VI.

Nedílnou součástí tohoto souhrnného protokolu o předání a převzetí majetku a práv bývalého SSM budou následující přílohy, které na své náklady (s výjimkou úhrady znaleckých posudků) vypracuje a za jejichž úplnost a správnost ručí Ministerstvo hospodářství ČR. Úhrada znaleckých posudků bude řešena samostatně mimo tento protokol.

- příloha č. 1 - dílčí předávací protokol č. 1 o předání a převzetí movitého a nemovitého majetku včetně vložených investic, který je ke dni 13.září 1993 ve vlastnictví České republiky.

Termín zpracování: do 31. 12. 1993

- příloha č. 2 - dílčí předávací protokol č. 2 o předání a převzetí peněžních prostředků.

Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto protokolu.

- příloha č. 3 - dílčí předávací protokol č. 3 o předaní a převzetí vkladů České republiky do obchodních společností vzniklých majetku bývalého SSM podle stavu zapsaného u obchodního soudu k 13. 9. 1993.

Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto protokolu.

- příloha č. 3a - dílčí předávací protokol č. 3a o předáni a převzetí majetkových účastí na podnikání obchodních společností vzniklých z majetku bývalého SSM po schválené opravě základního jmění.

Termín zpracování: do 15. 12. 193

- příloha č. 4 - dílčí předávací protokol č. 4 o předáni a převzetí práv a povinností zakladatele obchodních společností vzniklých z majetku bývalého SSM.

Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto protokolu.

- příloha č. 5 - dílčí předávací protokol č. 5 o předání a převzetí práva zastupovat Českou republiku ve sporech vedených proti osobám, které nevydaly majetek podle ústavního zákona č. 49?/ 1990 Sb.

Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto protokolu.

- příloha č. 6 - dílčí předávací protokol č. 6 o předání a převzetí práva užívání, které bylo zřízeno bývalému SSM.

Termín zpracování: do 31. 12. 1993.

- příloha č. 7 - dílčí předávací protokol č. 7 o předáni a převzetí uplatněných restitučních nároků na majetek bývalého SSM.

Termín zpracování: do 30. 11. 1993.

- příloha č. 8 - dílčí předávací protokol č. 8 o předání a převzetí přijaté a odeslané korespondence za období od 13. 9. 1993 do dne podpisu souhrnného protokolu.

Termín zpracování: do 14 dnů od podpisu souhrnného protokolu.

- příloha č. 9 - přehled archivovaných písemností, týkajících se majetku bývalého SSM, přijatých a odeslaných nebo zpracovávaných MH ČR do 13. 9. 1993.

Termín zpracování do 15. 12. 1993.

- příloha č. 10 - způsob ocenění movitého majetku.

Termín zpracování: ke dni podpisu tohoto protokolu.

- příloha č. 11 - soupis nemovitého majetku a hodnota vložených investic a movitého majetku ve vlastnictví obchodních společnosti.

Termín zpracování: do 15. 12. 1993

- příloha č. 12 - informace o majetku bývalého SSM nepřevzatého Ministerstvem hospodářství ČR k 13. 9. 1993.

Termín zpracování: do 31. 12. 1993

- příloha č. 13 - souhrnný přehled rozdílů objemu nemovitého a movitého majetku včetně vložených investic předávaného Fondu dětí a mládeže (včetně nemovitého a movitého majetku a vložených investic obchodních společností) a objemu tohoto majetku převzatého na základě ústavního zákona č. 497/1990 Sb. zmocněnci.

Termín zpracování: do 31. 12. 1993

- příloha č. 14 - dílčí předávací protokol k předání a převzetí dokladů o vyrovnáni majetku mezi Českou republikou a Slovenskou republikou a dokladů o řešeni majetku bývalého SSM v zahraničí.

Termín zpracování: do 30. 11. 1993

Příloha č. 3: Přehled dosavadního využití a obsažení objektů bývalých krajských SÚZ zpracovaný Junior s. r. o.

Ze zpracovaných údajů dle jednotlivých o.z. včetně závodu Praha je zřejmé, že v důsledku nedokončeného převodu nemohla Junior s.r.o. využívat všechny objekty (jedná se o objekty označené ve sloupci využito % nulou).

