91. Pozměňující návrh posl.
dr Fritze a spol. k odst. 4 §u 40:
V stupnici funkčného slúžneho IV navrhujeme
text: "Předsedové ostatních sborových
soudů prvé stolice" doplniť: "radové
vrchního zemského soudu (tabulární
soudci) u sborových soudů druhé stolice (§
41 org. zákona č. 217/1896 ř. z.) náměstkové
předsedů sborových soudů prvé
stolice uvedených ve III. stupnici".
V stupnici funkčného slúžneho V navrhujeme
text zaviesť:
"Radové u sborových soudů prvé
stolice (§ 30 org. zákona č. 217/1896 ř.
z.) přednostové soudu u okresních soudů
s více než 4 soudcovskými odděleními."
V stupnici funkčného slúžneho VI navrhujeme
text zaviesť:
"Ostatní sudcovia na systemisovaných miestach."
V stupnici funkčného slúžneho VII navrhujeme
text škrtnúť.
Navrhujeme škrtnúť odst. 6 §u 40.
92. Pozměňovací návrh posl. inž.
Dostálka, G. Navrátila, dr Srdínko,
Vávry a spol.:
V § 40, odst. 4 nechť VII. stupnice funkčního
služného zní:
"VII. Přednostové soudu u okresních
soudů včetně do 4 soudcovských oddělení,
okresní soudcové (dříve radní
sekretáři) ve smyslu org. zákona č.
217/1896 ř. z. a samosoudcové u okresních
soudů mimo sídlo sborových soudů I.
stolice 2400 Kč" (místo 1200 Kč).
93. Pozměňovací návrh posl. dr Meissnera,
dr Patejdla, Brodeckého, Bergmanna a spol.:
V § 40, odst. 4 nechť VII. stupnice funkčního
služného zní:
"VII. Přednostové soudu u okresních
soudů včetně do 4 soudcovských oddělení,
okresní soudcové (dříve radní
sekretáři) ve smyslu org. zákona č.
217/1896 ř. z. a samosoudcové u okresních
soudů mimo sídlo sborových soudů I.
stolice 2400 Kč" (místo 1200 Kč).
94. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů k § 67:
Odst. 4 nechť zní:
"Čekatelská doba činí u profesorů
s I. stupněm předběžného vzdělání
dva roky."
Odst. 5 nechť zní:
"Po uplynutí čekatelské doby jest prozatímní
profesor nebo učitel z úřední povinnosti
jmenován definitivním profesorem nebo učitelem
ad personam, není-li u něho okolností, které
by mohly zdržeti časový postup."
Odst. 7 nechť zní:
"Služební poměr prozatímních
profesorů nebo učitelů může býti
během prvního služebního roku a jen
tehdy rozvázán, posoudí-li příslušná
kvalifikační komise jeho služební výkon
jako méně vyhovující nebo nevyhovující."
Odst. 8 budiž škrtnut.
95. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr. k § 67:
Odst. 4 nechť zní:
"Čekatelská doba činí u profesorů
s I. stupněm předběžného vzdělání
dva roky."
Odst. 5 nechť zní:
"Po uplynutí čekatelské doby jest prozatímní
profesor nebo učitel z úřední povinnosti
jmenován definitivním profesorem nebo učitelem
ad personam, není-li u něho okolností, které
by mohly zdržeti časový postup."
Odst. 7 nechť zní:
"Služební poměr prozatímních
profesorů nebo učitelů může býti
během prvního služebního roku a jen
tehdy rozvázán, posoudí-li příslušná
kvalifikační komise jeho služební výkon
jako méně vyhovující nebo nevyhovující."
Odst. 8 budiž škrtnut.
96. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 77 nechť zní:
"Rodinné činí 3600 Kč, výchovné
činí 1800 Kč na každé dítě.
Pro nárok na tyto přídavky platí ustanovení
§u 13."
97. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
§ 77 nechť zní:
"Rodinné činí 3600 Kč, výchovné
činí 1800 Kč na každé dítě.
Pro nárok na tyto přídavky platí ustanovení
§u 13."
98. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů: Odst. 3 §u 81 budiž škrtnut.
99. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
Odst. 3 § 81 budiž škrtnut.
100. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 88 budiž nahrazen ustanovením: "Zvláštní
zákon určí výši učební
povinnosti a výši náhrady za hodiny ji převyšující."
101. Pozměňující návrh posl.
Čermáka a soudr.:
§ 88 budiž nahrazen ustanovením:
"Zvláštní zákon určí
výši učební povinnosti a výši
náhrady za hodiny ji převyšující."
102. Pozměňovací návrh posl. Horpynky
a soudr.:
Odst. 3 §u 91 budiž změněn takto:
"Asistentům-docentům, uvedeným v §u
89, odst. 3, náleží remunerace 19.800 Kč
ročně, která se ve tříletých
lhůtách podle 6. platové třídy
podle §u 11 zvyšuje, a činovné, které
činí ve skupině míst A 5100 Kč,
ve skupině míst B 4344 Kč a ve skupině
míst C 3576 Kč."
103. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
V §u 139, odst. 1 buďtež slova "v dekretu
není jinak ustanoveno" nahrazena slovy "v dekretu
není určena dřívější
doba".
104. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
V §u 139, odst. 1 buďtež slova "v dekretu
není jinak ustanoveno" nahrazena slovy "v dekretu
není určena dřívější
doba".
105. Pozměňovací návrh posl. Malíka,
Vávry, inž. Dostálka, G. Navrátila a
spol. k §u 140:,
Budiž vsunut nový odstavec jako druhý ve znění:
"Pojistné podle zákona ze dne 15. října
1925, č. 221 Sb. z. a n., se vyměří
ze služebního platu, přídavků
na děti a doplňovacího přídavku
ženatých (§§ 192 až 194). Měsíční
částka příspěvku připadající
na zaměstnance zaokrouhlí se, pokud není
vyjádřena v korunách bez haléřů,
na nejblíže nižší částku
v korunách, přesahuje-li tuto částku
nejvýše o 50 haléřů, jinak pak
na nejblíže vyšší částku
v korunách. Zaměstnavatel hradí stejnou částku
pojistného."
Další odstavce buďtež očíslovány
číslicí o jednu vyšší.
106. Pozměňovací návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 141 budiž škrtnut.
107. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudruhů:
§ 141 budiž škrtnut.
108. Pozměňovací návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 142 nechť zní:
"Ustanovení zákona z 9. dubna 1920, č.
222 Sb. z. a n. zůstávají nedotčena.
Jejich účinnost vztahuje se také na vojenskou
službu z povolání a na službu certifikatistů.
Změny omezující nebo vysvětlující
pozbývají účinností."
109. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudruhů:
§ 142 nechť zní:
"Ustanovení zákona z 9. dubna 1920, č.
222 Sb. z. a n., zůstávají nedotčena.
Jejich účinnost vztahuje se také na vojenskou
službu z povolání a na službu certifikatistů.
Změny omezující nebo vysvětlující
pozbývají účinnosti."
110. Eventuální návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů k §u 142:
V odst. 5 buďtež škrtnuta slova "a ministerstva
financí".
111. Eventuální návrh posl. Čermáka
a soudr. k §u 142:
V odst. 5 buďtež škrtnuta slova "a ministerstva
financí".
112. Pozměňovací návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 143 budiž škrtnut.
113. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudruhů:
§ 143 budiž škrtnut.
114. Pozměňovací návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
V §u 144, odst. 1 budiž poslední věta
nahrazena zněním:
"Za zaopatřené se pokládají děti,
které mají aspoň 10.000 Kč ročního
vlastního příjmu, synové a dcery,
kteří jsou mimo ošetřování
a péči rodičů, a k jejichž výživě
rodiče nepřispívají a dále
dcery, které se provdaly a jejichž manžel má
aspoň 12.000 Kč příjmu, podléhajícího
daňové povinnosti."
115. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudruhů:
V §u 144, odst. 1 budiž poslední věta
nahrazena zněním:
"Za zaopatřené se pokládají děti,
které mají aspoň 10.000 Kč ročního
vlastního příjmu, synové a dcery,
kteří jsou mimo ošetřování
a péči rodičů, a k jejichž výživě
rodiče nepřispívají a dále
dcery, které se provdaly a jejichž manžel má
aspoň 12.000 Kč příjmu, podléhajícího
daňové povinnosti."
116. Pozměňovací návrh posl. Horpynky
a soudr.:
V § 144, odst. 2 budiž čís. 1 doplněno
odstavcem c):
"c) Ve zvláštních výjimečných
případech může ústřední
úřad v dohodě s ministerstvem financí
povoliti výchovné také po dokonaném
24. roku věku."
117. Pozměňovací návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
V §u 144 buďtež škrtnuty odst. 3 a 4.
118. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
V §u 144 buďtež škrtnuty odst. 3 a 4.
119. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr. k §u 144:
Odst. 4 nechť zní:
"(4) Na děti, které nežijí ve společné
domácnosti s otcem (matkou) přísluší
otci (matce) výchovné v plné míře
tehdy, přispívali-li na jejich výživu
aspoň částkou rovnající se
částce stanoveného výchovného.
Jinak vyplácí se plné výchovné
tomu rodiči nebo pěstounovi, u něhož
dítě žije, nebo se ukládá dítěti
do sirotčí pokladny. Ustanovení toto týká
se i dětí nemanželských. Na děti
nevlastní neb adoptované přísluší
výchovné tehdy, není-li tu jiného
zaručeného příspěvku výchovného."
120. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
Odst. 7 §u 144 budiž škrtnut.
121. První eventuální pozměňovací
návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
Odst. 7 §u 144 budiž změněn takto:
"Ústřední úřad v dohodě
s ministerstvem financí povolí stanovené
výchovné zaměstnankyni na její nezaopatřené
děti, které jsou na ní existenčně
zcela nebo zčásti odkázány."
122. Druhý eventuální pozměňovací
návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr. k §u 144, odst. 7:
Ve 2. řádce budiž slovo "může"
nahrazeno slovem "musí".
Ve 3. a 4. řádce budiž škrtnuta část
věty, a to "v případech hodných
zvláštního zřetele".
V 8. řádce budiž škrtnuto "není-li
jiné osoby k výživě povinné a
schopné".
123. Třetí eventuální pozměňovací
návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr. k §u 144, odst. 7:
V případě zamítnutí předchozích
pozměňovacích návrhů budiž
odst. 7 §u 144 změněn takto:
"Výchovné přísluší
za okolností jinak stejných na nezaopatřené
děti zaměstnankyň, nepobírá-li
ho rodina z titulu práce otcovy."
124. Pozměňovací návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
Odst. 7 §u 144 nechť zní:
"Zaměstnankyním přísluší
přídavek na schovance a osvojence za stejných
podmínek jako zaměstnancům.
Zaměstnankyním přísluší
nárok na výchovné na osvojence a schovance
za týchž podmínek jako učitelům.
Na nemanželské dítě přísluší
výchovné, žije-li dítě v domácnosti
matky, při čemž pobyt za účelem
studia mimo dům rodičů jest pokládati
za roveň pobytu v domě rodičů.
Na manželské děti poskytuje se výchovné,
jestliže celkový příjem manželův
podléhající daňové povinnosti
jest větší než příjem zaměstnankyně.
Ovdovělé zaměstnankyně mají
nárok na výchovné na své dítě
za všech okolností."
125. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
Odst. 7 § 144 nechť zní:
"Zaměstnankyním přísluší
přídavek na schovance a osvojence za stejných
podmínek jako zaměstnancům.
Zaměstnankyním přísluší
nárok na výchovné na osvojence a schovance
za týchž podmínek jako učitelům.
Na nemanželské dítě přísluší
výchovné, žije-li dítě v domácnosti
matky, při čemž pobyt za účelem
studia mimo dům rodičů jest pokládati
za roveň pobytu v domě rodičů.
Na manželské děti poskytuje se výchovné,
jestliže celkový příjem manželův
podléhající daňové povinnosti
jest větší než příjem zaměstnankyně.
Ovdovělé zaměstnankyně mají
nárok na výchovné na své dítě
za všech okolností."
126. Eventuální návrh poslance Tauba,
Grünznera a druhů:
V §u 144 budiž odst. 7 nahrazen zněním:
"Zaměstnankyně má nárok na stejné
výchovné jako zaměstnanec."
127. Eventuální návrh posl. Čermáka
a soudr.:
V §u 144 budiž odst. 7 nahrazen tímto novým
zněním:
"Zaměstnankyně má nárok na stejné
výchovné jako zaměstnanec."
128. Doplňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
§ 144 budiž doplněn novým odstavcem 8
tohoto znění:
"Rodinné přídavky nepřísluší
těm zaměstnancům, jichž manželky
(manželé) vlastní výnosné statky,
podniky, obchody nebo živnosti."
129. Doplňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr. k §u 145:
K nápisu budiž připojeno:
"Dobrovolné vzdání se služby z
titulu manželství nebo mateřství."
130. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
Odst. 2 §u 145 budiž změněn takto:
"Za dny nepřítomnosti ve službě
pro těhotenství nebo mateřství přísluší
zaměstnané plné služební požitky.
Pro dobu přesahující tři měsíce
může býti povolena zdravotní dovolená
na základě dobrozdání ošetřujícího
lékaře."
131. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
Odst. 2 §u 145 budiž nahrazen zněním:
"Za dny nepřítomnosti ve službě
pro těhotenství nebo mateřství přísluší
neztenčený služební plat."
132. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
Odst. 2 §u 145 budiž nahrazen zněním:
"Za dny nepřítomnosti ve službě
pro těhotenství nebo mateřství přísluší
neztenčený služební plat."
133. Eventuální návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
Bude-li zamítnut náš návrh k §u
145, odst. 2, navrhujeme, aby § 145 byl nahrazen zněním:
"Za dny nepřítomnosti ve službě
pro těhotenství nebo mateřství, pokud
tato nepřítomnost nepřesahuje tří
měsíců, přísluší
zaměstnankyni neztenčený služební
plat. Pro dobu, přesahující tři měsíce,
pokud se neukáže, že jest třeba placené
zdravotní dovolené, lze povoliti další
dvouměsíční dovolenou s 80% platu."
134. Eventuální návrh posl. Čermáka
a soudr.:
Bude-li zamítnut náš návrh k §u
145, odst. 2, navrhujeme, aby § 145 byl nahrazen zněním:
"Za dny nepřítomnosti ve službě
pro těhotenství nebo mateřství, pokud
tato nepřítomnost nepřesahuje tří
měsíců, přísluší
zaměstnankyni neztenčený služební
plat. Pro dobu, přesahující tři měsíce,
pokud se neukáže, že jest třeba placené
zdravotní dovolené, lze povoliti další
dvouměsíční dovolenou s 80% platu."
135. Pozměňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
Odst. 3 §u 145 budiž nahrazen zněním:
"Vzdá-li se zaměstnaná služby z
důvodu sňatku nebo mateřství budiž
jí vyměřena příslušející
jí pense."
136. Eventuální pozměňovací
návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
Odst. 3 §u 145 budiž upraven takto:
"Vzdá-li se zaměstnaná služby z
důvodu sňatku nebo mateřství budiž
jí vyměřeno odbytné podle služebních
let, posledního platu, a to: Do 7 let služby poloviční,
od 7 do 12 let celoroční, od 12 do 17 let jeden
a půlroční a od 17 let dvouroční
plat započitatelný do výslužného."
137. Doplňovací návrh posl. Landové-Štychové,
Kirpalové a soudr.:
§ 145 budiž doplněn novým odstavcem:
"(4) Vrátí-li se zaměstnaná do
činné služby po ovdovění nebo
jinakém rozpadu manželství, buďtež
jí započtena léta před provdáním
se ve službě ztrávená s podmínkou,
že ve stanovené lhůtě splatí
do pensijního fondu příspěvky zákonem
předepsané."
138. Doplňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
V §u 147 budiž připojeno jako poslední
věta:
"Do té doby buďtež nyní platné
sazby zvýšeny o 100% a částky, které
budou určeny vládním nařízením,
nesmějí býti ustanoveny pod tuto výši.
139. Doplňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
V §u 147 budiž připojeno jako poslední
věta:
"Do té doby buďtež nyní platné
sazby zvýšeny o 100% a částky, které
budou určeny vládním nařízením,
nesmějí býti ustanoveny pod tuto výši.
140. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
v Grünznera a druhů:
Odst. 1 §u 148 nechť zní:
"Pro zvláště namáhavá, odpovědná,
zdraví škodlivá nebo nebezpečná
služební místa zvýší se
plat o 8 až 20%. Podrobnější ustanovení
vydá 24členný sněmovní výbor,
který navrhujeme v §u 3."
141. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
Odst. 1 §u 148 nechť zní:
"Pro zvláště namáhavá, odpovědná,
zdraví škodlivá nebo nebezpečná
služební místa zvýší se
plat o 8 až 20%. Podrobnější ustanovení
vydá 24členný sněmovní výbor,
který navrhujeme v §u 3."
142. Doplňovací návrh posl. Hrušovského,
inž. Nečase, Bergmanna, dr Gagatka, dr Dérera,
Brodeckého a spol. k §u 148:
Za odst. 4 navrhujeme nový odst. 5 tohoto znění:
"Vláda se zmocňuje, aby otázku tak zvané
slovenské a Podkarpatské výhody upravila
pro všechny státní zaměstnance na Slovensku
a Podkarpatské Rusi bez újmy pro ty zaměstnance,
kteří výhody této již požívali."
143. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
Odst. 1 §u 149 nechť zní:
"Definitivně ustanovenému zaměstnanci
(zřízenci), který neštěstím
nebo nemocí nebo jinak bez své viny ocitl se v tísni,
poskytne se k žádosti ze státních peněz
bezúročná, nejdéle do dvou roků
splatná zápůjčka do výše
tříměsíční částky
služebního platu."
144. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
Odst. 1 §u 149 nechť zní:
"Definitivně ustanovenému zaměstnanci
(zřízenci), který neštěstím
nebo nemocí nebo jinak bez své viny ocitl se v tísni,
poskytne se k žádosti ze státních peněz
bezúročná, nejdéle do dvou roků
splatná zápůjčka do výše
tříměsíční částky
služebního platu."
145. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů k §u 150:
V odst. 1 budiž prvá věta, lit. a) nahrazena
ustanovením:
"Za služební plat ve smyslu §u 1 zákona
ze dne 15. dubna 1920 považuje se 75% služného
(bez činovného a ostatních přídavků
nebo požitků)."
Litery c) a d) buďtež škrtnuty.
Odst. 2 budiž změněn takto:
"Předpisy o exekuci na služební a odpočivné
platy zaměstnanců uvedených v odst. 1 a na
zaopatřovací platy jejich pozůstalých
platí i pro administrativní srážky ze
služebních a odpočivných platů
těchto zaměstnanců a ze zaopatřovacích
platů jejich pozůstalých."
146. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr. k §u 150:
V odst. 1 budiž prvá věta, lit. a) nahrazena
ustanovením:
"Za služební plat ve smyslu §u 1 zákona
ze dne 15. dubna 1920 považuje se 75% služného
(bez činovného a ostatních přídavků
nebo požitků)."
Litery c) a d) buďtež škrtnuty.
Odst. 2 budiž změněn takto:
"Předpisy o exekuci na služební a odpočivné
platy zaměstnanců uvedených v odst. 1 a na
zaopatřovací platy jejich pozůstalých
platí i pro administrativní srážky ze
služebních a odpočivných platů
těchto zaměstnanců a ze zaopatřovacích
platů jejich pozůstalých."
147. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 151 nechť zní:
"O opravě platových poukazů a stížnostech
do celého nebo částečného vyúčtování
žádané opravy platí dosavadní
ustanovení."
148. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a soudr.:
§ 151 nechť zní:
"O opravě platových poukazů a stížnostech
do celého nebo částečného vyúčtování
žádané opravy platí dosavadní
ustanovení."
149. Eventuální návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů k §u 151:
V odst. 6 buďtež škrtnuta slova od "pouze
do tří roků" až "částky"
a slova od "do tří roků" až
"nároku".
Odst. 8 nechť zní:
"Byl-li výměr z moci úřední
změněn nebo zrušen, poněvadž úřad
z vlastní viny postiženého bez jeho přičinění
vycházel z nesprávné skutkové podstaty,
lze požadovati vrácení neprávem vyplacené
částky nejvýše za uplynulou dobu tří
let z polovice, ve všech ostatních případech
nelze ji vůbec požadovati."
150. Eventuální návrh posl. Čermáka
a soudr. k §u 151:
V odst. 6 buďtež škrtnuta slova od "pouze
do tří roků" až "částky"
a slova od "do tří roků" až
"nároku".
Odst. 8 nechť zní:
"Byl-li výměr z moci úřední
změněn nebo zrušen, poněvadž úřad
z vlastní viny postiženého bez jeho přičinění
vycházel z nesprávné skutkové podstaty,
lze požadovati vráceni neprávem vyplacené
částky nejvýše za uplynulou dobu tří
let z polovice, ve všech ostatních případech
nelze ji vůbec požadovati."
151. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 153 nechť zní:
"Všichni zaměstnanci ve výslužbě
jsou si co do svých požitků úplně
na roveň postaveni podle trvání své
služební doby bez zřetele k době, kdy
byli dáni do výslužby a zaměstnanecké
skupině, v níž byli v poslední době
své činné služby. Tohoto ustanovení
jest obdobně užíti stran zaopatření
jejich pozůstalých."
152. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a druhů:
§ 153 nechť zní:
"Všichni zaměstnanci ve výslužbě
jsou si co do svých požitků úplně
na roveň postaveni podle trvání své
služební doby bez zřetele k době, kdy
byli dáni do výslužby a zaměstnanecké
skupině, v níž byli v poslední době
své činné služby. Tohoto ustanovení
jest obdobně užíti stran zaopatření
jejich pozůstalých."
153. Doplňovací návrh posl. Horpynky a
soudr.:
§ 153 budiž doplněn odstavcem 2 tohoto znění:
"Podle těchto ustanovení upravují se
také odpočivné a zaopatřovací
požitky státních zaměstnanců
obojího pohlaví, na které se vztahuje tento
zákon a kteří odešli do výslužby,
než tento zákon nabyl účinnosti. Totéž
platí také pro pozůstalé po těchto
státních zaměstnancích."
154. Pozměňovací návrh posl. Tauba,
Grünznera a druhů:
§ 154 nechť zní:
"Odpočivné a zaopatřovací platy
vyměřují se z pensijní základny.
Pensijní základnu tvoří služné,
50% činovného v době přeložení
do výslužby, měřeno podle skupiny míst
A, služební přídavek, dále přídavky,
které byly výslovně uvedeny jako přídavky
pro vyměřeni pensijní základny."
155. Pozměňovací návrh posl. Čermáka
a druhů:
§ 154 nechť zní:
"Odpočivné a zaopatřovací platy
vyměřují se z pensijní základny.
Pensijní základnu tvoři služné,
50% činovného v době přeložení
do výslužby, měřeno podle skupiny míst
A, služební přídavek, dále přídavky,
které byly výslovně uvedeny jako přídavky
pro vyměření pensijní základny."