Příloha "A".

Seznam

lodí a plavebního zařízení n a L a b i, které postoupí Německo Československé republice podle čl. 339 mírové smlouvy.

A. Lodě a plavební zařízeni "Rakouské Severozápadní paroplavební společnosti".

1. Vlečné parníky.

Post. číslo

Loď

Rok stavby

Síla k. s.

Největší nosnost v tunách

1

Doktor Ruß

1897

550

 

2

Habsburg

1910

650

 

3

Hamburg

1899

600

 

4

Hugo Marcus

1910

650

 

5

Marie

1881

350

 

6

Moldau

1899

650

 

7

Tetschen

1898

575

 

8

Wien

1894

500

 

9

Wilhelmine

1881

500

 
     

5025

 

2. Nákladní parníky.

Post. číslo

Loď

Rok stavby

Síla k. s.

Největší nosnost v tunách

1

Antonia

1881

250

301

2

Beraun

1914

350

445

3

Donau

1910

450

411

4

Eger

1914

350

472

5

Helene

1882

250

287

6

Henriette

1882

220

285

7

Iser

1914

350

469

8

Laube

1883

250

251

9

Magda

1888

230

486

10

Paula

1882

220

390

11

Prag

1885

350

302

     

3270

4099


3. Přístavní parníky.

Post. číslo

Loď

Rok stavby

Síla k. s.

Největší nosnost v tunách

1

Bertha

1889

135

 

2

Hella

1882

70

 

3

Lisbeth

1908

250

 

4

Martha

1911

130

 

5

Meta

1885

70

 

6

Nordwest

1899

220

 

7

Nixe

1890

45

 

8

Reichenberg

1909

185

 

9

Stephanie

1890

150

 

10

Wanda

1908

250

 

11

Wilma

1885

70

 
     

1575

 

4. Řetězové parníky.

Post. číslo

Loď

Rok stavby

Síla k. s.

Největší nosnost v tunách

1

O. N. W. D. I

1872

120

 

2

" " II

1879

120

 

3

" " III

1879

140

 

4

" " IV

1882

120

 

5

" " V

1884

150

 

6

" " VI

1886

140

 

7

" " VII

1888

140

 
     

930

 

5. Vlečný řetěz.

1 Vlečný řetěz 62 km

6. Plovoucí přístavní zařízení.

Post. číslo

Předmět

Rok stavby

Únosnost

1

C Parní zdvihadlo

1882/1891

2.500

2

B "

1894

2.500

3

E Dílenská loď

1880/1897

 

4

J Parní zdvihadlo

1895

1.500

5

M "

1894

1.750

6

N "

1894

1.250

7

Pramice s ručním zdvihadlem

1903/1914

700

8

A Parní jeřáb

1882

1.600

9

D Parní zdvihadlo

1894

1.600

10

F " "

1870/1881

2,000

11

L "

1894

1.250

12

X "

1872/1908

2,000

     

18.650


7. Nákladní čluny.

Post. číslo

Číslo lodi

Rok stavby

Síla k. s.

Největší nosnost v tunách

1

301

1882

 

514

2

302

1882

 

527

3

303

1882

 

546

4

304

1882

 

509

5

305

1882

 

521

6

306

1882

 

528

7

307

1882

 

495

8

308

1882

 

512

9

309

1882

 

507

10

310

1882

 

527

11

311

1882

 

465

12

312

1882

 

491

13

313

1882

 

530

14

314

1882

 

478

15

315

1882

 

494

16

316

1882

 

502

17

317

1882

 

466

18

318

1906

 

1078

19

319

1882

 

500

20

320

1882

 

472

21

321

1882

 

253

22

322

1882

 

263

23

323

1898

 

952

24

324

1882

 

273

25

325

1882

 

246

26

326

1881

 

265

27

327

1882

 

254

28

329

1882

 

275

29

330

1886

 

646

30

331

1881

 

439

31

332

1881

 

439

32

333

1881

 

504

33

334

1882

 

490

34

335

1906

 

1096

35

336

1899

 

1086

36

338

1887

 

645

37

339

1902

 

924

38

340

1906

 

1056

39

341

1898

 

966

40

342

1896

 

543

41

343

1887

 

645

42

344

1889

 

418

43

345

1898

 

1013

44

346

1906

 

1057

45

347

1906

 

1057

46

349

1898

 

1000

47

350

1898

 

901

48

351

1899

 

591

49

352

1898

 

903

50

353

1894

 

707

51

354

1898

 

944

52

355

1902

 

1087

53

356

1880

 

492

54

357

1880

 

480

55

358

1880

 

499

56

359

1880

 

522

57

360

1880

 

495

58

361

1880

 

384

59

362

1881

 

515

60

365

1900

 

616

61

367

1898

 

889

62

368

1898

 

953

63

369

1895

 

512

64

371

1890

 

682

65

372

1890

 

674

66

374

1902

 

622

67

375

1898

 

939

68

376

1899

 

1075

69

377

1900

 

1013

70

378

1900

 

981

71

381

1900

 

936

72

382

1897

 

592

73

384

1894

 

791

74

386

1903

 

651

75

387

1901

 

1087

76

389

1900

 

1113

77

390

1903

 

1196

78

393

1906

 

919

79

394

1896

 

559

80

396

1902

 

909

81

398

1895

 

786

82

399

1899

 

865

83

401

1881

 

500

84

402

1881

 

500

85

403

1881

 

499

86

404

1881

 

476

87

405

1896

 

780

88

406

1881

 

508

89

407

1898

 

582

90

410

1899

 

599

91

411

1885

 

726

92

412

1885

 

418

93

413

1885

 

406

94

415

1885

 

427

95

417

1885

 

338

96

418

1885

 

328

97

421

1887

 

642

98

422

1887

 

659

99

423

1888

 

661

100

424

1902

 

996

101

425

1893

 

820

102

426

1895

 

837

103

427

1903

 

646

104

428

1901

 

597

105

430

1890

 

523

106

431

1901

 

6.49

107

432

1907

 

1079

108

433

1907

 

1074

109

434

1907

 

1092

110

435

1907

 

1070

111

436

1908

 

1047

112

437

1908

 

1060

113

438

1908

 

1071

114

439

1908

 

1053

       

78.010

         

8. Skladní lodě.

         

1

III

   

503

2

VII

   

504

3

VIII

   

980

4

X

   

521

5

XI

   

80

6

Leitmeritz

   

920

7

XIV

 

60

       

3568

         

9. Pramice.

         

1

101

1902

 

65

2

102

1902

 

64

3

103

1901

 

58

4

104

1901

 

61

5

105

1901

 

65

6

106

1903

 

66

7

107

1902

 

63

8

108

1901

 

63

9

109

1901

 

64

10

110

1903

 

66

11

111

1901

 

60

12

112

1901

 

63

13

113

1901

 

63

14

114

1902

 

63

15

115

1902

 

64

16

116

1902

 

65

17

118

1903

 

64

18

119

1903

 

67

19

120

1903

 

66

20

121

1884

 

61

21

122

188

 

58

22

123

1884

 

59

23

124

1884

 

68

24

168

1885

 

158

25

169

1885

 

163

26

170

1885

 

158

27

171

1886

 

161

28

172

1886

 

162

29

173

1886

 

163

30

174

1886

 

161

31

184

1883

 

63

32

185

1884

 

64

33

189

1908

 

71

34

190

1908

 

72

35

191

1308

 

36

36

192

1908

 

36

37

193

1908

 

35

38

194

1908

 

36

39

195

1908

 

36

40

196

1908

 

86

41

197

1908

 

87

42

198

1908

 

86

43

199

1908

 

86

44

200

1908

 

85

45

201

1908

 

211

46

202

1908

 

209

47

203

1908

 

208

48

204

1908

 

209

49

205

1908

 

211

       

4509

         

10. Pontony.

         

1

2

   

15

2

3

   

15

3

4

   

20

4

5

   

30

5

6

1908

 

40

6

7

1908

 

20

7

8

1908

 

20

8

9

1908

 

20

9

10

1913

 

25

       

205


11. Přístavní stavby.

1. Karlín u Prahy, budova čp. 192 na stav. parcele č. 82 (Královská tř. 67 a Pobřežní ulice 38).

2. Mělník, budova čp. 22 na stav. parcele č. 611.

3. Děčín, budova čp. 133 na parc. kat. č. 35.

Děčín, budova čp. 134 na part, kat. č. 36.

4. Děčín, Fiedlerhaus, budova čp. 137 na parc. kat. č. 37.

5. Ústí n. L., skladiště I. čp. 1661 na kat. parc. č. 472.

6. Ústí n. L., skladiště II. a správní budova čp. 1706 na kat. parc. č. 1958, 1959.

7. Děčín, kůlny k opravě lodí pod č. 3 a 4,

8. Děčín, kůlny pro nářadí resp. 11 a 12.

9. Karlín u Prahy, pozemek parc. kat, č. 82.

10. Mělník, pozemek kat. parc. č. 233.

11. Děčín, pozemek stav. parc. č. 35, 36, 37.

12. Děčín, pozemky kat. parc. č. 34, 29, 30, 31, 32, 33, 110, 112, 1343/1, 26, 27, 38, 45, 47, 521, 54, 56, 58, 63, 68, 72, 73, 74, 79, 80, 81, 85, 86, 87, 88, 89, 96, 97, 98; 42.

13. Děčín, pobřežní zeď na parc. č. kat. 26.

14. Ústí n. L., pozemek parc. kat. č. 1661.

15. Ústí n. L., pozemek parc. kat. č. 1958 a 1959.

16. Ústí n. L., soukromá vlečka.

17. 2 ruční jeřáby v Děčíně.

B. Lodě "Nové Německo-České paropl. spol.".

1. Parníky vlečné.

Lodě

K. s.

Rok stavby

Mecklenburg

970

1907

Brandenburg

970

1907

Hessen

850

1909

Anhalt

700

1908

Sachsen

650

1908

Úhrnem.

4140

 

2. Nákladní čluny.

Číslo

 

Rok stavby

1

633 t

1907

3

648 "

1908

5

654 "

1908

7

653 "

1908

9

659 "

1908

11

681 "

1908

13

651 "

1908

15

658 "

1908

17

648 "

1908

19

645 "

1908

21

708 "

1904

23

662 "

1909

25

660 "

1909

27

670 "

1909

29

667 "

1909

31

800 "

1908

32

822 "

1908

35

828 "

1908

37

832 "

1908

40

807 "

1908

41

801 "

1908

42

809 "

1908

43

804 "

1908

61

652 "

1905

62

649 "

1901

63

557 "

1899

26

Úhrnem

18.258 t


C. Lodě Německo-Rakouské paropl. společnosti.

Lodě

Velikost

Rok stavby

1. Válečné parníky.

Hannover

1000 k. s.

1907

XV

500 " "

1905

XVII

650 " "

1911

 

2150 k. s.

 
     

2. Přístavní parníky.

     

Dresden

320 k. s.

1906


3. Nákladní čluny.

Číslo

   

4

728 t

1913

12

623 "

1904

25

970 "

1901

26

1034 "

1902

28

628 "

1901

29

909 "

1903

40

1013 "

1903

42

886 "

1904

8

Úhrnem

6791 t


D. Lodě soukromých loďařů.

1. Vlečný parník.

Post. číslo

Katastr. č.

Majitel

Jméno lodi

Nosnost v tunách

k. s.

 

3

Albrecht Gust. & Joh.

Dessau 408 (Sachsen)

 

900


2. Nákladní čluny.

Post. číslo

Katastr. č.

Majitel

Jméno lodi

Rok stavby

Nosnost v tunách

1.

1913

J. G. Dümling

Scharnhorst Mg. 1912

1905

924

2.

1448

Oskar Wanckel

Hamburg 7711

1906

936

           

1.

727

Neumane Gottlieb

Aussig 1567

1906

850

2.

1272

Büchlein Georg

Dessau 512

1905

847

3.

1265

Beyer Alfred & Co. (H. Schräger)

Magdeburg 2172

 

1908

 

835

           

1.

1293

Enger Friedr.

Magdeb. 7135

1908

851

2.

1412

Fr. Schmeil, vorm. Schmeil & Kirsten

Magdeb. 1974

 

1913

 

684

3.

1402

Schmeil Friedrich

Magdeb. 2092

1908

915

4.

1451

Wanckel Oskar

Magdeb. 1877

1909

785

5.

1878

Steenbock Gust.

Hbg. 7876

1912

657

6.

1338

Martens Andree

Magdeb. 1219

1909

646

7.

1230

Zimmermann

Hertha

1910

619

8.

1345

Pflöger & Hentig

Lüb. 663

1907

891

9.

1352

Pflöger & Hentig

Hambg. 332

1905

581

10.

1366

Rothenbücher, Maas & Ludicke

Hambg. 5566

1911

613

11.

2153

Hillebrandt G. F.

Stettin 2620

1907

588

12.

1953

Siepmann Heinr.

Magdeb. 2172

1908

835

13.

1259

Beyer Alfred & Co.

Hambg. 1154

1914

609

14.

52

Becker Paul

Hambg. 6414

1903

652

15.

1874

Blumenfeld

Hambg. 7770

1906

727

16.

1875

Blumenfeld

Hambg. 7824

1906

728

17.

476

Kissauer & Quast

Hambg. 8105

1907

633

18.

2156 N

Lindemann Alfred

Bresl. 2372

1906

648

19.

1885

Steenbock Gust.

Hambg. 8231

1909

689

20.

1907

Teutonia

Magdeburg

1911

684

21.

2144 N

Matthies & Berndt

Minna

1914

581

22.

1895

Engel Wilh.

Tetschen 469

1906

926

23.

I/21

Wahrenberg Julius

Nr. 362

1903

786

           

1.

542

Krüger Otto

Hambg. 7827

1914

569

2.

1256

Beyer Alfred & Co.

" 6293/1209

1912

565

3.

1373

Rothenbücher, Mass & Ludicke

" 16586

1903

541

4.

2170

Flint Ernst

Frida, Berl. 5614

1909

556

5.

II/2

Matthies & Berndt

Robert

1911

547

6.

1389

Röper Adolf

Hambg. 7846

1907,

537

7.

1257

Beyer Alfred & Co.

" 7847

1906

551

           

1.

1277

Deutsche Felsenver. Ges.

Hamburg 5275

1911

372

2.

1248

Alsen Portl. Cement Fabr.

Hambg. 9684

1909

329

3.

1249

" 10927

1911

500

 

4.

1928

Schl. D. G. Bl. l.

S. D. G. 222

1909

380

5.

2168 N

Witte & Co. Ernst

Walter

1913

373

6.

2142 N

Kongsback

 

1911

412

       

Úhrnem..

26.952 t.


Uvedené předměty arbitrem přiřknuté mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo vzájemné dohody s Německem.

 

Ing. Neudörfl, v. r.,

 

vrch. staveb. rada ministerstva veř. prací.


Příloha "B".

Seznam lodí

přiřknutých Československé republice na Dunaji.

I.

       

Osobní parníky.

       

Pořadové číslo

Jméno původního majitele

Jméno nebo číslo lodi

Koňských sil

1.

D. D. S. G.

Aggstein

365

2.

"

Wachau

365

3.

"

Wien

710

   

Úhrnem

1.440

       

II.

       

Vlečné parníky.

       

1.

S. D. Wien

850

 

2.

"

München

600

3.

"

Bayern

500

4.

"

Irene

350

5.

"

Wittelsbach

500

6.

M. F. T. R.

Magyarország

1.200

7.

Atlantika

Bajtars

450

   

Úhrnem

4.450


III.

Čluny.

Číslo

Pořadové číslo arbitrova rozh.

Jméno původního majitele

Jméno nebo číslo člunu

Nosnost

1.

1.

S. D. G.

8

603

2.

2.

"

23

720

3.

3.

"

24

720

4.

4.

"

25

720

5.

5.

"

29

720

6.

6.

"

31

720

7.

7.

"

34

720

8.

8.

"

40

650

9.

9.

"

42

650

10.

10.

"

43

650

11.

11.

"

54

670

12.

12.

"

82

677

13.

13.

"

67

677

14.

14.

"

69

700

15.

15.

"

71

703

16.

16.

"

72

703

17.

17.

"

74

675

18.

18.

"

78

675

19.

19.

"

79

675

20.

20.

"

89

727

21.

21.

"

91

727

22.

22.

"

92

718

23.

23.

"

93

718

24.

24.

"

94

718

25.

25.

"

96

718

26.

26.

"

97

718

27.

27.

"

106

727

28.

28.

"

109

727

29.

29.

"

110

727

30.

30.

"

114

727

31.

31.

"

116

750

32.

32.

"

119

750

33.

33.

"

10

727

34.

34.

"

19

727

35.

35.

"

128

727

36.

36.

"

129

727

37.

37.

"

132

727

38.

38.

"

133

727

39.

39.

"

134

727

40.

40.

"

135

727 (bude vyměněn jiným)

41.

41.

"

137

735

42.

42.

"

141

735

43.

43.

"

6797

661

44.

44.

"

6799

661

45.

45.

"

67125

661

46.

46.

"

67131

661

47.

47.

"

67132

661

48.

48.

"

67137

661

49.

49.

"

67133

661

50.

50.

"

67112

661

51.

51.

"

67119

661

52.

52.

"

67111

661

53.

53.

"

3201

325

54.

54.

"

3208

325

55

55.

"

3211

325

56.

56.

"

3215

325

57.

57.

"

3219

325

58.

58.

"

3222

325

59.

59.

"

6515

655

60.

60.

"

7003

479

61.

61.

"

7007

474

62.

62.

"

7008

487

63.

63.

"

7401

528

64.

64.

"

5004

491

65.

65.

"

5007

505

66.

66.

"

65121

651

67.

67.

"

217

352

68.

68.

"

A-11

455

69.

69.

"

117

456

70.

70.

"

119

496

71

71.

"

218

353

72.

72.

"

310

360

73.

73.

"

5022

522

74.

74.

"

5808

573

75.

75.

"

5809

573

76

76.

"

6768

661

77.

77.

"

6792

661

78.

78.

"

6794

661

79.

79.

"

67116

661

80.

80.

"

67225

661

     

Úhrnem

50.041

81.

81.

D.D.S.G.

65238

651

     

Úhrnem

50.692

82.

1.

M.F.T.R.

364

426

83.

2.

"

353

445

84.

3.

"

210

220

85.

4.

"

606

650

86.

5.

"

626

667

87.

6.

"

660

667

88.

7.

"

673

667

89.

8.

"

690

6675

90.

9.

"

703

6675

91.

10.

"

601

700

92.

11.

"

101

127

93.

12.

"

306

300

94.

13.

"

313

300

95.

14.

"

410

500

96.

15.

"

415

500

97.

16.

"

430

500

98.

17.

"

431

500

99

18.

"

445

4669

100.

19

"

710

714

101.

20.

"

756

667.5

   

Úhrnem

10.352.4

61.044.4

102.

21.

Wolfinger u. Reich

Szofia

1.005

103.

22.

"

Marczi

762

   

Úhrnem

1.767

1.767

104.

23

M. B. R.

Budda

727

105.

24.

M.F.T.R.

447

487

106.

25.

"

405

487

107.

26.

"

320

300

108.

27.

"

443

466

109.

28.

"

429

500

   

Úhrnem

2.967

2.967

110.

1.

B.L.B.L.

143

734

111.

2.

B. L.

144

734

         

112.

3.

B. L.

145

734

         

113.

4.

B. L.

146

734

         

114.

5.

B. L.

125

693

         

115.

6.

B. L.

151

727

         

116.

7.

B. L.

152

737

         
   

Úhrnem

5.083

5.083

         
   

116 nákladních člunů

70.861.4 t


Uvedené předměty mohou býti zaměněny jinými stejné hodnoty podle arbitrova rozhodnutí anebo podle dohody se zúčastněnými státy.

 

Ing. Nendörfl, v. r.,

 

vrch. stav. rada ministerstva veř. prací.



Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP