Účelem tohoto ustanovení jest, aby se zabránilo
dvoj u zdanění těchže součástek
jmění u různých osob právnických.
Obdobné ustanovení jest již v cís. nař.
o dani z válečných zisků ze dne 16.
dubna 1916, čís. 103 ř. z. (§ 8.) a
v zák. o dani válečné ze dne 16. února
1918, čís. 66 ř. z. (§ 7.), kde však
právo vyloučiti vyšší výnosy
z podílů je podmíněno držbou
více než jedné pětiny podílů
jiné společnosti.
Odchylka v návrhu zákona, jenž vylučuje
hodnotu jakéhokoliv množství podílů,
jest odůvodněna úvahou, že velmi četné
naše ústavy, zejména záložny, spořitelny
mívají ve svém držení podíly
nejrůznějších jiných společností
nebo společenstev. Bylo-ji by vyloučení podílů
těch vázáno podmínkou vytčenou
v zákonných ustanoveních shora uvedených
docházelo by k zamezení dvojího zdanění
těchže součástek jmění
u různých právnických osob prakticky
jen v řídkých případech; mimo
to dlužno uvážiti, že zatížení
osob právnických dávkou z majetku bude daleko
větší, než jak jest tomu u daně
válečné a proto také se nedoporučuje,
aby vyloučení jich bylo vázáno na
držbu určitého množství podílů.
Při stanovení sazby a dávky prostého
minima přihlíželo se ke zvláštní
struktuře právnických osob, zejména
společností, které - jak již ve všeobecné
části motivů bylo blíže naznačeno
- jsou associací kapitálu v té způsobě,
že soustřeďujíce kapitály malých
jednotlivců ke zvýšení jejich hospodářské
výkonnosti, směřují touto činností
ne tak k hromadění kapitálů, jak tomu
jest u osob fysických, jako spíše k rozdělování
zisků; tvoří-li přes to reservy, děje
se tak v první řadě za účelem
krytí možných ztrát.
Tarif jest vybudován obdobně jako u osob fysických.
Sazby počínajíce 3% u prvých 200.000
K čistého jmění a končíce
20% u částek přesahujících
50,000.000 K umožňují, zejména společnostem
odvésti část svého jmění,
sniž by tím podlomena býti mohla jejich prosperita
hospodářská; rozpětí sazeb
odpovídá hlediskům právě naznačeným,
a přihlíží mimo to k tomu, aby menším
společnostem břímě dávky bylo
snesitelnější.
Obdobný propočet jako u osob fysických uveden
jest v příloze V.
Úlevy v tomto § poskytnuté jsou odůvodněny
jednak sociálním významem sdružení
spočívajících na zásadě
svépomoci, jednak menší kapitálovou
jich sílou. Předpisem plné dávky bylo
by sdružením těm více než jiným
osobám znemožněno refundovati ztenčený
kapitál z běžných výdělků
příštích dob.
Ustanovení o řízení jsou v podstatě
vybudována na ustanovení II. hlavy zák. o
os. daních upravujících zdaňování
podniků veřejně účtujících.
Tím se jak studium tak i provedení nového
zákona značně ulehčí.
Veškerá ustanovení oddílu I. o dávce
z majetku osob fysických platí - pokud v oddílu
II. nic jiného se nestanoví - obdobně i u
osob právnických.
§ tento stanoví subjektivní povinnost platební,
nejde však vzhledem k výši dávky tak daleko,
aby při spoluvlastnictví neb spoludržbě
stanovil solidární závazek; v těchto
případech nese každý jen část
na jeho majetek vypadající.
Zapravení dávky náleží nesporně
k nejobtížnějším stadiím,
neboť nejedná se o nic méně než
o to, miliardová jmění převésti
z rukou soukromých do rukou státu; je-li vůdčí
myšlenkou, aby dávka zapravena byla co nejrychleji
a co možná v hotovosti, tu třeba upraviti s
hlediska ekonomického a státně-finančního
cestu tak, aby obrovský pohyb hodnot odehrál se
bez těžkých otřesů na trhu a
bez ohrožení existencí.
Návrh zákona připouští 6 pololetních
lhůt k zaplacení, z nichž první jest
splatna 3 měsíce po doručení platebního
příkazu, uděluje však ministru financí
zmocnění, aby povolil v případech
ohledu hodných prodloužení lhůt až
do 5 let po splatnosti prvé lhůty.
Úrok v odst. 2. zmíněný, jenž
zatěžuje strany, vychází z názoru,
že nabytím účinnosti zákona povinnost
k zaplacení dávky objektivně vznikne, třeba
ještě nebyla platebním příkazem
konkretisována; hospodářské újmě
z toho plynoucí může se strana vyhnouti tím,
že zaplatí dávku v hotovosti napřed,
ať již přede dnem splatnosti, aneb dokonce již
před doručením platebního příkazu;
v tomto případě poskytuje návrh zákona
výhodu, že strana obdrží úrok hned
ode dne zaplacení bez ohledu na to, kdy platí (odst.
3.), kdežto tento úrok nese stát do termínu
v odst. 2. zmíněného ze svého, a teprve
po tomto termínu platí jej ze zvýšení
stanoveného v odst. 2.
Úrok jest mimo to volen v takové výši
(4.8%), že poskytuje při dnešní úrokové
míře velmi značnou premii.
Na druhé straně ovšem nelze přehlédnouti,
že tak rychlé zaplacení dávky v mnohých
případech bude hospodářskou nemožností,
buď že jmění jest immobilisováno
v pevných hodnotách, anebo odvedení hotových
prostředků by bylo pro poplatníka se značnou
hospodářskou újmou spojeno; aby však
splácení dávky se do budoucnosti příliš
neprotáhlo, jest zmocnění, dané zákonem
ministru financí, dávku poshověti, vázáno
na určitou řadu let.
Podle platného práva jsou rodinné fideikomisy
zásadně nezcizitelny, a zavazení se dopouští
jen k určitým účelům (§
632. obč. zák.); proto třeba zvláštního
ustanovení, zejména v tom směru, aby i toto
vázané jmění mohlo dávku na
ně připadající nésti.
Totéž platí i o majetku lenním, pokud
by případy takové byly dnes ještě
praktickými.
Co se týče hodnot, ve kterých se dávka
odvésti má, jest nejvýše pochybno, stačila-li
by zásoba hotových peněz k zaplacení
tak obrovských sum, aniž by nastal nedostatek platidel
v oběhu; mimo to však dlužno uvážiti,
že i, kdyby se na bezvýjimečném principu
placení hotovými trvalo, veliká část
poplatníků byla by nucena, hodnoty v jejich držení
se nalézající prodávati; zatížení
trhu najednou při značné nabídce a
jí neodpovídající poptávce
vedlo by neodvolatelně k deroutě na škodu celého
národního hospodářství i na
škodu jednotlivců.
Návrh zákona připouští tudíž
vedle placení hotovými také placení
dávky v nemovitostech, jak již má na mysli
zákon ze dne 16. dubna 1919, čís. 215 Sb.
z. a n. (§ 1., 2. a 9.), dále v tuzemských
cenných papírech sirotčí jistoty požívajících
a potvrzeních o státních zápůjčkách
ve smyslu zákona z 25. února 1919, čís.
84 Sb. z. a n. a to v té formě, že strana jest
oprávněna plnění in natura nabídnouti.
Není myslitelno, aby stát takto nabytých
hodnot majetkových mohl na delší dobu podržeti,
nutno počítati s jejich zpeněžením,
ovšem tak, aby při realisaci převzatých
majetků zabezpečena byla pro stát při
nejmenším hodnota, v jaké majetky přijaty
byly na účet dávky. Stadium toto skrývá
řadu nebezpečných úskalí, neboť
bude nezbytně třeba realisaci prováděti
mimo pravidelný trh zvolna, aby plná hodnota byla
udržena.
Vzhledem k naprosto nemožné prognose, jak se hospodářské
poměry v několika nejbližších létech
vyvinou, nelze dnes stanoviti nějaké směrnice;
právě proto předpisy o způsobu nabídky,
jejím přijetí, o hodnotě, v jaké
nabízený majetek přijme a o zúčtování
vyhraditi jest cestě nařizovací.
Opatření, jichž bude k organisaci realisace
nabytých majetků, jakož i k financování
dávky vůbec zapotřebí, budou tvořiti
v daném okamžiku předmět dalších
opatření zákonných.
Ze zásady, že pro vyměření dávky
jest rozhodný pouze a jediné stav a hodnota jmění
dne 1. března 1919, nelze činiti žádných
zvláštních výjimek, jsou tudíž
změny ve složení jmění, změny
v hodnotě jeho a pod., kteréž nastaly po dni
tomto, při vyměření dávky zásadně
bez významu.
Zásada tato, jakkoliv v zájmu jednotného
uložení dávky nevyhnutelně nutná,
vedla by však k značným příkrostem
tam, kde neštěstím neb následkem mimořádných
okolností hodnota jmění na úkor hospodářské
výkonnosti strany po 1. březnu 1919 značně
klesla; v těchto případech připouští
návrh zákona podle obdoby § 73. a 232. zák.
o os. daních za jistých podmínek poměrný
odpis dávky již předepsané.
Výhoda zák. ze dne 25. února 1919, čís.
88 Sb. z. a n., při státní půjčce
ve zlatě, stříbře a cizích
valutách poskytnutá, zůstává
v platnosti.
Čím jest zatížení vyšší,
tím mocnější jest pokušení
dani uniknouti; této osvědčené zkušenosti
čeliti mohou u dávky jen vhodná ustanovení
trestní, kteráž vzhledem k značné
výši sazeb a vůbec k dalekosáhlému
významu dávky, v zájmu její účinné
ochrany musí býti mnohem ostřejší;
návrh zákona recipuje tu platné předpisy
o daních osobních (V. hlava zák. o os. dan.
a cís. nařízení ze dne 16. března
1917, čís. 124 ř. z. čl. III.); hlavní
změna záleží však v tom, že
vedle fakultativních trestů vězení,
(jež se mohou vedle trestů peněžitých
uložiti), jak dosud byly zavedeny, zavádí se
obligatorní tresty vězení, (jež
nutno vedle trestů peněžitých uložiti)
tam, kde by se jednalo o větší případy
a o rafinovanější povahu deliktů.
Vzhledem k poměrně značnému zatížení
jest násobek při výměře trestů
peněžitých přiměřeně
upraven.
Poněvadž fase generální tvoří
východiště pro vyměření
dávky, pozbudou trestní ustanovení v soupisových
nařízení účinnosti dnem, kdy
zákon o dávce nabude platnosti.
Ustanovení o amnestii (§ 58.) navazuje na dosavadní
předpisy v tomto směru vydané, a není
v podstatě ničím jiným, než prodloužením
dosavadní amnestie podle soupisových předpisů
až do podání generální fase;
amnestie vztahuje se za jistých podmínek, které
v podstatě byly již voleny pro amnestii berní
dle novelly k zák. o os. daních ze dne 23. ledna
1914, čís. 13 ř. z. (sr. zejména čl.
II., odst. 5), jak na přímé daně (včetně
vojenské taxy), tak i na poplatky.
Předpisy zákona o zajištění dávky
z majetku ze dne .................., kteréž obdobně
platí i pro zajištění dávky z
přírůstku na majetku, zůstávají
až na některá ustanovení nedotčena.
S hlediska zabezpečení dávky posuzovati dlužno
předpis § 60., jenž jest recipován z daně
válečné (§ 7. cís. nař.
ze dne 16. dubna 1916, čís. 103 ř. z., a
§ 6. zák. ze dne 16. února 1918, čís.
66 ř. z.).
V obligaci, kterou se zakládá povinnost k dávce
vůči státu, rozeznávati dlužno
subjekt a objekt.
Vlastním a výlučným nositelem závazku
platiti dávku jest poplatník; vedle něho,
avšak subsidiárně, t. j. jen pro případ,
že poplatník své osobní povinnosti nedostál,
ručí za dávku jiné osoby (t. zv. ručení
osobní) v případech v § 61. taxativně
uvedených.
Návrh zákona přejímá tu hlavně
obdobné předpisy o ručení u daně
z příjmu (§ 157., odst. 6, § 263. a §
266.), a do jisté míry o ručení u
daně válečné (čl. 32., č.
3. prov. nař. k cís. nař. ze dne 16. dubna
1916, čís. 103. ř. z. a § 36. zák.
ze dne 16. února 1918, čís. 66. ř.
z.).
Vedle toho ručí podle §u 62. určité
majetky samy (nemovitosti, vklady, zadrželé bankovky)
za dávku (t. zv. ručení věcné).
Forma jest: u movitostí (vklady a zadrželé
bankovky) ta, že straně odňata jest do vykázaného
zaplacení neb zajištění dávky
jakákoliv disposice, u nemovitostí pak v jistém
rozsahu zákonné a privilegované právo
zástavní, podstatně téže povahy
jako u daní reálních; co se poslednějšího
týče, budiž vytknuto, že v zájmu
zabezpečení dávky požívá
toto právo zástavní pořadí
přede všemi pohledávkami, že však
v zájmu držby hypotekární zabezpečuje
jen poměrnou částku dávky na nemovitost
vypadající.
Všeobecná ustanovení hlavy VI. zákona
o os. daních platí obdobně u dávky;
odchylky namnoze dalekosáhlého významu, diktovány
jsou neúprosnou potřebou, zabezpečiti co
nejširší zjištění materielní
pravdy; před zájmem státu ustoupiti musí
do pozadí zájmy individuelní.
Sem náleží zejména stanovení
neobmezené povinnosti svědecké a znalecké,
jakož i zrušení všech předpisů.
které zakazovaly sdělení nebo použití
dat, která byla při jejich provádění
získána, berním správám. (Sr.
na př. vedle předpisů uvedených v
čl. 16., čís. 7. prov. nař. I. k zák.
o os. daních, zákon ze dne 18. ledna 1902. čís.
21. ř. z. o sčítání podniků
živnostenských a rolnických, zákon ze
dne 9. března 1897. čís. 195 o dani z tržby
cenných papírů, zákon ze dne 28. ledna
1919, čís. 49 Sb. z. a n. o organisaci statistické
služby).
Zmínky zasluhuje širší zmocnění
pro ministra financí, než jak v § 285. zák.
o os. daních jest vymezeno, totiž učiniti opatření
odchylující se od ustanovení návrhu
zákona tohoto nejen pro případ dvojího
zdanění, zachování zásad vzájemnosti
a provádění odvety, nýbrž i v
jiných případech, pokud se jedná o
cizince.
Návrh zákona má zde na mysli hlavně
smlouvy mezinárodní, vedle toho však i opatření
pro jednotlivé případy; nutnost zmocnění
tohoto dána jest širokým podkladem dávky
hlavně po stránce zachycení mobilního
jmění.
Ustanovení §§ 66 - 68. nepotřebují
zvláštních výkladů; dávka
slouží výhradně k sanaci financí
státních, vylučuje tedy jakékoliv
přirážky pro účely svazků
autonomních; že pak nemůže tvořiti
odpočitatelnou položku u některé daně
přímé, plyne již ze skutečnosti,
že dávka postihujíc jmění, nemůže
zkracovati zdanitelný příjem nebo výnos.
Jednotnost zákonodárství v celé oblasti
státu československého vyžaduje nezbytně
jednotnosti norem; cíl tento vláda nepouští
se zřetele.
Důvod, proč se přes to navrhuje v §u
69. pro Slovensko a Podkarpatskou Rus obvyklé zmocnění,
cestou nařizovací zákon nejen provésti,
nýbrž i in merito poměrům tamním
přizpůsobiti, záleží v tom, že
jednak generální finanční ředitelství
v Bratislavě pracně a s ohromnými obtížemi
sbírá a studuje předpisy na tomto territoriu
platné, jednak okolnost, že další průtah
v podání tohoto návrhu zákona nedal
se více zodpovídati.
Ježto však předběžné práce
již značně pokročily, vyhražuje
si vláda během ústavního projednávání
předstoupiti s přesnými návrhy na
doplnění návrhu zákona samotného,
tak aby zmocňovací § mohl odpadnouti.
V ohledu formálním se navrhuje, aby osnova
přikázána byla výboru rozpočtovému
s tím, aby o ní podal zprávu ve lhůtě
6 dnů.
Příloha I.
z prvých 25.000 | 25.000 | 1.0 | 250 | 250 | 1.0 | |
z dalších 75.000 | 100.000 | 3.0 | 2250 | 2500 | 2.5 | 1.5 |
z dalších 30.000 | 400.000 | 6.5 | 19.500 | 22.000 | 5.5 | 3.0 |
z dalších 500.100 | 900.000 | 11.0 | 55.000 | 77.000 | 8.6 | 3.1. |
z dalších 700.000 | 1,600.000 | 15.5 | 108.500 | 185.500 | 11.6 | 3.0 |
z dalších 900.1000 | 2,500.000 | 19.5 | 175.500 | 361.000 | 14.4 | 2.8 |
z dalších 1,000.000 | 3,600.000 | 23.0 | 253.000 | 614.000 | 17.1 | 2.7 |
z dalších 1,300.000 | 4,900.000 | 26.0 | 338.000 | 952.000 | 19.4 | 2.3 |
z dalších 1,500.000 | 6,400.000 | 28.0 | 420.000 | 1,372.000 | 21.4 | 2.0 |
z dalších 1,700.000 | 8,100.000 | 29.0 | 493.000 | 1,865.000 | 23.0 | 1.6 |
z dalších 1,900.000 | 10,000.000 | 29.5 | 560.500 | 2,425.500 | 24.3 | 1.3 |
z dalšího obnosu přes 10,000.000 | 30.0 |
Příloha II.
z plných 25.000 | 25.000 | 16.0 | 4.000 | 4.000 | 16 | |
z dalších 75.000 | 100.000 | 18.0 | 13.500 | 17.500 | 17.5 | 1.7 |
z dalších 300.000 | 400.000 | 22.0 | 66.000 | 83.500 | 20.9 | 3.2 |
z dalších 500.000 | 900.000 | 27.0 | 135.000 | 218.500 | 24.1 | 3.2 |
z dalších 700.000 | 1,600.000 | 31.0 | 217.000 | 435.500 | 27.2 | 3.1 |
z dalších 900.000 | 2,500.000 | 34.0 | 306.000 | 741.500 | 29.7 | 2.5 |
z dalších 1,100.000 | 3,600.000 | 36.0 | 396.000 | 1,137.500 | 31.6 | 1.9 |
z dalších 1,300.000 | 4,900.000 | 37.0 | 481.000 | 1,618.500 | 33.0 | 1.4 |
z dalších 1,500.000 | 6,400.000 | 38.0 | 570.000 | 2,188.500 | 34.2 | 1.2 |
z dalších 1,700.000 | 8,100.000 | 39.0 | 663.000 | 2,851.500 | 35.2 | 1.0 |
z dalších 1,900.000 | 10,000.000 | 39.5 | 750.500 | 3,602.000 | 36.0 | 0.8 |
z dalšího obnosu přes 10,000.000 | 40.0 |
Příloha III.
prvých 25.000 | 25.000 | 5.0 | 1.250 | 1.250 | 5.0 | |
dalších 75.000 | 100000 | 8.0 | 6.000 | 7.250 | 7.25 | 2.2 |
dalších 300.000 | 400.000 | 12.5 | 37.500 | 44.750 | 11.2 | 4.0 |
dalších 500.000 | 900.000 | 17.5 | 87.500 | 132.250 | 14.7 | 3.5 |
dalších 700.000 | 1,600.000 | 22.5 | 157.500 | 289.750 | 18.0 | 3.3 |
dalších 900.000 | 2,500.000 | 27.5 | 247.500 | 537.250 | 21.5 | 3.5 |
dalších 1,100.000 | 3,600.000 | 31.5 | 346.500 | 883.750 | 24.5 | 3.0 |
dalších 1,300.000 | 4,900.000 | 34.5 | 448.500 | 1,332.250 | 27.0 | 2.5 |
dalších 1,500.000 | 6,400.000 | 36.5 | 547.500 | 1,879.750 | 29.4 | 2.4 |
dalších 1,700.000 | 8,100.000 | 38.0 | 646.000 | 2,525.750 | 31.2 | 1.8 |
dalších 1,900.000 | 10,000.000 | 39.0 | 741.000 | 3,266.750 | 32.7 | 1.5 |
z dalšího obnosu přes 10,000.000 | 40.0 |
Příloha IV.
4.000 | 3.600 | 3.175 | 2.700 | 2.150 | 1.775 | ||||||||
25.000 | 25.000 | 4.000 | 16.0 | 3.600 | 14.4 | 3.175 | 12.7 | 2.700 | 10.8 | 2.150 | 8.6 | 1.775 | 7.1 |
13.500 | 13.050 | 12.150 | 10.950 | 9.525 | 8.175 | ||||||||
75.000 | 100.000 | 17.500 | 17.5 | 16.650 | 16.7 | 15.325 | 15.3 | 13.650 | 13.7 | 11.675 | 11.7 | 9.950 | 10.0 |
66.000 | 65.100 | 63.900 | 60.300 | 54.300 | 48.300 | ||||||||
300.000 | 400.000 | 83.500 | 20.9 | 81.750 | 20.4 | 79.225 | 19.8 | 73.950 | 18.5 | 65.975 | 16.5 | 58.250 | 14.6 |
135.000 | 134.500 | 133.000 | 127.500 | 119.500 | 109.500 | ||||||||
500.000 | 900.000 | 218.500 | 24.3 | 216.250 | 24.0 | 212.225 | 23.6 | 201.450 | 22.4 | 185.475 | 20.6 | 167.750 | 18.6 |
217.000 | 216.300 | 215.600 | 211.400 | 203.700 | 192.500 | ||||||||
700.000 | 1,600.000 | 435.500 | 27.2 | 432.550 | 27.0 | 427.825 | 26.7 | 412.850 | 25.8 | 389.175 | 24.3 | 360.250 | 22.5 |
306.000 | 305.100 | 304.200 | 302.400 | 297.900 | 289.800 | ||||||||
900.000 | 2,500.000 | 741.500 | 29.7 | 737.650 | 29.5 | 732.025 | 29.3 | 715.250 | 28.6 | 687.075 | 27.5 | 650.050 | 26.0 |
396.000 | 394.900 | 394.900 | 393.800 | 390.500 | 385.000 | ||||||||
1,100.000 | 3,600.000 | 1,137.500 | 31.6 | 1,132.550 | 31.5 | 1,126.925 | 31.3 | 1,109.050 | 30.8 | 1,077.575 | 29.9 | 1,035.050 | 28.8 |
481.000 | 481.000 | 479.700 | 479.700 | 478.4 00 | 475.800 | ||||||||
1,800.000 | 4,900.000 | 1.618.500 | 33.0 | 1,613.550 | 32.9 | 1,606.625 | 32.8 | 1,588.750 | 32.4 | 1.555.975 | 31.8 | 1,510.850 | 30.8 |
570.000 | 570.000 | 568.500 | 568.500 | 567.000 | 565.500 | ||||||||
1,500.000 | 6,400.000 | 2,188.500 | 34.2 | 2,183.550 | 34.1 | 2,175.125 | 34.0 | 2,157.250 | 33.7 | 2,122.975 | 33.1 | 2,076.350 | 32.4 |
663.000 | 663.000 | 661.300 | 661.300 | 659.600 | 657.900 | ||||||||
1,700.000 | 8.100.000 | 2,851.500 | 35.2 | 2,846.550 | 35.1 | 2.836.425 | 35.0 | 2,818.550 | 34.8 | 2,782.575 | 34.4 | 2,734.250 | 33.8 |
1.550 | 1.425 | 1.375 | 1.325 | 1.275 | 1,250 | 1.250 | |||||||||
25.000 | 25.000 | 1.550 | 6.2 | 1.425 | 5.7 | 1.375 | 5.5 | 1.325 | 5.3 | 1.275 | 5.1 | 1.250 | 5.0 | 1.250 | 5.0 |
7.275 | 6.750 | 6.525 | 6.300 | 6.150 | 6.075 | 6.000 | |||||||||
75.000 | 100.000 | 8.825 | 8.8 | 8.175 | 8.2 | 7.900 | 7.9 | 7.62.5 | 7.6 | 7.425 | 7.4 | 7.325 | 7.3 | 7.250 | 7.3 |
44.100 | 41.400 | 39.900 | 38.700 | 38.100 | 37.800 | 37.500 | |||||||||
300.000 | 400.000 | 52.925 | 13.2 | 49.575 | 12.6 | 47.800 | 11.9 | 46.325 | 11.5 | 45.525 | 11.4 | 45.125 | 11.3 | 44.750 | 11.2 |
100.500 | 94.500 | 91.500 | 89.500 | 88.500 | 88.000 | 87.500 | |||||||||
500.000 | 900.000 | 153.425 | 17.0 | 144.075 | 16.0 | 139.300 | 15.5 | 135.825 | 15.8 | 134.025 | 14.9 | 133.125 | 14.8 | 132.250 | 14.7 |
180.600 | 170.100 | 163.100 | 160.300 | 158.900 | 158.200 | 157.500 | |||||||||
700.000 | 1,600.000 | 334.025 | 20.9 | 314.175 | 19.6 | 302.400 | 18.9 | 296.125 | 18.5 | 292.925 | 18.3 | 291.325 | 18.2 | 289.750 | 18.1 |
278.100 | 265.500 | 255.600 | 251.100 | 249.300 | 248.400 | 247.500 | |||||||||
900.000 | 2,500.000 | 612.125 | 24.5 | 579.675 | 23.2 | 558.000 | 22.3 | 547.225 | 21.8 | 542.225 | 21.7 | 539.725 | 21.6 | 537.250 | 21.5 |
377.300 | 368.500 | 358.600 | 352.000 | 348.700 | 347.600 | 346.500 | |||||||||
1,100.000 | 3,600.000 | 989.425 | 27.5 | 948.175 | 26.3 | 916.600 | 25.5 | 899.225 | 25.0 | 890.925 | 24.7 | 887.325 | 24.6 | 883.750 | 24.5 |
470.600 | 464.100 | 457.600 | 452.400 | 449.800 | 448.500 | 448.500 | |||||||||
1,300.000 | 4,900.000 | 1,460.025 | 29.8 | 1,412.275 | 28.8 | 1,374.200 | 28.0 | 1,351.625 | 27.6 | 1,340.725 | 27.4 | 1,335.825 | 27.3 | 1,332.250 | 27.2 |
564.000 | 561.000 | 556.500 | 552.000 | 549.000 | 547.500 | 547.500 | |||||||||
1,500.000 | 6,400.000 | 2,024.025 | 31.6 | 1.973.275 | 30.8 | 1,930.700 | 30.2 | 1,903.625 | 29.7 | 1,889.725 | 29.5 | 1,883.325 | 29.4 | 1.879.750 | 29.4 |
656.200 | 656.200 | 652.800 | 649.400 | 647.700 | 646.000 | 646.000 | |||||||||
1,700.000 | 8,100.000 | 2,680.225 | 33.1 | 2,629.475 | 32.5 | 2,583.500 | 31.9 | 2,553.025 | 31.5 | 2,537.425 | 31.3 | 2,529.325 | 31.2 | 2,525.750 | 31.2 |
748.600 | 746.700 | 744.800 | 744.800 | 742.900 | 741.000 | 741.000 | |||||||||
1,900.000 | 10,000.000 | 3,428.825 | 34.3 | 3,376.175 | 33.8 | 3,328.300 | 33.3 | 3,297.825 | 33.0 | 3,280.325 | 32.8 | 3,270.325 | 32.7 | 3,266.750 | 32.7 |
Příloha V.
z prvých 200.000 | 200.000 | 3 | 6 000 | 6.000 | 3 | |
z dalších 800.000 | 1,000.000 | 5 | 40.000 | 46.000 | 4.6 | 1.6 |
z dalších 3,000.000 | 4,000.000 | 9 | 270.000 | 316.000 | 7.9 | 3.3 |
z dalších 8,000.000 | 12,000.000 | 13 | 1,040.000 | 1,356000 | 11.3 | 3.4 |
z dalších 15,000.000 | 27,000.000 | 17 | 2,550.000 | 3,906.000 | 14.5 | 3.2 |
z dalších 23,000.000 | 50,000.000 | 19 | 4,370.000 | 8,276.000 | 16.6 | 2.1 |
z částek 50,000.000 | 20 |