Dále je zřejmé, že objekty charakteru TZ (turistické základny) se dají za současného stavu využívat převážně v letních měsících, přičemž náklady nutné na zabezpečení objektu nabíhají celoročně. Současná finanční situace společnosti a ani právní postavení neumožňují zajistit provedení úprav tak, aby umožňovaly celoroční provoz a tím pokryly vynakládané náklady a staly se jedním z možných zdrojů zisku.

Mino nízké možnosti využití objektů se na výši tvorby výnosů projevuje i skutečnost, že Junia s.r.o, neměla právní podklady ke změně nevýhodně uzavřených smluv. Vliv těchto nevýhodných smluv na výši výnosů se projevuje i u 100 % využívaných objektů.

Tento stav právního chaosu se projevuje ještě v současném období, což negativně ovlivní výsledky hospodaření nejen do konce roku 1993, ale i možnosti zlepšení hospodaření v roce 1994.

Zpracováno Junior s.r.o. jako příloha dopisu čj. Ř/724/93/práv ze dne 1. 11. 93 pro MH ČR.

JUNIA s. r. o.

110 00 Praha 1, Senovážná 2


Objekt
Charakter
Využito %
Praha 4, Urbánkova 866/5nebyt. prostory 0 
Cínovec čp. 56 o. Teplice obytná budova0 
Albrechtice čp.157obytná budova 0 
Praha 5 Zbraslav K přístavišti 610 1.patrová budova0  
Slapy Na Vyhlídce 1711.patrová budova 0 
SKOKOVY čp. 17 o. Ml. Boleslav(budova realit.) pouze 20 chat 30 % 
Desná čp. 189 Jizerské hory obytná budova0  
Čejkovice o. Hodonínhistor. tvrz 0(vydáno OÚ)
AMFORA Praha 4 Pujmanové 874KM 0 
CELNICE Praha 7 Bubenská 411vilka 0 
Praha 4, Podolívodácká základna 30 % 
Srbsko čp. 540/4 o. M. Hradiště TZ (chaty)30 % 
SKRYJE čp. 854/10 o. Rakovník TZ 10 % 
SÁDKA čp. 1360stavba-nekolaudována 0 
EQUICENTRUM Praha 4 čp. 2051, 2052 hosp. zařízení0  
Malíkovice čp. 46 o. Kladno TZ0 
Tašovice 132 Karlovy Vary rodinná vilka 0využ. STAVOCENTRÁL
SRBSKO o. Berounreprezentační vila 0 
Vocelova 602/3 Praha 2administrativní budova 0 
Q-klub Příbram Březnická 135 KM0 


JUNIA s. r. o.

záv. České Budějovice


Objekt
Charakter
Využito %
Emaus - D. Vodahotel 60 % 
Carni - S. Vrbnéhotel 60 % 
Pegas - Rožmberkhotel 60 % 
Kovářovpension 30 % 
ČimeliceTZ30 %  
Bechyně - LiškyTZ 30 % 
Zlatá KorunaTZ 30 % 
Č.B. - BesedaKM 30 % 
StrakoniceCVČM 99 % 
Č.B. - Husova 45KV TČM 100 % 
Č.B. - Lanova 63kanceláře, prodejna 100 % 
K. Dvorydílna, pozemek 70 % 
Vimperk - chataubytovna, recepce 30 %(prodej)
Vltavaprodejna100 %  
Č.B. Krajinská 42kanceláře 100 % 
Rožmberk - kiosekprodejna 60 % 
Žumberk - kiosekprodejna 60 % 


JUNIA s. r. o.

záv. Plzeň


Objekt
Charakter
Využito %
Objekt ZSÚZ Plzeň Nad Týncem 38 administrativní budova 
Skladová hala Plzeň, Maxův důl ocelová skl. hala100 %
Plzeň, Doudledecká, tř. 52 dílny + garáže

administr. objekt

0 (učň. zař.)

10 %

TZ Broumovchaty + vedlejší obj. + objekt bývalé školy 0
Filipova huťturistická chata 0
TZ Železná RudaTZ hotelového typu 85 %
TZ Supí PotokTZ hotelového typu 85 %
Hálkova chataturistická chata 0
TZ Valcha, Plzeň, Dobřanská ul. 5  0
Domažlice Hradská ul. 94administr. budova 0


JUNIA s.r.o.

záv. Ústí n. Labem


Objekt
Charakter
Využito %
HontourovTZ50 %  
Srbská KameniceTZ 50 % 
Tisá TZ45 % ,.
LoučnáTZ 50 % 
ZásadaTZ60 %  
Sloup v ČecháchTZ 50 % 
BrnáTZ30 % (sezóna)
RejdiceTZ50 %  
HabarticeTZ 0  
BrusovTZ30 % (sezóna)
LiberecKM60 %  
TepliceKM60 %  
LitoměřiceKM 60 % 
Česká LípaKM 10 % 
UL Důlce č. 74techn. zákl. kanceláře 70 % 
UL Majakovského 113Stav. stř., kong. výr. truhlárna 75 % 
UL Brněnská 8kanceláře 50 % 
UL Litoměřická 36 ubytovna 90 % 
UL Horova 5garáže 50 % 
UL Sev. terasařadová garáže 100 % 
Šimonoviceubytovna 0(soudní jednání)
Most, Lomená 45kanceláře, klubovna 0(beúpl.AMAVED)
Teplice, Vrchlického 2kanceláře 0 


JUNIA s. r. o.

záv. Hradec Králové


Objekt
Charakter
Využito %
Rychnov n. Kn.KM50 %  
Rychnov n. Kn.KM50 %  
ChoceňKM30 %  
Hradec KrálovéKM 20 % 
TrutnovKM60 %  
Havlíčkův BrodKM 30 % 
SvitavyKM25 %  
PardubiceKM70 %  
HomoleTZ25 %  
SytováTZ60 %  
SečTZ25 %  
StárkovTZ25 %  
Háj - SvitavyTZ 0 
PastvinyTZ0  
Rezek TZ 25 %  
BYTOVÉ JEDNOTKY N. Město byt. jednotky75 % 
Chaty DIANA 25 %  
Budova YMCAkanceláře 10 % 
Garáže Šafaříkova garáže100 %  
Objekt Chrudimstavba 0(bez kolaudace)
DIANA - Nové Hradyubytovna 0(uzavřeno)
Ústí n. Orlicístavba 0 


JUNIA s. r. o.

záv. Brno


Objekt
Charakter
Využito %
TZ Štítaryubytovna 0 
TZ Lanžhothotel 0 
TZ Brno-přehradahotel 0 
TZ Luhačovicehotel 0 
TZ Švýcárnaubytovna 0 
TZ Ruprechtovubytovna 0 
TZ Pozďátkaubytovna 0 
TZ Kladkyubytovna0  
TZ Češkovicehotel 0 
KZ Křoměříž klub0 
KZ Znojmoklub0  
KZ Břeclavklub 0 
KZ Ivančiceklub 0 
KZ Vyškovklub0  
KZ Třebíčklub 0 
Údržba-Skorkovského zám.dílna0  
Jaskovrekr.chatky0  
B. - Česká 11kanceláře 45 % 


JUNIA s. r. o.

záv. Ostrava


Objekt
Charakter
Využito %
Ostrava  
Stodolní ul.kanceláře 50 %
Syllabova ul.kanceláře 60 %
Palackého ul.stavební údržba 100 %
Plzeňská ul.pension 100 %
Žilinská. ul.klubové zařízení 20 %
Riegrova ul.sklad0
Bajkalská ul.klub VTČM 0
ul. Na Závaděvilka 0
Mojmírovců 0
Olomoucklub. zař. + adm. budova 70 %
Domašov n. B.TZ 0
Nový Jičínklub. zařízení 30 %
Belaria - Hradec n.M.hotel 100 %
Horní Pasekyvilka 25 %
Přerov - Čechova ul.Sítotisk 100 %
Kramářovakanceláře + obchod 20 %
Krnovklub VTČM 0
Šumperkklub VTČM + kanceláře + garáže 0
Lípová -lázně TZ40 %
Týn n. BečvouTZ 40 %
Budišovice okr. OPTZ 40 %
Morávka okr. F. M.TZ 40 %
Dolní Bečva okr.Vsetín TZ40 %
Kunčice okr. ŠumperkTZ 40 %
Hněvotín okr. Olomouc keramická dílna 100 %
Ostrava, Hřbitovní ul.autodoprava 100 %
Karvinákanceláře 100 %


Příloha č. 4: Výsledky hospodářské činnosti akciových společností v roce 1993

Předběžná ekonomická situace obchodních společností

Většina majetku bývalého SSM je v současné době transformována do pěti akciových společnosti a jedné společnosti s ručením omezeným. Fond dětí a mládeže zastupuje v těchto společnostech Českou republiku jako jediný akcionář se stoprocentní účasti.

V současné době není známa objektivní ekonomická situace všech společnosti, není dokončena inventarizace u všech společností, nejsou dořešeny otázky ocenění hmotného majetku a není provedeno rozděleni majetku na majetek pro ekonomické využiti a na majetek pro využití dětskými a mládežnickými organizacemi.

Přehled o ekonomické situaci obchodních společnosti je uveden v následující tabulce:


Obchodní společnost
Hosp. výsledek ke 30.6.1993
Úvěr ke 31.6.1993 v tis.Kč
Zákl. jmění
Junior centrum
x
3 000
221.361
Mladá fronta
x
-
139.373
CKM
x
118 000
293.178
AGM
x
1 700
41.348
Stavocentral
x
-
90.199
Junia
x
3 000
100
celkem
- 35 393
125 700
785.559


Čísla v tabulce jsou uvedena v předpokládané výši, teprve uzávěrky ke 31.12.1993 ověřené auditem ukáží objektivní obraz obchodních společnosti. Nejvyšší ztrátu vykazuje CKM a.s., MF a.s. a Junia s.r.o.

Součásti uzávěrek ke 31.12.1993 musí být i přehled závazků společnosti z let 1990 - 1992, které bude nutno vyrovnat.

Podle předběžných odhadů činí nedobytné pohledávky, úvěry, neprodejné a nepoužitelné zásoby, závazky a další položky asi 200 - 250 mil. Kč.

Z uvedeného přehledu vyplývá, že obchodní společnosti nemohou v příštích 2 - 5 letech vytvářet zdroje příjmů pro Fond.

Celková ekonomická situace společnosti a zlepšeni jejich hospodařeni je odvislé od změn ve složeni jejich představenstev, dozorčích rad a vedeni, zainteresovanosti jednotlivých osob na hospodářských výsledcích nebo na případné transformaci nebo likvidaci

Příloha č. 5: Zpráva Junie s.r.o. o průběhu a stav inventarizace majetku

Stav inventarizace movitého majetku bývalého SÚZ k 19.10.1993

Byl zpracován materiál obsahující, s výjimkou Jihomoravského a Středočeského kraje přehled movitého majetku k 31.5.1993. V tomto materiálu je obsažen veškerý movitý majetek, který byl ve správě odštěpných závodů JUNIA s.r.o. k 31.5.1993.

Uvedený materiál je v současné době potřeba doplnit o zmíněné dva kraje a některé "kosmetické" záležitosti (podpisy ředitelů, úvodní informace a doklady o zjištěných rozdílech) tak, aby jako celek podává naprosto vyčerpávající informaci o stavu a veškerém pohybu movitého majetku v době od 31.12.1991 do 31.5.1993.

Skutečnost, že dosud není zpracována inventarizace majetku Jihomoravského kraje je zapříčiněna tím, že zásadní většina tohoto majetku byla před vznikem s.r.o. JUNIA pronajata SKM, který se společnosti odmítá přes veškeré její aktivity jakýkoliv komunikaci. Tato patová situace je v současné době řešitelná, neboť byl zaregistrován Fond pro děti a mládek, který SKM uznává za přiměřeného partnera k předání zapůjčeného majetku.

Informace ředitele Čiháka, že stačí zinventovat majetek (byť velice omezený), kterým v současné době Jm JUNIA disponuje byla tlumočena p. Blechou až dnešního dne, tj. 19.10. Po neprodleném telefonickém rozhovoru s ředitelem Jm JUNIA Mgr. Trllem, bylo přislíbeno, že takto provedená fyzická inventura bude zaslána na s.r.o. JUNIA do 25.10.1993. Tato informace bude dnes ze strany ředitele Trlla potvrzena faxem.

Majetek Sč kraje a Prahy je zinventován zhruba celý, zbývá dokončit inventuru v objektu Srbsko. Tento majetek však představuje zhruba třetinu celkového majetku, kterým bývalá SÚZ Prahy a Sč kraje disponovala. Ostatní majetek je obdobně jako u Jm kraje pronajat mládežnickým organizacím, které odmítají jeho fyzickou inventuru. Uvedená situace je ještě komplikovanější o tu skutečnost, že nájemní smlouvy v převážné většině obsahují pouze vyjádření tohoto majetku v celkových číslech (KČ) v členění ZP a PPS (DKP), přičemž nebyl pronajímatelem zpracován položkový seznam. Lze konstatovat, že provedeni inventur za uvedených podmínek povede pouze k naplnění smluvní částky, ovšem bez možnosti nárokovat skutečně vypůjčené předměty.

O průběhu inventarizace bylo průběžně informováno MH ČR prostřednictvím uvolněného pracovníka p.Blechy. Dále byl informován ředitel Čihák na poradě, která se konala u vedoucího technické sekce. Po detailním seznámení se se zpracovávanou problematikou potvrdil nutnost posunuti časového termínu pro zpracování inventarizace. Je třeba zdůraznit, že rozhodnutím MH ČR č.47 bylo sice stanoveno provést inventarizaci do movitého majetku do 31.7.1993, ale nikdo za zadavatelů úkolu ani nemohl mít přehled a rozsahu prací, které se tímto aktem ukládají.Tento přehled neměla v plném rozsahu ani s.r.o. JUNIA i když se mapováním majetku zabývala od svého založení. Teprve při práci na tomto úkolu se ukázalo, o jak složitou záležitost se jedná.

Vzhledem k tomu, že zbývající kraje by měly být zpracovány (v duchu výše uvedeného zmapování pouze převzatého majetku), do poloviny listopadu 1993 doporučujeme vložit po tomto datu takto dosud převzatý movitý majetek s tím, že jeho výše může být např. kvartálně upravována o hodnoty majetku, který bude následně přebírán.


 
Ing.Vladimír Měštan


Příloha č. 6: Dopis Fondu na OkÚ a magistrátu

Fond dětí a mládeže

Čj:


 Olomouc, 30. listopadu 1993


Okresní úřad

v

k rukám přednosty

okresního úřadu

Vážená paní,

vážený pane,

dne 8. 11. 1993 jsem zaslal Vašemu úřadu dopis, ve kterém jsem žádal o zaslání ke sporům o vydáni movitého majetku a finančních prostředků, které podléhají vydání České republice podle ústavního zákona č. 497/1990 Sb. o navráceni majetku Socialistického svazu mládeže lidu České a Slovenské Federativní republiky.

Jak jsem zjistil, pouze několik okresních úřadů zaslalo požadované materiály. Z těchto materiálů náš právní zástupce zjistil, že v mnoha případech jsou žaloby podány nesprávně. Členové výboru Fondu děti a mládeže se obávají, že je zde reálné nebezpečí neúspěchů těchto soudních jednání v důsledku chybného procesního postupu.

Fond děti a mládeže považuje za nezbytné provést revizi všech podaných žalob a případná pochybeni včas napravit. V nezbytných případech bude zřejmě nutné podat nové žaloby či stávající žaloby podstatně změnit. Zákon číslo 497/1990 Sb. uložil Svazu mladých, jeho orgánům a organizačním složkám vydat státu nemovité a movité věci, peněžní prostředky a majetková práva, které měl bývalý Socialistický svaz mládeže v drženi ke dni 31. 12. 1989. Nebyly-li tyto věci a majetková práva v drženi Svazu mladých ke dni 1. 1. 1991, vznikl nárok na vydání peněžité částky odpovídající ceně těchto věcí nebo majetkových práv. Tato povinnost byla stanovena 30 dnů od účinnosti zákona.

Citovaný zákon nabyl účinnosti dne 1. 1. 1991 a k vydání mělo proto dojit nejpozději dne 31. 1. 1991. Pokud k vydáni věci či peněžních prostředků dosud nedošlo, je nezbytné, aby nejpozději do 31. 1. 1994 byly tyto nároky řádně uplatněny u soudu. Následujícím dnem by došlo k promlčeni všech těchto nároků na vydání peněžních prostředků. Podle našich zkušenosti se jedná obvykle o pohledávky v částce od 100 000 do 600 000 Kč v každém okrese.

Fond dětí a mládeže byl zapsán do obchodního rejstříku usnesením ze dne 13. 9. 1993 a toto rozhodnuti nabylo právní moci dne 11. 10 1993. V souladu s ustanovením § 18 odstavec 4 pístu. b) zákona číslo 113/1993 Sb. tímto dnem přešlo na Fond dětí a mládeže právo zastupovat Českou republiku ve sporech vedených proti osobám, které nevydaly majetek podle zákona č. 497/1990 Sb.

Aby Fond dětí a mládeže mohl řádně plnit toto právo, je nezbytné, aby získal potřebné podklady, které jsou nyní u jednotlivých okresních úřadů.

Prosím proto, abyste této věci věnoval (-a) zvýšenou pozornost a uložil (-a) svým podřízeným pracovníkům, aby Fondu dětí a mládeže neprodleně zaslali příslušné podklady k shora uvedeným nárokům. Pokud by Fond děti a mládeže obdržel Vaše podklady opožděně, je nebezpečí, že pro velký nápad věci by nebylo možné všechny nároky řádně zpracovat.

V zasílaných materiálech laskavě oddělte podklady o peněžních prostředcích, které byly buď na účtech či v hotovosti k 31. 12. 1989 bývalého SSM.

Dále oddělte podklady o věcech, či jiných majetkových právech, které Svaz mladých od 1. 1. 1990 do 31. 12. 1990 pozbyl. Ceny věcí a majetkových práv je třeba uvádět v hodnotách k 31. 12. 1989. V případě, že nelze s jistotou zjistit, zda tyto věci byly k 31. 12. 1990 v držení Svazu mladých, je nezbytné rovněž tyto uvést odděleně a vyčíslit jejich cenu.

Všechny tyto nároky jsou ohroženy promlčením během několika týdnů.

Fond děti a mládeže dále žádá o zaslání seznamu věci, které Svaz mladých držel k 31. 12. 1990 a tyto nevydal státu, s uvedením, o které položce je známo, kde se nachází, s bližším uvedením popisu a specifikace jednotlivých věcí, pokud je to možné. V opačném případě je nutno opět uvést ceny k 31. 12. 1990.

Dovoluji si upozornit, že rozpočtový výbor Parlamentu České republiky iniciuje provedeni kontroly Nejvyšším kontrolním úřadem České republiky ohledně přebírání majetku bývalého SSM. Nelze vyloučit, že případná pochybeni a finanční ztráty v souvislosti s chybnými žalobami a nedostatečnou evidenci by mohla mít za následek požadavky na náhradu škody.

Děkuji za péči, kterou celé věci budete Vy osobně a Vaši pracovnici věnovat a očekávám, že doručíte alespoň částečné podklady nejpozději do 8. prosince 1993.

S pozdravem


 
Břetislav Verner, Csc.
 
předseda výboru Fondu děti a mládeže


Fond děti a mládeže

třída 17. listopadu 45

772 00 Olomouc

tel. (068) 29524

Příloha č. 7: Návrh na využití nemovitého a movitého majetku s ním souvisejícího

I. Všeobecné údaje

1. Objekt, adresa:

2. Pozemek - rozloha v m2:

3. Charakteristika objektu a jeho kapacita:

4. Účetní hodnota objektu:

5. Účetní hodnota pozemku:

6. Účetní hodnota movitého majetku:

7. Věcná skladba movitého majetku (v základních druzích):

8. Vlastnické vztahy k majetku od současných do minulosti v potřebném rozsahu:

II. Návrh na pronájem dětským a mládežnickým organizacím

1. Výčet žadatelů:

2. Navrhovaný nájemce:

3. Činnost organizace:

4. Počet členů:

5. Předpokládaná činnost v objektu:

6. Předpokládaný počet děti a mládeže, který bude majetek využívat:

7. Rozsah majetku předaný mimo ústavní zákon č. 497/1990 Sb.:

8. Záruky k budoucí úhradě závazků z nájemní smlouvy.

9. Zdůvodnění návrhu:

III. Návrh na ekonomicky pronájem

1. Výčet žadatelů:

2. Navrhovaný nájemce:

3. Navrhovaná výše ročního nájemného:

4. Záruky k budoucí úhradě závazků z nájemní smlouvy:

5. Zdůvodnění návrhu:

IV. Návrh na odprodej

1. Výčet žadatelů:

2. Navrhovaný kupující:

3. Navrhovaná kupní cena:

4. Způsob stanovení navrhované ceny:

5. Záruky k budoucí úhradě kupní ceny:

6. Zdůvodnění návrhu:



Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP