Čtvrtek 17. června 1926

91. Pozměňující návrh posl. dr Fritze a spol. k odst. 4 §u 40:

V stupnici funkčného slúžneho IV navrhujeme text: "Předsedové ostatních sborových soudů prvé stolice" doplniť: "radové vrchního zemského soudu (tabulární soudci) u sborových soudů druhé stolice (§ 41 org. zákona č. 217/1896 ř. z.) náměstkové předsedů sborových soudů prvé stolice uvedených ve III. stupnici".

V stupnici funkčného slúžneho V navrhujeme text zaviesť:

"Radové u sborových soudů prvé stolice (§ 30 org. zákona č. 217/1896 ř. z.) přednostové soudu u okresních soudů s více než 4 soudcovskými odděleními."

V stupnici funkčného slúžneho VI navrhujeme text zaviesť:

"Ostatní sudcovia na systemisovaných miestach."

V stupnici funkčného slúžneho VII navrhujeme text škrtnúť.

Navrhujeme škrtnúť odst. 6 §u 40.

92. Pozměňovací návrh posl. inž. Dostálka, G. Navrátila, dr Srdínko, Vávry a spol.:

V § 40, odst. 4 nechť VII. stupnice funkčního služného zní:

"VII. Přednostové soudu u okresních soudů včetně do 4 soudcovských oddělení, okresní soudcové (dříve radní sekretáři) ve smyslu org. zákona č. 217/1896 ř. z. a samosoudcové u okresních soudů mimo sídlo sborových soudů I. stolice 2400 Kč" (místo 1200 Kč).

93. Pozměňovací návrh posl. dr Meissnera, dr Patejdla, Brodeckého, Bergmanna a spol.:

V § 40, odst. 4 nechť VII. stupnice funkčního služného zní:

"VII. Přednostové soudu u okresních soudů včetně do 4 soudcovských oddělení, okresní soudcové (dříve radní sekretáři) ve smyslu org. zákona č. 217/1896 ř. z. a samosoudcové u okresních soudů mimo sídlo sborových soudů I. stolice 2400 Kč" (místo 1200 Kč).

94. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů k § 67:

Odst. 4 nechť zní:

"Čekatelská doba činí u profesorů s I. stupněm předběžného vzdělání dva roky."

Odst. 5 nechť zní:

"Po uplynutí čekatelské doby jest prozatímní profesor nebo učitel z úřední povinnosti jmenován definitivním profesorem nebo učitelem ad personam, není-li u něho okolností, které by mohly zdržeti časový postup."

Odst. 7 nechť zní:

"Služební poměr prozatímních profesorů nebo učitelů může býti během prvního služebního roku a jen tehdy rozvázán, posoudí-li příslušná kvalifikační komise jeho služební výkon jako méně vyhovující nebo nevyhovující."

Odst. 8 budiž škrtnut.

95. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr. k § 67:

Odst. 4 nechť zní:

"Čekatelská doba činí u profesorů s I. stupněm předběžného vzdělání dva roky."

Odst. 5 nechť zní:

"Po uplynutí čekatelské doby jest prozatímní profesor nebo učitel z úřední povinnosti jmenován definitivním profesorem nebo učitelem ad personam, není-li u něho okolností, které by mohly zdržeti časový postup."

Odst. 7 nechť zní:

"Služební poměr prozatímních profesorů nebo učitelů může býti během prvního služebního roku a jen tehdy rozvázán, posoudí-li příslušná kvalifikační komise jeho služební výkon jako méně vyhovující nebo nevyhovující." Odst. 8 budiž škrtnut.

96. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

§ 77 nechť zní:

"Rodinné činí 3600 Kč, výchovné činí 1800 Kč na každé dítě. Pro nárok na tyto přídavky platí ustanovení §u 13."

97. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

§ 77 nechť zní:

"Rodinné činí 3600 Kč, výchovné činí 1800 Kč na každé dítě.

Pro nárok na tyto přídavky platí ustanovení §u 13."

98. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů: Odst. 3 §u 81 budiž škrtnut.

99. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

Odst. 3 § 81 budiž škrtnut.

100. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

§ 88 budiž nahrazen ustanovením: "Zvláštní zákon určí výši učební povinnosti a výši náhrady za hodiny ji převyšující."

101. Pozměňující návrh posl. Čermáka a soudr.:

§ 88 budiž nahrazen ustanovením:

"Zvláštní zákon určí výši učební povinnosti a výši náhrady za hodiny ji převyšující."

102. Pozměňovací návrh posl. Horpynky a soudr.:

Odst. 3 §u 91 budiž změněn takto:

"Asistentům-docentům, uvedeným v §u 89, odst. 3, náleží remunerace 19.800 Kč ročně, která se ve tříletých lhůtách podle 6. platové třídy podle §u 11 zvyšuje, a činovné, které činí ve skupině míst A 5100 Kč, ve skupině míst B 4344 Kč a ve skupině míst C 3576 Kč."

103. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

V §u 139, odst. 1 buďtež slova "v dekretu není jinak ustanoveno" nahrazena slovy "v dekretu není určena dřívější doba".

104. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

V §u 139, odst. 1 buďtež slova "v dekretu není jinak ustanoveno" nahrazena slovy "v dekretu není určena dřívější doba".

105. Pozměňovací návrh posl. Malíka, Vávry, inž. Dostálka, G. Navrátila a spol. k §u 140:,

Budiž vsunut nový odstavec jako druhý ve znění:

"Pojistné podle zákona ze dne 15. října 1925, č. 221 Sb. z. a n., se vyměří ze služebního platu, přídavků na děti a doplňovacího přídavku ženatých (§§ 192 až 194). Měsíční částka příspěvku připadající na zaměstnance zaokrouhlí se, pokud není vyjádřena v korunách bez haléřů, na nejblíže nižší částku v korunách, přesahuje-li tuto částku nejvýše o 50 haléřů, jinak pak na nejblíže vyšší částku v korunách. Zaměstnavatel hradí stejnou částku pojistného."

Další odstavce buďtež očíslovány číslicí o jednu vyšší.

106. Pozměňovací návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

§ 141 budiž škrtnut.

107. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudruhů:

§ 141 budiž škrtnut.

108. Pozměňovací návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

§ 142 nechť zní:

"Ustanovení zákona z 9. dubna 1920, č. 222 Sb. z. a n. zůstávají nedotčena. Jejich účinnost vztahuje se také na vojenskou službu z povolání a na službu certifikatistů. Změny omezující nebo vysvětlující pozbývají účinností."

109. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudruhů:

§ 142 nechť zní:

"Ustanovení zákona z 9. dubna 1920, č. 222 Sb. z. a n., zůstávají nedotčena. Jejich účinnost vztahuje se také na vojenskou službu z povolání a na službu certifikatistů. Změny omezující nebo vysvětlující pozbývají účinnosti."

110. Eventuální návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů k §u 142:

V odst. 5 buďtež škrtnuta slova "a ministerstva financí".

111. Eventuální návrh posl. Čermáka a soudr. k §u 142:

V odst. 5 buďtež škrtnuta slova "a ministerstva financí".

112. Pozměňovací návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

§ 143 budiž škrtnut.

113. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudruhů:

§ 143 budiž škrtnut.

114. Pozměňovací návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

V §u 144, odst. 1 budiž poslední věta nahrazena zněním:

"Za zaopatřené se pokládají děti, které mají aspoň 10.000 Kč ročního vlastního příjmu, synové a dcery, kteří jsou mimo ošetřování a péči rodičů, a k jejichž výživě rodiče nepřispívají a dále dcery, které se provdaly a jejichž manžel má aspoň 12.000 Kč příjmu, podléhajícího daňové povinnosti."

115. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudruhů:

V §u 144, odst. 1 budiž poslední věta nahrazena zněním:

"Za zaopatřené se pokládají děti, které mají aspoň 10.000 Kč ročního vlastního příjmu, synové a dcery, kteří jsou mimo ošetřování a péči rodičů, a k jejichž výživě rodiče nepřispívají a dále dcery, které se provdaly a jejichž manžel má aspoň 12.000 Kč příjmu, podléhajícího daňové povinnosti."

116. Pozměňovací návrh posl. Horpynky a soudr.:

V § 144, odst. 2 budiž čís. 1 doplněno odstavcem c):

"c) Ve zvláštních výjimečných případech může ústřední úřad v dohodě s ministerstvem financí povoliti výchovné také po dokonaném 24. roku věku."

117. Pozměňovací návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

V §u 144 buďtež škrtnuty odst. 3 a 4.

118. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

V §u 144 buďtež škrtnuty odst. 3 a 4.

119. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr. k §u 144:

Odst. 4 nechť zní:

"(4) Na děti, které nežijí ve společné domácnosti s otcem (matkou) přísluší otci (matce) výchovné v plné míře tehdy, přispívali-li na jejich výživu aspoň částkou rovnající se částce stanoveného výchovného. Jinak vyplácí se plné výchovné tomu rodiči nebo pěstounovi, u něhož dítě žije, nebo se ukládá dítěti do sirotčí pokladny. Ustanovení toto týká se i dětí nemanželských. Na děti nevlastní neb adoptované přísluší výchovné tehdy, není-li tu jiného zaručeného příspěvku výchovného."

120. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

Odst. 7 §u 144 budiž škrtnut.

121. První eventuální pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

Odst. 7 §u 144 budiž změněn takto:

"Ústřední úřad v dohodě s ministerstvem financí povolí stanovené výchovné zaměstnankyni na její nezaopatřené děti, které jsou na ní existenčně zcela nebo zčásti odkázány."

122. Druhý eventuální pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr. k §u 144, odst. 7:

Ve 2. řádce budiž slovo "může" nahrazeno slovem "musí".

Ve 3. a 4. řádce budiž škrtnuta část věty, a to "v případech hodných zvláštního zřetele".

V 8. řádce budiž škrtnuto "není-li jiné osoby k výživě povinné a schopné".

123. Třetí eventuální pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr. k §u 144, odst. 7:

V případě zamítnutí předchozích pozměňovacích návrhů budiž odst. 7 §u 144 změněn takto:

"Výchovné přísluší za okolností jinak stejných na nezaopatřené děti zaměstnankyň, nepobírá-li ho rodina z titulu práce otcovy."

124. Pozměňovací návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

Odst. 7 §u 144 nechť zní:

"Zaměstnankyním přísluší přídavek na schovance a osvojence za stejných podmínek jako zaměstnancům.

Zaměstnankyním přísluší nárok na výchovné na osvojence a schovance za týchž podmínek jako učitelům.

Na nemanželské dítě přísluší výchovné, žije-li dítě v domácnosti matky, při čemž pobyt za účelem studia mimo dům rodičů jest pokládati za roveň pobytu v domě rodičů.

Na manželské děti poskytuje se výchovné, jestliže celkový příjem manželův podléhající daňové povinnosti jest větší než příjem zaměstnankyně.

Ovdovělé zaměstnankyně mají nárok na výchovné na své dítě za všech okolností."

125. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

Odst. 7 § 144 nechť zní:

"Zaměstnankyním přísluší přídavek na schovance a osvojence za stejných podmínek jako zaměstnancům.

Zaměstnankyním přísluší nárok na výchovné na osvojence a schovance za týchž podmínek jako učitelům.

Na nemanželské dítě přísluší výchovné, žije-li dítě v domácnosti matky, při čemž pobyt za účelem studia mimo dům rodičů jest pokládati za roveň pobytu v domě rodičů.

Na manželské děti poskytuje se výchovné, jestliže celkový příjem manželův podléhající daňové povinnosti jest větší než příjem zaměstnankyně.

Ovdovělé zaměstnankyně mají nárok na výchovné na své dítě za všech okolností."

126. Eventuální návrh poslance Tauba, Grünznera a druhů:

V §u 144 budiž odst. 7 nahrazen zněním:

"Zaměstnankyně má nárok na stejné výchovné jako zaměstnanec."

127. Eventuální návrh posl. Čermáka a soudr.:

V §u 144 budiž odst. 7 nahrazen tímto novým zněním:

"Zaměstnankyně má nárok na stejné výchovné jako zaměstnanec."

128. Doplňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

§ 144 budiž doplněn novým odstavcem 8 tohoto znění:

"Rodinné přídavky nepřísluší těm zaměstnancům, jichž manželky (manželé) vlastní výnosné statky, podniky, obchody nebo živnosti."

129. Doplňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr. k §u 145:

K nápisu budiž připojeno:

"Dobrovolné vzdání se služby z titulu manželství nebo mateřství."

130. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

Odst. 2 §u 145 budiž změněn takto:

"Za dny nepřítomnosti ve službě pro těhotenství nebo mateřství přísluší zaměstnané plné služební požitky. Pro dobu přesahující tři měsíce může býti povolena zdravotní dovolená na základě dobrozdání ošetřujícího lékaře."

131. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

Odst. 2 §u 145 budiž nahrazen zněním:

"Za dny nepřítomnosti ve službě pro těhotenství nebo mateřství přísluší neztenčený služební plat."

132. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

Odst. 2 §u 145 budiž nahrazen zněním:

"Za dny nepřítomnosti ve službě pro těhotenství nebo mateřství přísluší neztenčený služební plat."

133. Eventuální návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

Bude-li zamítnut náš návrh k §u 145, odst. 2, navrhujeme, aby § 145 byl nahrazen zněním:

"Za dny nepřítomnosti ve službě pro těhotenství nebo mateřství, pokud tato nepřítomnost nepřesahuje tří měsíců, přísluší zaměstnankyni neztenčený služební plat. Pro dobu, přesahující tři měsíce, pokud se neukáže, že jest třeba placené zdravotní dovolené, lze povoliti další dvouměsíční dovolenou s 80% platu."

134. Eventuální návrh posl. Čermáka a soudr.:

Bude-li zamítnut náš návrh k §u 145, odst. 2, navrhujeme, aby § 145 byl nahrazen zněním:

"Za dny nepřítomnosti ve službě pro těhotenství nebo mateřství, pokud tato nepřítomnost nepřesahuje tří měsíců, přísluší zaměstnankyni neztenčený služební plat. Pro dobu, přesahující tři měsíce, pokud se neukáže, že jest třeba placené zdravotní dovolené, lze povoliti další dvouměsíční dovolenou s 80% platu."

135. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

Odst. 3 §u 145 budiž nahrazen zněním:

"Vzdá-li se zaměstnaná služby z důvodu sňatku nebo mateřství budiž jí vyměřena příslušející jí pense."

136. Eventuální pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

Odst. 3 §u 145 budiž upraven takto:

"Vzdá-li se zaměstnaná služby z důvodu sňatku nebo mateřství budiž jí vyměřeno odbytné podle služebních let, posledního platu, a to: Do 7 let služby poloviční, od 7 do 12 let celoroční, od 12 do 17 let jeden a půlroční a od 17 let dvouroční plat započitatelný do výslužného."

137. Doplňovací návrh posl. Landové-Štychové, Kirpalové a soudr.:

§ 145 budiž doplněn novým odstavcem:

"(4) Vrátí-li se zaměstnaná do činné služby po ovdovění nebo jinakém rozpadu manželství, buďtež jí započtena léta před provdáním se ve službě ztrávená s podmínkou, že ve stanovené lhůtě splatí do pensijního fondu příspěvky zákonem předepsané."

138. Doplňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

V §u 147 budiž připojeno jako poslední věta:

"Do té doby buďtež nyní platné sazby zvýšeny o 100% a částky, které budou určeny vládním nařízením, nesmějí býti ustanoveny pod tuto výši.

139. Doplňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

V §u 147 budiž připojeno jako poslední věta:

"Do té doby buďtež nyní platné sazby zvýšeny o 100% a částky, které budou určeny vládním nařízením, nesmějí býti ustanoveny pod tuto výši.

140. Pozměňovací návrh posl. Tauba, v Grünznera a druhů:

Odst. 1 §u 148 nechť zní:

"Pro zvláště namáhavá, odpovědná, zdraví škodlivá nebo nebezpečná služební místa zvýší se plat o 8 až 20%. Podrobnější ustanovení vydá 24členný sněmovní výbor, který navrhujeme v §u 3."

141. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

Odst. 1 §u 148 nechť zní:

"Pro zvláště namáhavá, odpovědná, zdraví škodlivá nebo nebezpečná služební místa zvýší se plat o 8 až 20%. Podrobnější ustanovení vydá 24členný sněmovní výbor, který navrhujeme v §u 3."

142. Doplňovací návrh posl. Hrušovského, inž. Nečase, Bergmanna, dr Gagatka, dr Dérera, Brodeckého a spol. k §u 148:

Za odst. 4 navrhujeme nový odst. 5 tohoto znění:

"Vláda se zmocňuje, aby otázku tak zvané slovenské a Podkarpatské výhody upravila pro všechny státní zaměstnance na Slovensku a Podkarpatské Rusi bez újmy pro ty zaměstnance, kteří výhody této již požívali."

143. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

Odst. 1 §u 149 nechť zní:

"Definitivně ustanovenému zaměstnanci (zřízenci), který neštěstím nebo nemocí nebo jinak bez své viny ocitl se v tísni, poskytne se k žádosti ze státních peněz bezúročná, nejdéle do dvou roků splatná zápůjčka do výše tříměsíční částky služebního platu."

144. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

Odst. 1 §u 149 nechť zní:

"Definitivně ustanovenému zaměstnanci (zřízenci), který neštěstím nebo nemocí nebo jinak bez své viny ocitl se v tísni, poskytne se k žádosti ze státních peněz bezúročná, nejdéle do dvou roků splatná zápůjčka do výše tříměsíční částky služebního platu."

145. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů k §u 150:

V odst. 1 budiž prvá věta, lit. a) nahrazena ustanovením:

"Za služební plat ve smyslu §u 1 zákona ze dne 15. dubna 1920 považuje se 75% služného (bez činovného a ostatních přídavků nebo požitků)."

Litery c) a d) buďtež škrtnuty.

Odst. 2 budiž změněn takto:

"Předpisy o exekuci na služební a odpočivné platy zaměstnanců uvedených v odst. 1 a na zaopatřovací platy jejich pozůstalých platí i pro administrativní srážky ze služebních a odpočivných platů těchto zaměstnanců a ze zaopatřovacích platů jejich pozůstalých."

146. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr. k §u 150:

V odst. 1 budiž prvá věta, lit. a) nahrazena ustanovením:

"Za služební plat ve smyslu §u 1 zákona ze dne 15. dubna 1920 považuje se 75% služného (bez činovného a ostatních přídavků nebo požitků)."

Litery c) a d) buďtež škrtnuty.

Odst. 2 budiž změněn takto:

"Předpisy o exekuci na služební a odpočivné platy zaměstnanců uvedených v odst. 1 a na zaopatřovací platy jejich pozůstalých platí i pro administrativní srážky ze služebních a odpočivných platů těchto zaměstnanců a ze zaopatřovacích platů jejich pozůstalých."

147. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

§ 151 nechť zní:

"O opravě platových poukazů a stížnostech do celého nebo částečného vyúčtování žádané opravy platí dosavadní ustanovení."

148. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a soudr.:

§ 151 nechť zní:

"O opravě platových poukazů a stížnostech do celého nebo částečného vyúčtování žádané opravy platí dosavadní ustanovení."

149. Eventuální návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů k §u 151:

V odst. 6 buďtež škrtnuta slova od "pouze do tří roků" až "částky" a slova od "do tří roků" až "nároku".

Odst. 8 nechť zní:

"Byl-li výměr z moci úřední změněn nebo zrušen, poněvadž úřad z vlastní viny postiženého bez jeho přičinění vycházel z nesprávné skutkové podstaty, lze požadovati vrácení neprávem vyplacené částky nejvýše za uplynulou dobu tří let z polovice, ve všech ostatních případech nelze ji vůbec požadovati."

150. Eventuální návrh posl. Čermáka a soudr. k §u 151:

V odst. 6 buďtež škrtnuta slova od "pouze do tří roků" až "částky" a slova od "do tří roků" až "nároku".

Odst. 8 nechť zní:

"Byl-li výměr z moci úřední změněn nebo zrušen, poněvadž úřad z vlastní viny postiženého bez jeho přičinění vycházel z nesprávné skutkové podstaty, lze požadovati vráceni neprávem vyplacené částky nejvýše za uplynulou dobu tří let z polovice, ve všech ostatních případech nelze ji vůbec požadovati."

151. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

§ 153 nechť zní:

"Všichni zaměstnanci ve výslužbě jsou si co do svých požitků úplně na roveň postaveni podle trvání své služební doby bez zřetele k době, kdy byli dáni do výslužby a zaměstnanecké skupině, v níž byli v poslední době své činné služby. Tohoto ustanovení jest obdobně užíti stran zaopatření jejich pozůstalých."

152. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a druhů:

§ 153 nechť zní:

"Všichni zaměstnanci ve výslužbě jsou si co do svých požitků úplně na roveň postaveni podle trvání své služební doby bez zřetele k době, kdy byli dáni do výslužby a zaměstnanecké skupině, v níž byli v poslední době své činné služby. Tohoto ustanovení jest obdobně užíti stran zaopatření jejich pozůstalých."

153. Doplňovací návrh posl. Horpynky a soudr.:

§ 153 budiž doplněn odstavcem 2 tohoto znění:

"Podle těchto ustanovení upravují se také odpočivné a zaopatřovací požitky státních zaměstnanců obojího pohlaví, na které se vztahuje tento zákon a kteří odešli do výslužby, než tento zákon nabyl účinnosti. Totéž platí také pro pozůstalé po těchto státních zaměstnancích."

154. Pozměňovací návrh posl. Tauba, Grünznera a druhů:

§ 154 nechť zní:

"Odpočivné a zaopatřovací platy vyměřují se z pensijní základny. Pensijní základnu tvoří služné, 50% činovného v době přeložení do výslužby, měřeno podle skupiny míst A, služební přídavek, dále přídavky, které byly výslovně uvedeny jako přídavky pro vyměřeni pensijní základny."

155. Pozměňovací návrh posl. Čermáka a druhů:

§ 154 nechť zní:

"Odpočivné a zaopatřovací platy vyměřují se z pensijní základny. Pensijní základnu tvoři služné, 50% činovného v době přeložení do výslužby, měřeno podle skupiny míst A, služební přídavek, dále přídavky, které byly výslovně uvedeny jako přídavky pro vyměření pensijní základny."


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP