - dílčí
předávací protokol k předání
a převzetí dokladů o vyrovnáni majetku
mezi Českou republikou a Slovenskou republikou a dokladů
o řešeni majetku bývalého SSM v zahraničí.
Termín zpracování: do 30. 11. 1993
Příloha č. 3: Přehled dosavadního
využití a obsažení objektů bývalých
krajských SÚZ zpracovaný Junior s. r. o.
Ze zpracovaných údajů dle jednotlivých
o.z. včetně závodu Praha je zřejmé,
že v důsledku nedokončeného převodu
nemohla Junior s.r.o. využívat všechny objekty
(jedná se o objekty označené ve sloupci využito
% nulou).
Dále je zřejmé, že objekty charakteru
TZ (turistické základny) se dají za současného
stavu využívat převážně
v letních měsících, přičemž
náklady nutné na zabezpečení objektu
nabíhají celoročně. Současná
finanční situace společnosti a ani právní
postavení neumožňují zajistit provedení
úprav tak, aby umožňovaly celoroční
provoz a tím pokryly vynakládané náklady
a staly se jedním z možných zdrojů zisku.
Mino nízké možnosti využití objektů
se na výši tvorby výnosů projevuje i
skutečnost, že Junia s.r.o, neměla právní
podklady ke změně nevýhodně uzavřených
smluv. Vliv těchto nevýhodných smluv na výši
výnosů se projevuje i u 100 % využívaných
objektů.
Tento stav právního chaosu se projevuje ještě
v současném období, což negativně
ovlivní výsledky hospodaření nejen
do konce roku 1993, ale i možnosti zlepšení hospodaření
v roce 1994.
Zpracováno Junior s.r.o. jako příloha dopisu
čj. Ř/724/93/práv ze dne 1. 11. 93 pro MH
ČR.
JUNIA s. r. o.
110 00 Praha 1, Senovážná 2
Praha 4, Urbánkova 866/5 | nebyt. prostory | 0 | |
Cínovec čp. 56 o. Teplice | obytná budova | 0 | |
Albrechtice čp.157 | obytná budova | 0 | |
Praha 5 Zbraslav K přístavišti 610 | 1.patrová budova | 0 | |
Slapy Na Vyhlídce 171 | 1.patrová budova | 0 | |
SKOKOVY čp. 17 o. Ml. Boleslav | (budova realit.) pouze 20 chat | 30 % | |
Desná čp. 189 Jizerské hory | obytná budova | 0 | |
Čejkovice o. Hodonín | histor. tvrz | 0 | (vydáno OÚ) |
AMFORA Praha 4 Pujmanové 874 | KM | 0 | |
CELNICE Praha 7 Bubenská 411 | vilka | 0 | |
Praha 4, Podolí | vodácká základna | 30 % | |
Srbsko čp. 540/4 o. M. Hradiště | TZ (chaty) | 30 % | |
SKRYJE čp. 854/10 o. Rakovník | TZ | 10 % | |
SÁDKA čp. 1360 | stavba-nekolaudována | 0 | |
EQUICENTRUM Praha 4 čp. 2051, 2052 | hosp. zařízení | 0 | |
Malíkovice čp. 46 o. Kladno | TZ | 0 | |
Tašovice 132 Karlovy Vary | rodinná vilka | 0 | využ. STAVOCENTRÁL |
SRBSKO o. Beroun | reprezentační vila | 0 | |
Vocelova 602/3 Praha 2 | administrativní budova | 0 | |
Q-klub Příbram Březnická 135 | KM | 0 |
JUNIA s. r. o.
záv. České Budějovice
Emaus - D. Voda | hotel | 60 % | |
Carni - S. Vrbné | hotel | 60 % | |
Pegas - Rožmberk | hotel | 60 % | |
Kovářov | pension | 30 % | |
Čimelice | TZ | 30 % | |
Bechyně - Lišky | TZ | 30 % | |
Zlatá Koruna | TZ | 30 % | |
Č.B. - Beseda | KM | 30 % | |
Strakonice | CVČM | 99 % | |
Č.B. - Husova 45 | KV TČM | 100 % | |
Č.B. - Lanova 63 | kanceláře, prodejna | 100 % | |
K. Dvory | dílna, pozemek | 70 % | |
Vimperk - chata | ubytovna, recepce | 30 % | (prodej) |
Vltava | prodejna | 100 % | |
Č.B. Krajinská 42 | kanceláře | 100 % | |
Rožmberk - kiosek | prodejna | 60 % | |
Žumberk - kiosek | prodejna | 60 % |
JUNIA s. r. o.
záv. Plzeň
Objekt ZSÚZ Plzeň Nad Týncem 38 | administrativní budova | |
Skladová hala Plzeň, Maxův důl | ocelová skl. hala | 100 % |
Plzeň, Doudledecká, tř. 52 | dílny + garáže
administr. objekt | 0 (učň. zař.) 10 % |
TZ Broumov | chaty + vedlejší obj. + objekt bývalé školy | 0 |
Filipova huť | turistická chata | 0 |
TZ Železná Ruda | TZ hotelového typu | 85 % |
TZ Supí Potok | TZ hotelového typu | 85 % |
Hálkova chata | turistická chata | 0 |
TZ Valcha, Plzeň, Dobřanská ul. 5 | 0 | |
Domažlice Hradská ul. 94 | administr. budova | 0 |
JUNIA s.r.o.
záv. Ústí n. Labem
Hontourov | TZ | 50 % | |
Srbská Kamenice | TZ | 50 % | |
Tisá | TZ | 45 % | ,. |
Loučná | TZ | 50 % | |
Zásada | TZ | 60 % | |
Sloup v Čechách | TZ | 50 % | |
Brná | TZ | 30 % | (sezóna) |
Rejdice | TZ | 50 % | |
Habartice | TZ | 0 | |
Brusov | TZ | 30 % | (sezóna) |
Liberec | KM | 60 % | |
Teplice | KM | 60 % | |
Litoměřice | KM | 60 % | |
Česká Lípa | KM | 10 % | |
UL Důlce č. 74 | techn. zákl. kanceláře | 70 % | |
UL Majakovského 113 | Stav. stř., kong. výr. truhlárna | 75 % | |
UL Brněnská 8 | kanceláře | 50 % | |
UL Litoměřická 36 | ubytovna | 90 % | |
UL Horova 5 | garáže | 50 % | |
UL Sev. terasa | řadová garáže | 100 % | |
Šimonovice | ubytovna | 0 | (soudní jednání) |
Most, Lomená 45 | kanceláře, klubovna | 0 | (beúpl.AMAVED) |
Teplice, Vrchlického 2 | kanceláře | 0 |
JUNIA s. r. o.
záv. Hradec Králové
Rychnov n. Kn. | KM | 50 % | |
Rychnov n. Kn. | KM | 50 % | |
Choceň | KM | 30 % | |
Hradec Králové | KM | 20 % | |
Trutnov | KM | 60 % | |
Havlíčkův Brod | KM | 30 % | |
Svitavy | KM | 25 % | |
Pardubice | KM | 70 % | |
Homole | TZ | 25 % | |
Sytová | TZ | 60 % | |
Seč | TZ | 25 % | |
Stárkov | TZ | 25 % | |
Háj - Svitavy | TZ | 0 | |
Pastviny | TZ | 0 | |
Rezek | TZ | 25 % | |
BYTOVÉ JEDNOTKY N. Město | byt. jednotky | 75 % | |
Chaty DIANA | 25 % | ||
Budova YMCA | kanceláře | 10 % | |
Garáže Šafaříkova | garáže | 100 % | |
Objekt Chrudim | stavba | 0 | (bez kolaudace) |
DIANA - Nové Hrady | ubytovna | 0 | (uzavřeno) |
Ústí n. Orlicí | stavba | 0 |
JUNIA s. r. o.
záv. Brno
TZ Štítary | ubytovna | 0 | |
TZ Lanžhot | hotel | 0 | |
TZ Brno-přehrada | hotel | 0 | |
TZ Luhačovice | hotel | 0 | |
TZ Švýcárna | ubytovna | 0 | |
TZ Ruprechtov | ubytovna | 0 | |
TZ Pozďátka | ubytovna | 0 | |
TZ Kladky | ubytovna | 0 | |
TZ Češkovice | hotel | 0 | |
KZ Křoměříž | klub | 0 | |
KZ Znojmo | klub | 0 | |
KZ Břeclav | klub | 0 | |
KZ Ivančice | klub | 0 | |
KZ Vyškov | klub | 0 | |
KZ Třebíč | klub | 0 | |
Údržba-Skorkovského | zám.dílna | 0 | |
Jaskov | rekr.chatky | 0 | |
B. - Česká 11 | kanceláře | 45 % |
JUNIA s. r. o.
záv. Ostrava
Ostrava | ||
Stodolní ul. | kanceláře | 50 % |
Syllabova ul. | kanceláře | 60 % |
Palackého ul. | stavební údržba | 100 % |
Plzeňská ul. | pension | 100 % |
Žilinská. ul. | klubové zařízení | 20 % |
Riegrova ul. | sklad | 0 |
Bajkalská ul. | klub VTČM | 0 |
ul. Na Závadě | vilka | 0 |
Mojmírovců | 0 | |
Olomouc | klub. zař. + adm. budova | 70 % |
Domašov n. B. | TZ | 0 |
Nový Jičín | klub. zařízení | 30 % |
Belaria - Hradec n.M. | hotel | 100 % |
Horní Paseky | vilka | 25 % |
Přerov - Čechova ul. | Sítotisk | 100 % |
Kramářova | kanceláře + obchod | 20 % |
Krnov | klub VTČM | 0 |
Šumperk | klub VTČM + kanceláře + garáže | 0 |
Lípová -lázně | TZ | 40 % |
Týn n. Bečvou | TZ | 40 % |
Budišovice okr. OP | TZ | 40 % |
Morávka okr. F. M. | TZ | 40 % |
Dolní Bečva okr.Vsetín | TZ | 40 % |
Kunčice okr. Šumperk | TZ | 40 % |
Hněvotín okr. Olomouc | keramická dílna | 100 % |
Ostrava, Hřbitovní ul. | autodoprava | 100 % |
Karviná | kanceláře | 100 % |
Příloha č. 4: Výsledky hospodářské
činnosti akciových společností v roce
1993
Předběžná ekonomická situace
obchodních společností
Většina majetku bývalého SSM je v současné
době transformována do pěti akciových
společnosti a jedné společnosti s ručením
omezeným. Fond dětí a mládeže
zastupuje v těchto společnostech Českou republiku
jako jediný akcionář se stoprocentní
účasti.
V současné době není známa
objektivní ekonomická situace všech společnosti,
není dokončena inventarizace u všech společností,
nejsou dořešeny otázky ocenění
hmotného majetku a není provedeno rozděleni
majetku na majetek pro ekonomické využiti a na majetek
pro využití dětskými a mládežnickými
organizacemi.
Přehled o ekonomické situaci obchodních společnosti
je uveden v následující tabulce:
Junior centrum | |||
Mladá fronta | |||
CKM | |||
AGM | |||
Stavocentral | |||
Junia | |||
celkem |
Čísla v tabulce jsou uvedena v předpokládané
výši, teprve uzávěrky ke 31.12.1993
ověřené auditem ukáží
objektivní obraz obchodních společnosti.
Nejvyšší ztrátu vykazuje CKM a.s., MF
a.s. a Junia s.r.o.
Součásti uzávěrek ke 31.12.1993 musí
být i přehled závazků společnosti
z let 1990 - 1992, které bude nutno vyrovnat.
Podle předběžných odhadů činí
nedobytné pohledávky, úvěry, neprodejné
a nepoužitelné zásoby, závazky a další
položky asi 200 - 250 mil. Kč.
Z uvedeného přehledu vyplývá, že
obchodní společnosti nemohou v příštích
2 - 5 letech vytvářet zdroje příjmů
pro Fond.
Celková ekonomická situace společnosti a
zlepšeni jejich hospodařeni je odvislé od změn
ve složeni jejich představenstev, dozorčích
rad a vedeni, zainteresovanosti jednotlivých osob na hospodářských
výsledcích nebo na případné
transformaci nebo likvidaci
Příloha č. 5: Zpráva Junie s.r.o.
o průběhu a stav inventarizace majetku
Byl zpracován materiál obsahující,
s výjimkou Jihomoravského a Středočeského
kraje přehled movitého majetku k 31.5.1993. V tomto
materiálu je obsažen veškerý movitý
majetek, který byl ve správě odštěpných
závodů JUNIA s.r.o. k 31.5.1993.
Uvedený materiál je v současné době
potřeba doplnit o zmíněné dva kraje
a některé "kosmetické" záležitosti
(podpisy ředitelů, úvodní informace
a doklady o zjištěných rozdílech) tak,
aby jako celek podává naprosto vyčerpávající
informaci o stavu a veškerém pohybu movitého
majetku v době od 31.12.1991 do 31.5.1993.
Skutečnost, že dosud není zpracována
inventarizace majetku Jihomoravského kraje je zapříčiněna
tím, že zásadní většina
tohoto majetku byla před vznikem s.r.o. JUNIA pronajata
SKM, který se společnosti odmítá přes
veškeré její aktivity jakýkoliv komunikaci.
Tato patová situace je v současné době
řešitelná, neboť byl zaregistrován
Fond pro děti a mládek, který SKM uznává
za přiměřeného partnera k předání
zapůjčeného majetku.
Informace ředitele Čiháka, že stačí
zinventovat majetek (byť velice omezený), kterým
v současné době Jm JUNIA disponuje byla tlumočena
p. Blechou až dnešního dne, tj. 19.10. Po neprodleném
telefonickém rozhovoru s ředitelem Jm JUNIA Mgr.
Trllem, bylo přislíbeno, že takto provedená
fyzická inventura bude zaslána na s.r.o. JUNIA do
25.10.1993. Tato informace bude dnes ze strany ředitele
Trlla potvrzena faxem.
Majetek Sč kraje a Prahy je zinventován zhruba celý,
zbývá dokončit inventuru v objektu Srbsko.
Tento majetek však představuje zhruba třetinu
celkového majetku, kterým bývalá SÚZ
Prahy a Sč kraje disponovala. Ostatní majetek je
obdobně jako u Jm kraje pronajat mládežnickým
organizacím, které odmítají jeho fyzickou
inventuru. Uvedená situace je ještě komplikovanější
o tu skutečnost, že nájemní smlouvy
v převážné většině
obsahují pouze vyjádření tohoto majetku
v celkových číslech (KČ) v členění
ZP a PPS (DKP), přičemž nebyl pronajímatelem
zpracován položkový seznam. Lze konstatovat,
že provedeni inventur za uvedených podmínek
povede pouze k naplnění smluvní částky,
ovšem bez možnosti nárokovat skutečně
vypůjčené předměty.
O průběhu inventarizace bylo průběžně
informováno MH ČR prostřednictvím
uvolněného pracovníka p.Blechy. Dále
byl informován ředitel Čihák na poradě,
která se konala u vedoucího technické sekce.
Po detailním seznámení se se zpracovávanou
problematikou potvrdil nutnost posunuti časového
termínu pro zpracování inventarizace. Je
třeba zdůraznit, že rozhodnutím MH ČR
č.47 bylo sice stanoveno provést inventarizaci do
movitého majetku do 31.7.1993, ale nikdo za zadavatelů
úkolu ani nemohl mít přehled a rozsahu prací,
které se tímto aktem ukládají.Tento
přehled neměla v plném rozsahu ani s.r.o.
JUNIA i když se mapováním majetku zabývala
od svého založení. Teprve při práci
na tomto úkolu se ukázalo, o jak složitou záležitost
se jedná.
Vzhledem k tomu, že zbývající kraje
by měly být zpracovány (v duchu výše
uvedeného zmapování pouze převzatého
majetku), do poloviny listopadu 1993 doporučujeme vložit
po tomto datu takto dosud převzatý movitý
majetek s tím, že jeho výše může
být např. kvartálně upravována
o hodnoty majetku, který bude následně přebírán.
Příloha č. 6: Dopis Fondu na OkÚ
a magistrátu
Čj:
Olomouc, 30. listopadu 1993 |
Okresní úřad
v
k rukám přednosty
okresního úřadu
Vážená paní,
vážený pane,
dne 8. 11. 1993 jsem zaslal Vašemu úřadu dopis,
ve kterém jsem žádal o zaslání
ke sporům o vydáni movitého majetku a finančních
prostředků, které podléhají
vydání České republice podle ústavního
zákona č. 497/1990 Sb. o navráceni majetku
Socialistického svazu mládeže lidu České
a Slovenské Federativní republiky.
Jak jsem zjistil, pouze několik okresních úřadů
zaslalo požadované materiály. Z těchto
materiálů náš právní zástupce
zjistil, že v mnoha případech jsou žaloby
podány nesprávně. Členové výboru
Fondu děti a mládeže se obávají,
že je zde reálné nebezpečí neúspěchů
těchto soudních jednání v důsledku
chybného procesního postupu.
Fond děti a mládeže považuje za nezbytné
provést revizi všech podaných žalob a
případná pochybeni včas napravit.
V nezbytných případech bude zřejmě
nutné podat nové žaloby či stávající
žaloby podstatně změnit. Zákon číslo
497/1990 Sb. uložil Svazu mladých, jeho orgánům
a organizačním složkám vydat státu
nemovité a movité věci, peněžní
prostředky a majetková práva, které
měl bývalý Socialistický svaz mládeže
v drženi ke dni 31. 12. 1989. Nebyly-li tyto věci
a majetková práva v drženi Svazu mladých
ke dni 1. 1. 1991, vznikl nárok na vydání
peněžité částky odpovídající
ceně těchto věcí nebo majetkových
práv. Tato povinnost byla stanovena 30 dnů od účinnosti
zákona.
Citovaný zákon nabyl účinnosti dne
1. 1. 1991 a k vydání mělo proto dojit nejpozději
dne 31. 1. 1991. Pokud k vydáni věci či peněžních
prostředků dosud nedošlo, je nezbytné,
aby nejpozději do 31. 1. 1994 byly tyto nároky řádně
uplatněny u soudu. Následujícím dnem
by došlo k promlčeni všech těchto nároků
na vydání peněžních prostředků.
Podle našich zkušenosti se jedná obvykle o pohledávky
v částce od 100 000 do 600 000 Kč v každém
okrese.
Fond dětí a mládeže byl zapsán
do obchodního rejstříku usnesením
ze dne 13. 9. 1993 a toto rozhodnuti nabylo právní
moci dne 11. 10 1993. V souladu s ustanovením § 18
odstavec 4 pístu. b) zákona číslo
113/1993 Sb. tímto dnem přešlo na Fond dětí
a mládeže právo zastupovat Českou republiku
ve sporech vedených proti osobám, které nevydaly
majetek podle zákona č. 497/1990 Sb.
Aby Fond dětí a mládeže mohl řádně
plnit toto právo, je nezbytné, aby získal
potřebné podklady, které jsou nyní
u jednotlivých okresních úřadů.
Prosím proto, abyste této věci věnoval
(-a) zvýšenou pozornost a uložil (-a) svým
podřízeným pracovníkům, aby
Fondu dětí a mládeže neprodleně
zaslali příslušné podklady k shora uvedeným
nárokům. Pokud by Fond děti a mládeže
obdržel Vaše podklady opožděně, je
nebezpečí, že pro velký nápad
věci by nebylo možné všechny nároky
řádně zpracovat.
V zasílaných materiálech laskavě oddělte
podklady o peněžních prostředcích,
které byly buď na účtech či v
hotovosti k 31. 12. 1989 bývalého SSM.
Dále oddělte podklady o věcech, či
jiných majetkových právech, které
Svaz mladých od 1. 1. 1990 do 31. 12. 1990 pozbyl. Ceny
věcí a majetkových práv je třeba
uvádět v hodnotách k 31. 12. 1989. V případě,
že nelze s jistotou zjistit, zda tyto věci byly k
31. 12. 1990 v držení Svazu mladých, je nezbytné
rovněž tyto uvést odděleně a
vyčíslit jejich cenu.
Všechny tyto nároky jsou ohroženy promlčením
během několika týdnů.
Fond děti a mládeže dále žádá
o zaslání seznamu věci, které Svaz
mladých držel k 31. 12. 1990 a tyto nevydal státu,
s uvedením, o které položce je známo,
kde se nachází, s bližším uvedením
popisu a specifikace jednotlivých věcí, pokud
je to možné. V opačném případě
je nutno opět uvést ceny k 31. 12. 1990.
Dovoluji si upozornit, že rozpočtový výbor
Parlamentu České republiky iniciuje provedeni kontroly
Nejvyšším kontrolním úřadem
České republiky ohledně přebírání
majetku bývalého SSM. Nelze vyloučit, že
případná pochybeni a finanční
ztráty v souvislosti s chybnými žalobami a
nedostatečnou evidenci by mohla mít za následek
požadavky na náhradu škody.
Děkuji za péči, kterou celé věci
budete Vy osobně a Vaši pracovnici věnovat
a očekávám, že doručíte
alespoň částečné podklady nejpozději
do 8. prosince 1993.
S pozdravem
Fond děti a mládeže
třída 17. listopadu 45
772 00 Olomouc
tel. (068) 29524
Příloha č. 7: Návrh na využití
nemovitého a movitého majetku s ním souvisejícího
I. Všeobecné údaje
1. Objekt, adresa:
2. Pozemek - rozloha v m2:
3. Charakteristika objektu a jeho kapacita:
4. Účetní hodnota objektu:
5. Účetní hodnota pozemku:
6. Účetní hodnota movitého majetku:
7. Věcná skladba movitého majetku (v základních
druzích):
8. Vlastnické vztahy k majetku od současných
do minulosti v potřebném rozsahu:
II. Návrh na pronájem dětským a
mládežnickým organizacím
1. Výčet žadatelů:
2. Navrhovaný nájemce:
3. Činnost organizace:
4. Počet členů:
5. Předpokládaná činnost v objektu:
6. Předpokládaný počet děti
a mládeže, který bude majetek využívat:
7. Rozsah majetku předaný mimo ústavní
zákon č. 497/1990 Sb.:
8. Záruky k budoucí úhradě závazků
z nájemní smlouvy.
9. Zdůvodnění návrhu:
III. Návrh na ekonomicky pronájem
1. Výčet žadatelů:
2. Navrhovaný nájemce:
3. Navrhovaná výše ročního nájemného:
4. Záruky k budoucí úhradě závazků
z nájemní smlouvy:
5. Zdůvodnění návrhu:
IV. Návrh na odprodej
1. Výčet žadatelů:
2. Navrhovaný kupující:
3. Navrhovaná kupní cena:
4. Způsob stanovení navrhované ceny:
5. Záruky k budoucí úhradě kupní
ceny: