Fond národního majetku
České republiky
V Praze dne 29. ledna 1998 | |
čj. 500/54/97 |
Věc: Návrh rozpočtu Fondu národního
majetku České republiky pro rok 1998
Důvod předložení:
Materiál se předkládá v souladu s
§ 9, odst. 2 zákona č. 171/91 Sb., ve znění
pozdějších předpisů
Obsah:
I. Stanovisko vlády ČR k návrhu rozpočtu.
II. Návrh rozpočtu Fondu národního majetku České republiky pro rok 1988
III. Stanovisko dozorčí rady Fondu národního
majetku České republiky
Předkládá:
ing. Ivan Pilip, v.r.
ministr financí a předseda prezídia
Fondu národního majetku
České republiky
Příloha | |
k usnesení vlády | |
ze dne 29. ledna 1998 č. 44 |
Vláda bere na vědomí návrh rozpočtu
Fondu národního majetku České republiky
na rok 1998 předložený ministrem financí
a předsedou prezidia Fondu národního majetku
České republiky.
Předložený návrh vychází
z předpokládaného rozsahu činnosti
Fondu národního majetku České republiky
v roce 1998 a zajišťuje náležité
předpoklady pro jeho odpovídající
plnění. Vláda však doporučuje,
s ohledem na nutnost snižování nákladů,
zvážit úpravu nákladových položek
rozpočtu tak, jak je uvedeno ve stanovisku dozorčí
rady Fondu národního majetku České
republiky k návrhu rozpočtu.
Vláda doporučuje Poslanecké sněmovně
Parlamentu České republiky, aby předložený
návrh rozpočtu Fondu národního majetku
České republiky na rok 1998, po zvážení
výše uvedené připomínky, schválila.
I. Východiska pro sestavení rozpočtu FNM
ČR na rok 1998
II. Očekávané, příjmy a
výdaje FNM ČR v roce 1997 a 1998
III. Návrh rozpočtu FNM ČR na rok 1998
IV. Důvodová zpráva k návrhu rozpočtu
FNM ČR na rok 1998
Fond národního majetku České republiky
byl zřízen zákonem č. 171/1991 Sb.,
o působnosti orgánů České republiky
ve věcech převodů majetku státu na
jiné osoby a o Fondu národního majetku České
republiky ve znění pozdějších
předpisů. Jeho hlavním úkolem je zabezpečit
privatizaci státního majetku a majetkových
účastí státu (akcií) v souladu
s rozhodnutími o privatizaci, vydanými vládou
a ministerstvem financí (resp. dříve ministerstvem
pro správu národního majetku a jeho privatizaci)
podle zákona č. 92/1991 Sb., o podmínkách
převodu majetku státu na jiné osoby, ve znění
pozdějších změn a doplňků.
1. Hlavní úkoly FNM ČR
Kromě akcií, které byly distribuovány
v rámci kupónové privatizace zprivatizoval
FNM ČR v letech 1991 až 1997 standardními privatizačními
metodami (přímé prodeje, veřejné
soutěže, bezúplatné převody na
obce a restituenty, prodej na kapitálovém trhu apod.)
další akcie v nominální hodnotě
cca 190 mld. Kč a majetek v účetní
hodnotě cca 148 mld. Kč.
Ke konci září 1997 zbývaly v držení
FNM ČR akcie 592 akciových společností
v nominální hodnotě 192,2 mld. (z toho
1,5 mld. Kč tvoří akcie převzaté
po bývalém Federálním fondu národního
majetku). Drtivou většinu (160,4 mld. Kč)
představují akcie 42 tzv. "strategických
společností" (banky, distribuční
společnosti, doly, hutě, ČEZ, Telecom, Unipetrol
apod.). U těchto společností zatím
FNM ČR nemůže privatizaci ukončit, ale
musí vyčkat definitivního rozhodnutí
schvalujících orgánů.
Zbytek (31,8 mld. Kč) tvoří akcie "nestrategických"
společností, z nichž 2,1 mld. Kč jsou
akcie RIF a.s., které FNM průběžně
používá pro uspokojení restitučních
nároků. Ostatní akcie (29,7 mld Kč)
jsou určeny pro privatizaci. Z toho k prodeji formou veřejné
nabídky (prodej na kapitálovém trhu)
7,2 mld. Kč, formou veřejné soutěže
5,2 mld. Kč a formou přímých prodejů
2,4 mld. Kč. Akcie v nominální hodnotě
0,8 mld. Kč jsou dosud ve formě zaměstnaneckých
akcií, a v současné době probíhá
jejich transformace na kmenové akcie. Ostatní akcie
jsou určeny k bezúplatným převodům
na obce (0,7 mld. Kč), k bezúplatným převodům
oprávněným osobám (restituce) (0,1
mld. Kč) nebo o způsobu jejich privatizace dosud
nebylo rozhodnuto (14,1 mld. Kč). Jedná se o akcie
v dočasném nebo trvalém držení
FNM ČR včetně tzv. "zlatých akcií"
a o akcie v rezervě na probíhající
restituční spory apod.
Kromě akcií zbývá k privatizaci majetek
v účetní hodnotě 11 mld. Kč,
který byl FNM ČR předán a nebyl dosud
zrealizován. Kromě toho na majetek v účetní
hodnotě 0,5 mld. již existují privatizační
projekty, které jsou v procesu schvalování
a aktualizace na ministerstvu financí a budou předány
FNM ČR v průběhu roku 1998. Dalším
majetkem, jehož privatizace přichází
v úvahu, jsou některé větší
nemocnice, některé regionální železniční
tratě. vojenské újezdy a nevojenský
materiál spravovaný ministerstvem obrany. Rozsah
privatizace tohoto majetku zatím nelze odhadnout.
Vedle vlastní privatizace musí FNM ČR zabezpečovat další činnosti, které s privatizací souvisejí nepřímo. Jedná se především o:
- vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti,
- vedení soudních sporů,
- agendu související s poskytováním
ekologických náhrad.
Ke konci září 1997 eviduje FNM ČR
320 případů neuhrazených pohledávek
z kupních smluv po lhůtě splatnosti v nominální
hodnotě 5,1 mld. Kč.
Do konce měsíce září 1997 podal
FNM ČR 62 návrhů na konkurz, ve 4 případech
se k návrhu na konkurz připojil a ve 22 případech
přihlásil svou pohledávku v konkurzním
řízení iniciovaným jinými dlužníky.
Celková nominální hodnota pohledávek
za dlužníky na něž byl podán návrh
na konkurzní řízení činí
2,7 mld. Kč, z toho bylo prohlášeno 50 konkurzů
na pohledávky v nominální hodnotě
1,8 mld. Kč.
Nejpracnější, ale i nejefektivnější
metodou řešení pohledávek po lhůtě
splatnosti je odstupování od kupních smluv
spojené se zpětvzetím majetku na FNM ČR.
Tímto způsobem bylo do konce září
vyřešeno 91 případů pohledávek
po lhůtě splatnosti. Kupní cena zpětvzatého
majetku činí 3,2 mld. Kč. Kromě toho
musel FNM zpětně převzít majetek v
hodnotě 1,5 mld. Kč v případech 81
zmařených dražeb.
Kromě účasti na konkursním řízení
vede FNM ČR v současné době dalších
498 aktivních soudních sporů (FNM
ČR vystupuje jako žalobce) a 1169 sporů
pasivních (FNM ČR vystupuje jako strana žalovaná).
Poskytování ekologických náhrad
je jednou z činností FNM ČR, jejíž
význam bude do budoucnosti vzrůstat. Ke konci září
1997 rozhodla vláda o uzavření 290 ekologických
smluv. 265 smluv již FNM ČR k tomuto datu uzavřel.
Na základě těchto smluv byly dosud vyplaceny
3 mld. Kč. Podle odborných odhadů se předpokládá,
že FNM ČR na odstraňování starých
ekologických škod vynaloží v budoucnosti
cca 35 mld. Kč. Úkolem Fondu není pouhé
proplácení faktur za provedené práce,
ale i dohled na to, aby uvolňované prostředky
byly vynakládány účelně a efektivně.
2. Celkové příjmy a výdaje FNM
ČR
Přehled o celkových příjmech a výdajích
FNM ČR včetně očekávaného
vývoje v roce 1998 je obsažen v části
II. tohoto materiálu. Celkové příjmy
v roce 1997 se očekávají ve výši
16,6 mld. Kč a celkové výdaje za tento rok
dosáhnou přibližně stejné výše.
Kromě výdajů musí FNM ČR při
svém finančním hospodaření
uvažovat i s ostatními finančními potřebami
(povinná depozita apod.). jejich celková
výše se koncem roku 1997 bude pohybovat na úrovni
5.7 mld. Kč.
V obdobích přechodného nedostatku finančních
prostředků byly některé výdaje
FNM ČR kryty vydáním obligací, které
musí FNM ČR teprve postupně splácet.
Ke konci roku 1997 budou v oběhu nesplacené obligace
FNM ČR v hodnotě 17 mld. Kč.
V roce 1998 lze očekávat příjmy ve
výši cca 16,1 mld. Kč, výdaje ve výši
cca 18,2 mld. Kč.
3. Očekávané plnění předpokladů
rozpočtu pro rok 1997
Materiál předkládaný v souvislosti
se schvalováním rozpočtu FNM ČR na
rok 1997 obsahoval následující základní
věcné předpoklady činnosti FNM ČR
v tomto roce (kurzívou je u jednotlivých předpokladů
uvedeno očekávané plnění na
základě údajů známých
v říjnu 1997):
- Na úseku veřejných soutěží,
přímých prodejů majetku a bezúplatných
převodů lze očekávat přibližně
stejný objem práce (počet privatizovaných
jednotek) jako v roce 1996. Na úseku veřejných
dražeb bude objem práce nižší než
v předchozích letech.
- Budou realizovány veškeré přímé
prodeje a veřejné dražby převzaté
do konce roku 1996, tj. cca 750 přímých prodejů
a cca 100 veřejných dražeb, u přímých
prodejů bude zřejmě realizována i
část jednotek převzatých v roce 1997.
Za prvních devět měsíců
roku bylo realizováno 503 přímých
prodejů a 77 dražeb. Na základě současného
stavu rozpracovanosti lze odhadovat, že do konce roku bude
realizováno ještě cca 100 přímých
prodejů a cca 20 veřejných dražeb. Nižší
počet realizovaných přímých
prodejů a dražeb je ovlivněn také tím,
že v současné době je přibližně
100 privatizovaných jednotek odesláno k revokaci
na ministerstvo financí.
- Bude ukončeno 70 až 80% veřejných
soutěží a cca 80% bezúplatných
převodů převzatých do konce roku 1996,
tj. cca 300 až 330 veřejných soutěží
a cca 350 bezúplatných převodů.
Za prvních devět měsíců
roku bylo realizováno 222 veřejných soutěží
a 242 bezúplatných převodů. Počet
ukončených veřejných soutěží
byl negativně ovlivněn tím, že výkonný
výbor FNM ČR rozhodl posunout uzávěrku
některých veřejných, které
měly být ukončeny v období, kdy většina
tuzemských bank pozastavila z důvodů bankovní
krize poskytování nových úvěrů.
Na základě současného stavu rozpracovanosti
jednotlivých případů lze očekávat,
že do konce roku bude ukončeno dalších
cca 30 veřejných soutěží a cca
100 bezúplatných převodů. Nižší
počet ukončených veřejných
soutěží je ovlivněn zejména skutečností,
že pro první kola soutěží jsou
rozhodnutím o privatizaci stanoveny příliš
vysoké minimální ceny a soutěže
je proto nutno opakovat.
- Lze očekávat, že v roce 1997 bude výše
uvedenými metodami zprivatizován majetek v celkové
účetní hodnotě cca 18 mld. Kč.
Vzhledem k tomu, že jen za prvních devět
měsíců byl metodou prodeje a bezúplatného
převodu majetku zprivatizován majetek v účetní
hodnotě 16, 5 mld. Kč, lze očekávat,
že tento předpoklad bude ke konci roku nejen splněn,
ale i překročen a to zejména díky
vysoké realizaci bezúplatných převodů
(majetek v účetní hodnotě téměř
10 mld. Kč).
- Předpokládá se, že z výše
uvedeného majetku bude jeho část v účetní
hodnotě cca 11 mld. Kč privatizována úplatnými
metodami a z prodeje tohoto majetku FNM ČR získá
výnosy ve výši cca 9,7 mld. Kč.
Za prvních devět měsíců
byl úplatnými metodami zprivatizován (uzavření
kupních smluv realizace dražby) majetek v účetní
hodnotě pouze 6,9 mld. Kč. Předpokládaný
objem úplatně zprivatizovaného majetku nebude
ke konci roku pravděpodobně v plném rozsahu
naplněn. Rovněž pokud jde o výši
příjmů z prodeje majetku, nelze očekávat
splnění uvedeného předpokladu. Za
prvních devět měsíců činí
tyto příjmy 4 mld. Kč a odhaduje se, že
ke konci roku dosáhnou cca 5,4 mld Kč. Neplnění
předpokladů na úseku úplatné
privatizace (prodeje) majetku bylo způsobeno především
značnými obtížemi při získávání
úvěrů. V průběhu roku většina
bank po určité období nové úvěry
vůbec neposkytovala.
- Ke konci roku 1996 bude FNM ČR držet akcie cca
750 tzv. "nestrategických společností
jejichž celková nominální hodnota bude
představovat cca 30 mld. Kč a jejichž tržní
hodnota se odhaduje na 17 mld. Kč,
- k prodeji je určena zatím pouze část
z těchto akcií - s tržní hodnotou cca
4 mld. Kč, předpokládá se, že
všechny tyto akcie budou v průběhu roku 1997
prodány,
- ostatní akcie nejsou dosud uvolněny k privatizaci
(akcie, které jsou rozhodnutím o privatizaci zatím
určené pro trvalé a dočasné
držení FNM ČR, rezervy na restituční
nároky, zaměstnanecké akcie, akcie se zvláštními
právy - tzv. "zlaté" apod.), předpokládá
se, že část z nich bude v průběhu
roku 1997 uvolněna k privatizaci a akcie s tržní
hodnotou cca 2 mld. Kč budou v tomto roce také prodány.
Za prvních devět měsíců
roku byly zprivatizovány akcie v nominální
hodnotě 15,4 mld Kč, z toho formou prodeje 13,6
mld. Kč. Příjmy z prodeje akcií činí
cca 5 mld. Kč. Předpokládaný příjem
z prodeje akcií bude pravděpodobně naplněn.
- akcie s tržní hodnotou téměř
1 mld. Kč jsou určeny k bezúplatným
převodům na obce a oprávněné
osoby (restituenty), předpokládá se, že
všechny tyto převody budou v průběhu
roku 1997 realizovány,
Za prvních devět měsíců
roku 1997 byly bezúplatně převedeny akcie
v nominální hodnotě 0,86 mld. Kč do
konce roku budou pravděpodobně převedeny
další akcie v nominální hodnotě
cca 0,2 mld. Kč. Ostatní bezúplatné
převody akcií (cca 1,9 mld. Kč) nelze zatím
realizovat, protože se jedná především
o akcie důlních společností u nichž
byla privatizace akcií prozatím ministerstvem financí
pozastavena a čeká se na konečné rozhodnutí
vlády o celkové privatizaci těchto společností.
- vzhledem k tomu, že vláda dosud nerozhodla o
způsobu a rozsahu privatizace strategických akciových
společností, neuvažuje se s jejich privatizací
ani v očekávaných příjmech
FNM ČR, ani ve výdajích na realizaci. Pokud
by bylo přijato rozhodnutí o privatizaci těchto
společností bude potřeba důsledky
tohoto rozhodnutí promítnout do "očekávaných
příjmů a výdajů" jako
mimořádné příjmy a do rozpočtu
FNM ČR jako mimořádné výdaje.
V průběhu roku 1997 bylo rozhodnuto o dokončení
privatizace Investiční a poštovní banky
a.s. a společnosti Jan Becher - Karlovarská becherovka
a.s. Důsledky těchto rozhodnutí byly zapracovány
do očekávaných příjmů
v roce 1997. Rozpočet tohoto roku nebyl upravován,
protože se předpokládá, že zvýšené
náklady se projeví v položce náklady
na realizaci privatizačních projektů, která
je limitována schváleným vzorcem regulujícím
výši nákladů ve vztahu k objemu privatizovaného
majetku.
- Nadále bude při privatizaci majetku uplatňována
přísná prevence vzniku "neplatičů",
která výrazně sníží vznik
nových pohledávek po lhůtě splatnosti.
Zároveň bude zkrácena doba vypořádání
nově vzniklých pohledávek po lhůtě
splatnosti na tři měsíce.
Předpoklad se plní. Nové pohledávky
po lhůtě splatnosti vzniklé v roce 1997 činí
pouze cca 12 % z celkového objemu pohledávek po
lhůtě splatnosti. Přitom více než
jednu třetinu nových pohledávek představují
nezaplacené splátky ze splátkových
režimů, tedy kupních smluv uzavřených
v předchozích letech.
- Budou pokračovat práce na vymáhání
pohledávek po lhůtě splatnosti. Vzhledem
k tomu, že cca dvě třetiny pohledávek
jsou již v současné době vymáhány
soudní cestou, nelze očekávat tak výrazné
snížení celkového objemu pohledávek
po lhůtě splatnosti jako v roce 1996. Velkým
úspěchem by bylo přiblížení
hodnoty pohledávek po lhůtě splatnosti k
hranici 4 mld. Kč.
K 30. 9. 1997 zůstává hodnota pohledávek
po lhůtě splatnosti stále nad hranicí
5 mld. Kč. V měsíci říjnu je
splatná roční splátka (za rok 1997)
pro nabyvatele, jimž byl v předchozích letech
povolen splátkový režim. Lze očekávat,
že část nabyvatelů nebude schopna tuto
splátku uhradit a objem pohledávek po lhůtě
splatnosti proto vzroste na cca 5,5 mld. Kč. Ke konci září
97 dosahují neuhrazené splátky z povolených
splátkových prodejů z minulých let
objemu 1,2 mld. Kč. Pokud bychom neuhrazené splátky
vyloučili, pohybovala by se celková hodnota pohledávek
po lhůtě splatnosti pod hranicí 4 mld. Kč.
Pozitivní je skutečnost, že za posledních
12 měsíců došlo k poklesu počtu
pohledávek po lhůtě splatnosti o cca 100
případů. tj. téměř o
30 %. Rovněž došlo ke snížení
poměrových ukazatelů vyjadřujících
podíl pohledávek po lhůtě splatnosti
na celkových příjmech z prodeje majetku a
akcií.
- V průběhu roku nedojde k významné
změně struktury činnosti FNM ČR, proto
nejsou očekávány významnější
organizační změny a pokles pracovníků
oproti skutečnému počtu pracovníků
ke konci roku 1996, tj. cca 300 pracovníků. Oproti
roku 1996 to znamená snížení průměrného
přepočteného počtu pracovníků
o 11, na úroveň 298.
Na základě dosavadního vývoje lze
očekávat. že uvedený předpoklad
bude naplněn.
4. Předpoklady pro rok 1998
Dosažení očekávaných příjmů
a navržený rozpočet pro rok 1998 vycházejí
z předpokladu, že v roce 1998:
- Budou ukončeny všechny veřejné soutěže,
veřejné dražby, přímé
prodeje a bezúplatné převody majetku převzaté
v roce 1997 a bez zbytečných odkladů budou
realizovány rovněž všechny jednotky převzaté
v roce 1998. Lze předpokládat, že bude realizováno
cca 100 dražeb, 200 až 250 veřejných soutěží,
cca 500 přímých prodejů a cca 250
bezúplatných převodů.
- Z privatizace výše uvedeného majetku budou
dosaženy příjmy ve výši 3,9 mld.
Kč.
- Ke konci roku 1997 bude FNM držet akcie cca 470 tzv. nestrategických
společností jejichž celková nominální
hodnota bude představovat cca 26 mld. Kč a jejichž
tržní hodnota se odhaduje na 12 mld. Kč
1. privatizovat je možno pouze část těchto
akcií - v nominální hodnotě cca 12
mld. Kč, celkové příjmy z prodeje
těchto akcií se odhadují na 6,4 mld. Kč,
2. ostatní akcie nejsou dosud z různých důvodů
uvolněny k privatizaci (akcie, které jsou rozhodnutím
o privatizaci zatím určeny pro trvalé a dočasné
držení FNM ČR, rezervy na restituční
nároky apod.) předpokládá se, že
část z nich bude v průběhu roku 1998
uvolněna pro privatizaci.
- Vzhledem k tomu, že vláda dosud ve většině
případů nerozhodla o způsobu a rozsahu
privatizace strategických společností, neuvažuje
se s jejich privatizací ani v očekávaných
příjmech a výdajích pro rok 1998.
Výjimku tvoří pouze očekávaný
příjem z privatizace akcií společností
Investiční a poštovní banka a.s. a Nová
Huť a.s., kde již rozhodnutí o privatizaci bylo
vydáno.
- Bude snížen počet případů
pohledávek po lhůtě splatnosti a podíl
těchto pohledávek na celkových příjmech
z prodeje majetku. Uplatňováním přísných
pravidel v oblasti prevence bude minimalizována možnost
vzniku nových případů neplatičů.
- Bude pokračovat vymáhání pohledávek
po lhůtě splatnosti všemi soudními i
mimosoudními metodami, které připouští
náš právní řád. Vzhledem
k očekávanému nárůstu dalších
pohledávek ze splátkových prodejů
(značná část nabyvatelů, kterým
byl povolen splátkový režim nebude schopna
hradit splátky ve stanovených termínech)
a vzhledem ke skutečnosti, že pohledávky v
nominální hodnotě téměř
4,5 mld. Kč jsou řešeny stále velmi
zdlouhavou soudní cestou, nelze očekávat
snížení celkového objemu pohledávek
po lhůtě splatnosti. Bude úspěchem,
pokud se podaří udržet objem pohledávek
po lhůtě splatnosti na úrovni očekávané
skutečnosti roku 1997, tj. 5,5 mld. Kč.
- V průběhu roku dojde k dalšímu poklesu
počtu pracovníků v realizačních
sekcích. V obslužných útvarech (finanční
sekce, vnitřní správa, vymáhání
pohledávek atd.) nelze počet pracovníků
dále snižovat. V právní sekci a v oddělení
ekologických náhrad dochází k významnému
nárůstu objemu práce a počet pracovníků
se proto mírně zvýší. Průměrný
přepočtený stav pracovníků
se v roce 1998 sníží o 15 pracovníků
a bude tedy činit 283 pracovníků.
Závěr
Lze předpokládat, že v roce 1998 bude v zásadě
dokončena privatizace majetku a všech akcií
"nestrategických" společností,
které budou uvolněny k privatizaci. Pokud bude rozhodnuto
o privatizaci dalších strategických společností,
bude realizace těchto rozhodnutí představovat
nejdůležitější činnost FNM
ČR.
Kromě zajišťování vlastní
privatizace bude pokračovat zajišťování
dalších agend s privatizací souvisejících.
Jedná se především o vymáhání
pohledávek po lhůtě splatnosti, vedení
soudních sporů a veškerá činnost
související s poskytováním ekologických
náhrad.
(mld. Kč) |
Prodej majetku celkem | 67,233 | 9,710 | 4,020 | 5,363 | 3,880 |
z toho: - veř. Dražba | 5,748 | 0,010 | 0,790 | 0,820 | 0,250 |
- veř. Soutěž | 17,747 | 6,300 | 1,434 | 2,543 | 1,680 |
- přímý prodej | 43,738 | 3,400 | 1,796 | 2,000 | 1,950 |
Prodej akcií a majetkových podílů | 64,692 | 6,200 | 5,205 | 8,156 | 9,374 |
Příjmy za prodej majetku a akcií celkem | 131,925 | 15,910 | 9,225 | 13,519 | 13,254 |
Příjmy z pohledávek a splátek | - | - | - | 0,950 | 1,100 |
Dividendy | 4,399 | 2,000 | 1,341 | 1,440 | 1,400 |
Výnosy z 1. a 2. Vlny KP převedené z CKP | 8,765 | - | - | - | |
ostatní příjmy | 5,254 | 0,500 | 0,333 | 0,400 | 0,350 |
CELKEM | 150,343 | 18,410 | 10,899 | 16,309 | 16,104 |
(mld.Kč) |
|
|
| |||
Finanční úhrady dle zákona o státním rozpočtu | 38,539 | - | - | - | - |
Peněžní vklad FNM ČR do Chemopetrolu IKL spol.s r.o.(ropovod Ignolstadt), ručení FNM ČR | 0,902 | - | - | - | - |
Vyrovnání rozpočtu pozemkového fondu ČR | 1,130 | - | - | - | - |
Úhrada nákladů na odstraňování ekologických škod | 1,916 | 3,000 | 0,992 | 1,200 | 3,000 |
Posílení zdrojů bank v konkursním a vyrovnávacím řízení | 0,544 | - | -0,012 | -0,020 | -0,030 |
Financování výdajů na činnost "zbytkových státních podniků" | 1,730 | 1,000 | 0,133 | 0,200 | 0,200 |
Dotace rozpočtu FNM ČR | 0,908 | 0,500 | 0,261 | 0,381 | 0,400 |
Úhrada restitučních a privatizačních soudních sporů | 0,037 | 0,100 | 0,009 | 0,070 | 0,100 |
Plnění závazků podniků určených k privatizaci | 2,263 | 0,500 | 0,007 | 0,100 | 0,100 |
Plnění závazků z titulu ručení FNM ČR | - | - | - | 0,300 | 1,200 |
Platby v souvislosti se zárukami FNM ČR | 0,436 | - | -0,036 | -0,136 | -0,100 |
Financování rozvoje železniční dopravní cesty +) | 0,091 | 1,555 | 0,014 | 0,014 | 0,500 |
Úhrada nákladů spojených s projednáváním a realizací privatizačních projektů | 0,085 | - | - | - | - |
Úroky z dluhopisů a úvěrů | 7,267 | 0,250 | 0,305 | 0,305 | - |
Splátka krátkodobých dluhopisů (řešení dotace RF Konsolidační bance) | 11,802 | 2,800 | 3,200 | 4,198 | - |
Splátka obligací "rekapitalizace bank" a "oddlužení podniků" | 30,000 | - | - | - | - |
Splátka obligací kapitálové posílení Konsolidační banky | - | - | - | 1,000 | 2.000 |