Tabulka č. 3

Strana: 1

BILANCE MÍSTNÍCH ROZPOČTU

v mil. Kč

Ukazatel
Skutečnost I.pololetí 94
Rozpočet 1995
Skutečnost I.pololetí 95
% plnění
Index 95/94
  
schválený
vč.rozp.

opatření
   
1
2
3
4
5
5:4
5:2
1. Příjmy - daňové a nedaňové 31 650,170 400,070 400,0 39 158,755,6123,7
Daňové příjmy 21 215,252 400,052 400,0 28 425,554,2134,0
Daň z příjmů právnických osob 43,6  2 005,7  
Daň z příjmů fyzických osob 20 043,749 000,049 000,0 25 146,351,3125,5
z toho:       
ze závislé činnosti 14 021,137 300,037 300,0 18 520,049,7132,1
z podnikání6 022,6 11 700,011 700,06 626,3 56,6110,0
Daň z nemovitosti 837,03 400,03 400,0 1 086,632,0129,8
Ostatní daňové příjmy 290,9  186,9 64,2
Nedaňové příjmy 10 434,918 000,018 000,0 10 733,259,6102,9
Příjmy RO 6 153,212 000,012 000,0 6 277,152,3102,0
Odvody PO297,4  104,9 35,3
Správní poplatky950,8 1 600,01 600,01 113,7 69,6117,1
Místní poplatky796,7 900,0900,0607,2 67,576,2
Přijaté úroky 233,4  372,5 159,6
Ostatní nedaňové příjmy 2 003,43 500,03 500,0 2 257,864,5112,7
II. Kapitálové příjmy        
Z prodeje majetku2 373,8 4 400,04 400,01 730,6 39,372,9
III. Transfery ze státního rozpočtu 14 122,823 844,820 606,0 14 838,372,0105,1
Dotace ze státního rozpočtu 8 668,416 305,816 305,8 11 106,868,1128,1
Mimoř. neúčel.dot. poskyt.běh. roku        
Prostředky kapitoly VPS 5 454,47 539,04 300,2 3 731,586,868,4
z toho:       
Účel. prostředky poskyt. během roku 3 632,0 1 979,1 2 082,9105,257,3
Poskyt.účel.invest.dotace -Čs.spořit. 1 822,4 2 321,1 1 648,671,090,5
IV. Transfery ze stát.fondů a ostat. mimorozp. zdrojů ústřed. orgánů 808,63 000,01 295,5 1 295,5100,0160,2
V. Dary a sdružené prostředky 573,5  562,8 98,1
z toho:       
sdružené prostředky 438,9  401,4 91,5
dary a příspěvky 134,6  161,4 119,9
VI. Ostatní odvody a převody prostř. - 363,6  - 70,6  
Celkem příjmy 49 165,2101 644,896 701,5 57 515,359,5117,0

Tabulka č. 3

Strana: 2

BILANCE MÍSTNÍCH ROZPOČTŮ

v mil. Kč

Ukazatel
Skutečnost I.pololetí 94
Rozpočet 1995
Skutečnost I.pololetí 95
% plněni
Index 95/94
  
schválený
vč.ropz.opatření
   
1
2
3
4
5
5:4
5:2
I. Výdaje - neinvestiční 31 479,0  37 145,9 118,0
Veřejná spotřeba (RO) 19 749,0  23 130,2 117,1
Mzdy a platby3 145,1   3 602,6  114,5
Příspěvky zaměstnavatelů do fondů 1 020,4  1 184,1 116,
Nákupy zboží a služeb 15 380,5  17 489,6 113,7
Splátky úroků 186,4  828.1 444,3
Výdaje za bank. služby a ost.náklady 16,6   25,8 155,4
Dotace a ostat. běžné transfery 4 847,1  5 025,2 103,7
Dotace místním podnikům 2 974,6  2 849,3 95,8
Transfery domácnostem1 872,5   2 175,9  116,2
Příspěvky příspěvk.organizacím 5 832,4  7 446,4 127,7
Příspěvky a dary ostat.organ. 1 006,4  1 520,0 151,0
Poskytnuté SP na provoz44,1   24,1  54,6
II. Kapitálové výdaje 13 622,8  16 683,6 122,5
Investiční výdaje 11 226,2  14 044,0 125,1
Kapitálové transfery PO1 217,8   1 493,3  122,6
Kapitálové transfery HO1 026,8   930,0  90,6
Sdružené prostředky na investice 152,0  216,3 142,3
Celkem výdaje45 101,8 101 644,896 704,553 829,5 55,7119,4
Příjmy celkem 49 165,2101 644,896 701,5 57 515,359,5117,0
Výdaje celkem45 101,8 101 644,896 701,553 829,5 55,7119,4
Výsledek hospod.- přebytek 4 063,4  3 685,8 90,7
Výsledek hospod.-schodek       
Použití mimorozp.zdrojů celkem 11 521,7  13 276,2 115,2
z toho:      
Použití vlast.fondů -saldo převodů 3 588,4  11 990,4 334,1
Použití úvěru,půjček,kom.oblig. -salda 7 933,3  1 285,8 16,2
z toho:      
přijaté úvěry,půjčky 885,9  1 609,2 181,6
přijaté výnosy komunál. oblig. 7 636,5  661,1 8,7
splátky úvěrů,půjček 589,1  984,5 167,1
Výsledek hospodaření celkem 15 585,1  16 962,0 108,8
Stav účelových fondů celkem 10 392,9  12 892,1 124,0
Zdroje celkem25 978,0   29 854,1  114,9
Sdružené prostředky        
Zůstatek zdrojů sdruž. prostředků 578,4  492,3 85,1
Převedené SP do rozpočtu běž. roku 438,9  401,4 91,5

Informace pro Parlament ČR

Úprava státního rozpočtu České republiky na rok 1995

Úvod

Vláda České republiky na svém zasedání ve dnech 16. srpna a 6. září t.r. (usnesení č. 447/1995) schválila úpravu státního rozpočtu na rok 1995. Z legislativního hlediska se provedení této úpravy opírá o ustanovení § 13 odst. 4 zákona č. 576/1990 Sb., o rozpočtových pravidlech republiky, ze kterého rovněž vyplývá povinnost vlády informovat Parlament o provedených úpravách ve zprávách o plnění státního rozpočtu republiky.

I. Důvody úpravy státního rozpočtu na rok 1995

1. Usnesením č. 681/1995 k vládnímu návrhu státního závěrečného účtu ČR za rok 1994 vyslovil Parlament souhlas s použitím přebytku státního rozpočtu za rok 1994 ve výši 10 449 mil. Kč a s použitím nevyčerpaných prostředků z přebytku státního rozpočtu za rok 1993 ve výši 454 mil. Kč.

Realizace tohoto usnesení má vliv na objem příjmů a výdajů schváleného státního rozpočtu na rok 1995, které se z tohoto titulu zvyšují o 6 706 mil. Kč. Jde tedy o nespornou úpravu rozpočtových údajů schválených zákonem č. 268/1994 Sb., o státním rozpočtu na rok 1995, která nenarušuje úhrnnou vyrovnanost rozpočtu.

Zbývající část do celkové výše použití přebytků státních rozpočtů za rok 1994 a za rok 1993 představují platby uskutečněné přímo na vrub těchto přebytků (např. splátka státního dluhu, vratka pojistného apod.), které nezvyšují příjmy ani výdaje rozpočtu na rok 1995.

2. Z ekonomického hlediska je hlavním důvodem úpravy rozpočtu rychlejší než původně predikovaná dynamika růstu ekonomiky, která se odráží ve vyšší dynamice mstu příjmů státního rozpočtu (k 31.8.1995 byly příjmy ve srovnání se stejným obdobím roku 1994 vyšší o 10,6 %, zatímco schválený státní rozpočet na rok 1995 počítal s jejich zvýšením o 7,8 %) a umožňuje tak upravit i výši některých rozpočtových výdajů ve vazbě na nově schválené zákony a na rozhodnutí vlády.

Vyšší dynamika rozpočtových příjmů vyplývá zejména z:

a) vyšší dynamiky HDP v letošním roce ve srovnání s predikovanou dynamikou v době sestavení návrhu státního rozpočtu na rok 1995, a to jak vlivem rychlejšího růstu spotřeby domácností, tak vlivem tvorby fixního kapitálu:

index v %

 
Predikce v době sestavení rozpočtu
Současná predikce (očekávaná skutečnost)
 
1994/1993
1995/1994
1994/1993
1995/1994
Hrubý domácí produkt 102,5103,3102,6 104,0
Spotřeba domácností 103,5102,6105,3 105,0
Spotřeba vlády 101,2100,597,7 97,6
Tvorba fixního kapitálu103,6 106,0117,3;109,3

b) vyšší dynamiky příjmů z mezd. Proti původnímu předpokladu růstu příjmů z mezd v roce 1995 o 12,8 % se nyní odhaduje růst těchto příjmů o 19,0 %. V návaznosti na tento vývoj roste rychleji i pojistné na sociální zabezpečení,

c) vyššího inkasa rozpočtových příjmů ve 4. čtvrtletí roku 1994 ve srovnání s původními předpoklady (tedy po termínu předložení státního rozpočtu na rok 1995 Parlamentu).

Z dosavadního vývoje příjmů lze vyvodit, že celkové příjmy státního rozpočtu budou v letošním roce vyšší o 24.3 mld Kč ve srovnání s jejich rozpočtovaným objemem. K tomu navíc přistupuje vliv použití části přebytku státního rozpočtu za rok 1994 a 1993 a převod prostředků z účtu malé privatizace podle zákona č. 218/94 Sb. Po všech úpravách se rozpočtové příjmy zvyšují z původně schválených 411,7 mld Kč na 444,2 mld Kč, tj. o 32.5 mld Kč. Struktura příjmů po úpravy rozpočtu je patrná z připojených tabulek 1 - 3.

II. Pojetí úpravy státního rozpočtu

Při úpravě rozpočtu byly uplatněny tyto zásady:

1. Stěžejní pro úpravu státního rozpočtu je zásada, že objem výdejů, které budou realizovány v roce 1995, musí být kryt běžnými příjmy inkasovanými v roce 1995 (v tomto smyslu je převod části přebytku rozpočtů z roku 1994 a z roku 1993 do příjmů státního rozpočtu v roce 1995 převodem prostředků vytvořených v minulém období a nelze jej považovat za běžný příjem realizovaný v roce 1995). Realizace této zásady znamená, že upraveny rozpočet je v nominálním vyjádření koncipován jako přebytkový ve výši 9,3 mld Kč na základě tohoto propočtu:

přebytek státního rozpočtu za rok 1994 10,45 mld Kč
použití tohoto přebytku na splátku části státního dluhu -1,60 mld Kč
dosud nepoužitá část přebytku státního rozpočtu za rok 1993 0,45 mld Kč
Celkem9,30 mld Kč

Takovéto pojetí úpravy státního rozpočtu, ve kterém rozdíl příjmů a výdajů po jejich úpravě činí + 9,3 mld Kč, bere v úvahu hlediska měnového vývoje a působí protiinflačně.

Zároveň je tak reagováno i na hodnocení ekonomického a fiskálního vývoje v ČR v roce 1994 provedeného misí MMF, které bylo předmětem jednání Sboru ředitelů MMF. MMF hodnotí fiskální vývoj zásadně v úhrnném vyjádření (tedy mj. včetně pohybů na účtech státních finančních aktiv a pasiv, přičemž použití přebytku rozpočtu je z tohoto hlediska poklesem státních finančních aktiv). Je proto i v zájmu zachování kredibility ČR, aby úhrnná pozice státního rozpočtu byla vyrovnaná.

2. Uplatnění uvedené zásady fakticky předurčilo možný rozsah zvýšení rozpočtových výdajů. K posílení výdajové části rozpočtu vláda disponovala objemem 15,0 mld Kč. Tato částka vychází z následujícího propočtu:

zvýšení příjmů státního rozpočtu (bez vlivu převodu části rozpočtových přebytků z r. 1994 a 1993 a bez převodu prostředků z účtu malé privatizace - viz tab. 3) 24,3 mld Kč
přebytek upraveného státního rozpočtu na rok 1995 -9,3 mld Kč
Celkem15,0 mld Kč

3. Při zvýšení rozpočtových výdajů byl uplatněn tento přístup:

- v prvé řadě byla zabezpečena ta opatření, která vyplývají ze schválených zákonů a nařízení vlády; jde především o rozpočtové dopady

- ze zvýšení důchodů od 1.7.1995,

- ze zvýšení tarifních platů v rozpočtových a příspěvkových organizacích od 1.8.1995,

- ze zvýšení prostředků na příslušné dávky státní sociální podpory od 1.10.1995,

- ze zvýšení dosud rozpočtovaných prostředků na úhradu státního příspěvku na důchodové připojištění);

- dále byly zvýšeny rozpočtové výdaje na ty položky, kde dosavadní vývoj zřetelně ukazuje na jejich překročení, jako jsou

- dotace na teplo,

- majetková újma peněžních ústavů (zde se potřeba prostředků zvyšuje vlivem úpravy diskontní sazby);

- teprve ve třetím pořadí - po samostatném posouzení návrhů předložených resorty - vláda rozhodla o zvýšení některých dalších výdajů.

III. Úprava výdajů státního rozpočtu

Zvýšení výdajů o částku 15 mld Kč (tj. bez vlivu použití rozpočtových přebytků a prostředků z malé privatizace) lze charakterizovat ze dvou hledisek:

a) hledisko "předurčenosti" úprav výdajů vyplývajících z nově přijatých nebo platných zákonů a dalších rozhodnutí. Základní přehled ukazuje tato tabulka (podrobněji viz připojená tab. 4):

Výdaje zvýšené jako důsledek nových zákonů 4,35 mld Kč
Výdaje, jejichž plné pokrytí plyne z platných právních norem
5,74 mld Kč
Výdaje vyplývající z usnesení vlády 4,89 mld Kč
Celkem14,98 mld Kč

b) hledisko věcné struktury zvýšení výdajů. Základní přehled ukazuje tato tabulka (podrobněji viz připojená tab. 5):

Transfery domácnostem4,15 mld Kč
Úprava platů ve veřejném sektoru 3,74 mld Kč
Investiční akce 2, 25 mld Kč
Půjčky nemocnicím 0,60 mld Kč
Dotace na teplo2,00 mld Kč
Ostatní2,24 mld Kč
Celkem14,98 mld Kč

Z uvedených údajů je zřejmé, že ze zvýšení objemu výdajů státního rozpočtu na rok 1995 z částky 411,7 mld Kč na 434,9 mld Kč, tj. o 23,2 mld Kč (tj. vč. použití rozpočtových přebytků a prostředků z malé privatizace), představuje zvýšení výdajů na základě autonomního rozhodnutí vlády částku 4,9 mld Kč (resp. 8,6 mld Kč, vezmou-li se v úvahu i úpravy platů).

Tab. 1

Úprava státního rozpočtu na r. 1995

BILANCE PŘÍJMŮ A VÝDAJŮ STÁTNÍHO ROZPOČTU ČR
UKAZATEL v mil. Kč
Státní rozpočet 1995
návrh úpravy státního rozpočtu
SR 1995 po úpravách
  
použiti přebytku a fin. vypořádání
ostatní úpravy SR
úpravy celkem
 
DAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM 2420000 1290012900 254900
v tom: daň z přidané hodnoty 87000 7000 700094000
spotřební daně 46300 6700 670053000
daň z příjmů právnických osob 71100 -2600 -260068500
daň z příjmů fyzických osob 6200 1000 10007200
clo17000  017000
silniční daň 4200  04200
majetkové daně 1900 1100 11003000
poplatek za užívání dálnic a silnic 1400 -300 -3001100
ostatní daně a poplatky 6900  06900
SOCIÁLNÍ POJIŠTĚNÍ 147119 9000 9000156119
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM 226276706 388610592 33219
v tom: příjmy kapitol 3405  03405
odvody ČNB 300 -300 -3000
přijaté úroky 4400  04400
příjmy z vládních úvěrů 7919 800 8008719
ostatní příjmy 660367063386 1009218695
PŘÍJMY CELKEM 4117486706 2578632492 444238
I. BĚŽNÉ VÝDAJE 3635516172 1281818990 382541
Dotace podnikatelským subjektům 265076301808 243828945
Transfery domácnostem153133 371728466563 159696
v tom: zaměstnanost 3500  03500
státní vyrovnávací příspěvek 4720  04720
ostatní dávky144913 371728466563 151476
Veřejná spotřeba obyvatelstva a státu 15445214256923 8348162800
v tom: školství43121 25018392089 45210
zdravotnictví3964  6767 4031
kultura2289102 331352424
obrana18871 28728719158
bezpečnost 17034 287 28717321
ostatní kapitoly69173 107344105483 74656
Dluhová služba 4200 -179 -1794021
Transfery do zahraničí 1414  01414
Dotace okresním úřadů a obcím 238454001420 182025665
II. KAPITÁLOVÉ VÝDAJE 39715534 3665419943914
Dotace podnikatelským subjektům 60672900 9026969
Výdaje veřejnému sektoru 336485322765 329736945
III. VLÁDNÍ ÚVĚRY 8480  08480
VÝDAJE CELKEM411746 670616483 23189434935
ROZDÍL PŘÍJMU A VÝDAJŮ 009303 93039303

Tab. 2

Úprava rozpočtu příjmů státního rozpočtu na r. 1995
UKAZATEL v mil. Kč
Státní rozpočet 1995
úpravy SR
SR 1995 po úpravách
DAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM 24200012900 254900
v tom: daň z přidané hodnoty 87000700094000
spotřební daně 46300670053000
daň z příjmů právnických osob 71100-260068500
daň z příjmů fyzických osob 620010007200
clo17000 17000
silniční daň 4200 4200
majetkové daně 190011003000
poplatek za užívání dálnic a silnic 1400-3001100
ostatní daně a poplatky 6900 6900
SOCIÁLNÍ POJIŠTĚNÍ 1471199000 156119
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM 2262710592 33219
v tom: příjmy kapitol 3405 3405
odvody ČNB 300-3000
přijaté úroky 4400 4400
příjmy z vládních úvěrů 79198008719
ostatní příjmy 660310092 *)16695
PŘÍJMY CELKEM 41174632492 444238

*) v tom: 1200 mil. Kč vratky dotací za teplo

686 mil. Kč odvedené prostředky úrazového pojištěni

6706 mil. Kč použití přebytku r. 1994 a 1993

1500 mil. Kč převodu z účtu malé privatizace dle zák.č. 218/94 Sb.

Tab. 3

Úprava rozpočtu příjmů státního rozpočtu na r. 1995

(bez použití přebytku r. 1994 a převodu z účtu malé privatizace)
UKAZATEL v mil. Kč
Státní rozpočet 1995
úpravy SR
SR 1995 po úpravách
DAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM 24200012900 254900
v tom: daň z přidané hodnoty 87000700094000
spotřební daně 46300670053000
daň z příjmů právnických osob 71100-260068500
daň z příjmů fyzických osob 620010007200
clo17000 17000
silniční daň 4200 4200
majetkové dané1900 11003000
poplatek za užívání dálnic a silnic 1400-3001100
ostatní daně a poplatky 6900 8900
SOCIÁLNÍ POJIŠTĚNÍ 1471199000 156119
NEDAŇOVÉ PŘÍJMY CELKEM 226272386 25013
v tom: příjmy kapitol 3405 3405
odvody ČNB 300-3000
přijaté úroky 4400 4400
příjmy z vládních úvěrů 79198008719
ostatní příjmy 66031886 *)8489
PŘÍJMY CELKEM 41174624286 436032

*) v tom: 1200 mil. Kč vratky dotací za teplo

686 mil. Kč odvedené prostředky úrazového pojištění

Tab. 4

Úprava státního rozpočtu na rok 1995 - výdaje

v mil. Kč

kapitolačástka důvod úpravy rozpočtu poznámka
Výdaje na základě rozhodnutí Parlamentu
MPSV2846valorizace důchodů kromě toho 3.7 mld z přebytku r. 94 a 93
VPS1300dokrytí pro dávky státní sociální podpory od 1.10. 95 pro OkÚ nad využitelnou úsporu v kap. MPSV
VPS200zřízení okresu Jeseník různé kapitoly, OkÚ
celkem4346   
Výdaje podmíněné platnými právními normami
všechny kapitoly2615 10%ní úprava tarifů vč. pojistného  
MPSV34mzdy pracovníků v org. financovaných ze SR (sociální péče)  
MZdr34mzdy pracovníků v org. financovaných ze SR  
MF2000dotace na teplo  
VPS557majetková újma peněžních ústavů  
VPS500st. příspěvek na důchod.připojištění  
celkem5740   
úprava výdajů dle rozhodnutí vlády dne 16. srpna a 6. září 1995.
MŠMT735zvýšení mzd.prostředků vč. pojistného k osob. ohodnocení pracovníků MŠMT  
MSpr184řešení nedostatku prostředků na mzdy vč. pojistného u Vezeňské služby  
MD138řešení nedostatku prostředků na mzdy u Českých drah a v resortu MD v tom 108 mil. Kč pro s.o. České dráhy a 30 mil. Kč pro přísp.org. MD
MD450silnice I/52 Brno - Mikulov dle usn.vlády č. 571/93
MD100modernizace mezinárodních silnic dle usn.vlády č. 514/94
MD900Obnova želez.kolej. vozidel dle usn.vlády č. 695/94
MD180výstavba Pražské radiály Brno schváleno usn. vlády č. 383/95
MD62řešení škod povodněmi na silnicích a železnici  
MF350výdaje na ADIS  
MŠMT15rekonstrukce Masarykových koleji ČVUT  
MPSV80sdružená investice Úřadu práce a Magistr. Ostrava  
MZdr600řešení finanční situace nemocnic  
MŽP 77imisní monitoring  
MŽP 49provozní náklady KRNAP  
MPSV40tisk formulářů a věc.výdaje se zavedením systému stát. sociál. podpory a věcné výdaje spojené s výplatou dávek odškodnění dle zák. 217/94 Sb.  
ČSÚ 28šetření "agronsus" a posílení neinvest. výdajů  
VPS686převod odvedených prostředků úrazového pojištění do SFA  
VPS120výdaje na pozemkové úpravy  
VPS100program záchrany architektonického dědictví - MK a OkÚ  
VPS-1009úspory v kapitole VPS  
VPS1032zvýšeni VRR *)  
Celkem4897  
CELKEM14883   
VPS1500zkvalitnění tech.stavu a vybavení škol - z.č. 218/94 Sb. (převod z účtu malé privatizace) - MŠMT, OkÚ  
celkem16483  

*) předpokládá se řešit dofinancování ÚVN Střešovice cca 250 mil. Kč a nemocnice Motol cca 250 mil. Kč

Tab. 5

Úprava státního rozpočtu na rok 1995 - výdaje

v mil. Kč

kapitola částka důvod úpravy rozpočtu poznámka
výdaje na transfery domácnostem
MPSV2846valorizace důchodů kromě toho 3.7 mld z přebytku r. 94 a 93
VPS1300dokryti pro dávky státní sociální podpory od 1.10.95 pro OkÚ nad využitelnou úsporu v kop. MPSV
celkem4146   
výdaje na platy   
všechny kapitoly2615 10%ni úprava tarifů vč. pojistného  
MŠMT735zvýšeni mzd.prostředků vč. pojistného k osob. ohodnoceni pracovníků MŠMT  
MD138řešení nedostatku prostředků na mzdy u Českých drah a v resortu MD v tom 108 mil. Kč pro s.o. České dráhy a 30 mil. Kč pro přisp.org. MD
MSpr184řešeni nedostatku prostředků na mzdy vč. pojistného u Vězeňské služby  
MPSV34mzdy pracovníků vč. pojistného v org. financovaných za SR (sociální péče)  
MZdr34mzdy pracovníků vč. pojistného v org. financovaných ze SR  
Celkem3740   
Investiční výdaje   
MD450silnice I/52 Brno - Mikulov dle usn.vlády č. 571/93
MD100modernizace mezinárodních silnic dle usn.vlády č. 514/94
MD900Obnova želez.kolej. vozidel dle usn.vlády č. 695/94
MD180výstavba Pražská radiály Brno schváleno usn. vlády č. 383/95
MF350výdaje na ADIS (z toho 90 mil. Kč neinvest.výdaje)
MŠMT15rekonstrukce Masarykových koleji ČVUT  
MPSV60sdružená investice Úřadu práce a Magistr. Ostrava  
VPS200zřízeni okresu Jeseník různé kapitoly, OkÚ
celkem2286   
zdravotnictví   
MZdr800řešení finanční situace nemocnic  
celkem800   
ostatní    
MF2000dotace na teplo  
MPSV40tisk formulářů a věc.výdaje se zavedením systému stát. sociál. podpory a věcné výdaje spojené s výplatou dávek odškodněni dle zák. 217/94 Sb.  
ČSÚ 28šetření "agrocensus" a posílení neinvest. výdajů  
MD62řešení škod povodněmi na silnicích a železnici  
MŽP 77imisní monitoring  
MŽP 49provozní náklady KRNAP  
VPS557majetková újma peněžních ústavů  
VPS500st. příspěvek na důchod.připojištění  
VPS686převod odvedených prostředků úrazového pojištění do SFA  
VPS120výdaje na pozemkové úpravy  
VPS100program záchrany architektonického dědictví (MK a OkÚ)  
celkem4219   
úprava výdajů kapitoly VPS
 -1009úspory v kapitole VPS  
 1032zvýšení VRR *)  
CELKEM14983   
VPS1500zkvalitněni tech.stavu a vybavení škol - z.č. 218/94 SD. (převod z účtu malé privatizace)- MŠMT, OkÚ  
celkem16483   

*) předpokládá se řešit dofinancování ÚVN Střešovice cca 250 mil. Kč a nemocnice Motol cca 250 mil. Kč


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP