FEDERÁLNÍ SHROMÁŽDĚNÍ ČESKÉ A SLOVENSKÉ FEDERATIVNÍ REPUBLIKY

1992

VII. volební období

155

Návrh

výborů finančních a rozpočtových Sněmovny lidu a Sněmovny národů

na usnesení

Sněmovny lidu a Sněmovny národů

k návrhu ústavního zákona o dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou republiku a jeho přechodu na Českou republiku a Slovenskou republiku (tisk 152)

Výbory finanční a rozpočtové Sněmovny lidu a Sněmovny národů ve smyslu § 39 odst. 4 zákona č. 56/1991 Sb., o jednacím řádu Federálního shromáždění, po projednání uvedeného návrhu ve výborech branných a bezpečnostních, sociálních, hospodářských, zahraničních, pro životní prostředí a ústavně právních Sněmovny lidu a Sněmovny národů a po zvážení stanovisek národních rad

navrhují

Sněmovně lidu a Sněmovně národů, aby předložený návrh ústavního zákona schválily v tomto znění:

Návrh

"Ústavní zákon

ze dne .......... 1992

o dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou republiku a jeho přechodu na Českou republiku a Slovenskou republiku.

Federální shromáždění České a Slovenské Federativní Republiky se usneslo na tomto ústavním zákoně:

Čl. 1

Tento ústavní zákon upravuje dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou Republiku a jeho přechod na Českou republiku a Slovenskou republiku jakožto nástupnické státy České a Slovenské Federativní Republiky, a to na základě ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo ústavně učiněného rozhodnutí, které má tyto důsledky. Dále upravuje zrušení Federálního fondu národního majetku, rozdělení a přechod jeho majetku na Fond národního majetku České republiky a Fond národního majetku Slovenské republiky v případě zániku České a Slovenské Federativní Republiky; podle tohoto ústavního zákona se rozdělí i majetek Státní banky československé.

Čl. 2

Majetkem České a Slovenské Federativní Republiky, který je předmětem dělení podle čl. 1, jsou pro účely tohoto ústavního zákona

a) nemovité a movité věci ve vlastnictví České a Slovenské Federativní Republiky [Čl. 4 odst. 4 ústavního zákona č. 143/1968 Sb., o československé federaci, ve znění pozdějších ústavních zákonů.],

b) státní finanční aktiva a pasiva České a Slovenské Federativní Republiky,

c) měnová aktiva, pasiva a rezervy České a Slovenské Federativní Republiky,

d) jiná majetková práva a závazky náležející České a Slovenské Federativní Republice a státním organizacím v působnosti České a Slovenské Federativní Republiky, nacházející se na území České a Slovenské Federativní Republiky i mimo toto území.

Čl. 3

(1) Majetek České a Slovenské Federativní Republiky, který k 28. říjnu 1918 náležel právnickým a fyzickým osobám z území tvořících státní území nynější České republiky a který se stal po vzniku československého státu jeho majetkem, přechází dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí, které má tyto důsledky, na Českou republiku bez ohledu na místo, kde se k tomuto dni nachází.

(2) Majetek České a Slovenské Federativní Republiky, který k 28. říjnu 1918 náležel právnickým a fyzickým osobám z území tvořících státní území nynější Slovenské republiky a který se stal po vzniku československého státu jeho majetkem, přechází dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí, které má tyto důsledky, na Slovenskou republiku bez ohledu na místo, kde se k tomuto dni nachází.

Čl. 4

(1) Principy dělení majetku uvedeného v čl. 2, s výjimkou majetku uvedeného v čl. 3, jsou:

a) územní princip, podle něhož přechází majetek na ten nástupnický stát, na jehož území se nachází; pro nemovitosti na území České republiky a Slovenské republiky se použije tento princip vždy, pro věci movité se použije v případech, kdy tyto věci vzhledem k jejich určení, účelu použití, popřípadě povaze tvoří příslušenství nemovité věci,

b) princip podílu počtu obyvatel České republiky a obyvatel Slovenské republiky, podle něhož přechází majetek na Českou republiku a Slovenskou republiku v poměru dva ku jedné; použije se pro dělení ostatního majetku, u něhož nelze použít princip podle písmene a).

(2) Při dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky se uplatňuje hospodárnost a zachování dalšího řádného využití tohoto majetku při spravedlivém majetkovém a finančním vypořádání.

(3) Při dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky se ve výjimečných případech, stanovených dohodou České republiky a Slovenské republiky, uzavřenou podle čl. 13 odst. 1, zachovává jedinečnost, podmiňující funkčnost tohoto majetku; tato dohoda určí rovněž další způsob využívání tohoto majetku a upraví i další související otázky.

(4) Práva a závazky, které se podle svého obsahu vztahují pouze k České republice nebo ke Slovenské republice, přecházejí na Českou republiku nebo Slovenskou republiku.

Čl. 5

Členská kvóta Česká a Slovenské Federativní Republiky v Mezinárodním měnovém fondu, jakož i finanční závazky vůči Mezinárodnímu měnovému fondu, se rozdělí podle principu, který určí Mezinárodní měnový fond. Kapitálové vklady České a Slovenské Federativní Republiky v Mezinárodní bance pro obnovu a rozvoj, Mezinárodní finanční korporaci, Mnohostranné agentuře pro investiční záruky a v Mezinárodním sdružení pro rozvoj, jakož i finanční závazky České a Slovenské Federativní Republiky ve vztahu k uvedeným finančním institucím, se dělí mezi Českou republiku a Slovenskou republiku podle čl. 4 odst. 1 písm. b), pokud se nepoužije čl. 4 odst. 4.

Čl. 6

(1) Závazky, vyplývající z dříve přijatých finančních úvěrů ve volně směnitelných měnách - centrální devizový zdroj a bankovní aktiva v nesměnitelných měnách, vedené u Československé obchodní banky, a. s. se dělí ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou republiku podle principu uvedeného v čl. 4 odst. 1 písm. b). Česká republika a Slovenská republika pověří v dohodě o vypořádání uvedeného majetku, uzavřené do zániku České a Slovenské Federativní Republiky, Československou obchodní banku, a. s. správou těchto pohledávek a závazků vůči zahraničním věřitelům a dlužníkům. Právní postavení Československé obchodní banky, a. s. ve vztahu k zahraničním věřitelům a dlužníkům se nemění.

(2) Poskytnuté a přijaté vládní úvěry se dělí ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky podle principu, uvedeného v čl. 4 odst. 1 písm. b), mezi Českou republiku a Slovenskou republiku, pokud u přijatých vládních úvěrů nebude s věřiteli dohodnuto jinak a pokud se nepoužije čl. 4 odst. 4.

(3) V dohodě o vypořádání majetku uvedeného v odstavci 2, mezi Českou republikou a Slovenskou republikou a uzavřené do dne zániku České a Slovenské Federativní Republiky určí Česká republika a Slovenská republika, která z republik bude u jednotlivých poskytnutých a přijatých vládních úvěrů nástupcem České a Slovenské Federativní Republiky.

Čl. 7

(1) Majetek uvedený v čl. 2, s výjimkou majetku uvedeného v čl. 3, přechází na Českou republiku a Slovenskou republiku dnem rozdělení, kterým je den podpisu dohody o předání a převzetí majetku zmocněnci pověřenými vládou České a Slovenské Federativní Republiky a vládami republik; součástí dohody je soupis předávaného majetku ke dni jeho přechodu. Tuto dohodu je možno uzavřít po nabytí účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo po nabytí účinnosti jiného ústavního rozhodnutí s těmito důsledky.

(2) Jestliže majetek uvedený v čl. 2, s výjimkou majetku uvedeného v čl. 3, nepřejde na Českou republiku a Slovenskou republiku do zániku České a Slovenské Federativní Republiky dnem rozdělení tohoto majetku podle odstavce 1, přechází na Českou republiku a Slovenskou republiku okamžikem zániku České a Slovenské Federativní Republiky.

(3) Majetek uvedený v odstavci 2 předávají ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky příslušné státní orgány a státní organizace České a Slovenské Federativní Republiky a přejímají jej tímto dnem příslušné státní orgány a státní organizace České republiky a Slovenské republiky, určené zákony národní rad, popřípadě vládou České republiky a vládou Slovenské republiky; součástí protokolu o předání a převzetí majetku, který podepisují statutární orgány státních orgánů a státních organizací České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky je soupis předávaného majetku ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky; majetek České a Slovenské Federativní Republiky, nacházející se mimo její území předávají ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky zmocněnci, pověření vládou České a Slovenské Federativní Republiky, a přejímají jej k tomuto dni zmocněnci, pověření vládou České republiky a vládou Slovenské republiky. Za státní orgány České a Slovenské Federativní Republiky se pro tento případ považují i Kancelář prezidenta České a Slovenské Federativní Republiky, Kancelář Federálního shromáždění České a Slovenské Federativní Republiky a Úřad vlády České a Slovenské Federativní Republiky.

(4) Emisní banka České republiky a emisní banka Slovenské republiky převezmou ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky příslušnou část majetku, práv a povinností Státní banky československé.

Čl. 8

Spolu s majetkem uvedeným v čl. 2 přechází na příslušné státní orgány a státní organizace České republiky a Slovenské republiky i s tímto majetkem spjatá spisová agenda, příslušná republiky i s tímto majetkem spjatá spisová agenda, příslušná část archivu, známkové a poznatkové fondy a dokumentace průmyslového a jiného duševního vlastnictví.

Čl. 9

(1) Majetek České a Slovenské Federativní Republiky, k němuž přísluší právo hospodaření státním podnikům v působnosti federace, přechází do vlastnictví České republiky nebo Slovenské republiky podle sídla státního podniku.

(2) Má-li státní podnik se sídlem na území jedné republiky vnitřní organizační jednotku na území druhé republiky, přechází majetek uvedený v odstavci 1, který slouží hospodaření této vnitřní organizační jednotky, do vlastnictví té republiky, na jejímž území se tato vnitřní organizační jednotka nachází.

(3) Práva a povinnosti zakladatelů státních podniků v působnosti federace přechází společně s majetkem podle odstavce 1 na státní orgány České republiky nebo státní orgány Slovenské republiky, příslušné podle zákonů národních rad.

(4) Má-li státní podnik se sídlem na území jedné republiky vnitřní organizační jednotku na území druhé republiky, přechází majetek podle odstavce 2 na státní orgán této republiky, příslušný podle zákona její národní rady.

(5) Dohoda České republiky a Slovenské republiky, uzavřená do zániku České a Slovenské Federativní Republiky, však může v odůvodněných případech stanovit, že pro majetek, který slouží k hospodaření vnitřních organizačních jednotek státních podniků, které se nacházejí na území druhé republiky a pro obsah funkce zakladatelů, který je s nimi spojen, se ustanovení odstavců 2 a 4 nepoužijí.

Čl. 10

(1) Pro dokončení vypořádání nároků vzniklých rozdělením majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republikou a Slovenskou republikou se zřizuje Komise pro dokončení vypořádání majetku České a Slovenské Federativní Republiky po zániku České a Slovenské Federativní Republiky. Tato komise je složena rovným dílem ze členů jmenovaných vládou České republiky a vládou Slovenské republiky.

(2) Počet členů, způsob jednání a podmínky rozhodování, jakož i další podrobnosti činnosti této komise stanoví její statut, který vydají nejpozději do 31. prosince 1992 ve vzájemné dohodě vláda České republiky a vláda Slovenské republiky.

Čl. 11

(1) Od účinnosti tohoto ústavního zákona do dne zániku České a Slovenské Federativní Republiky nelze převádět na Českou republiku a Slovenskou republiku majetek České a Slovenské Federativní Republiky, se kterým hospodaří státní orgány České a Slovenské Federativní Republiky, Státní banka československá, státní podniky a jiné státní organizace České a Slovenské Federativní Republiky; to platí i o jejich majetkových účastech na podnikání jiných právnických osob a dále majetkové účasti České a Slovenské Federativní Republiky na podnikání právnických osob.

(2) Ustanovení odstavce 1 neplatí pro

a) majetek, který přechází na Českou republiku a Slovenskou republiku v souvislosti se změnou působnosti federace a republik,

b) převody majetku v rámci obvyklého hospodaření,

c) přechod majetku podle čl. 7 odst. 1.

Čl. 12

(1) Dnem zániku České a Slovenské Federativní Republiky se zrušuje Federální fond národního majetku.

(2) Majetek, který náleží Federálnímu fondu národního majetku ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky, přechází tímto dnem na Fond národního majetku České republiky a Fond národního majetku Slovenské republiky; pro jeho dělení se použijí obdobně ustanovení tohoto ústavního zákona.

(3) Protokol o předání a převzetí majetku Federálního fondu národního majetku, jehož součástí je soupis předávaného majetku ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky, podepisují předseda prezídia Federálního fondu národního majetku, předseda prezídia Fondu národního majetku České republiky a předseda

Čl. 13

(1) Do zániku České a Slovenské Federativní Republiky uzavřou Česká republika a Slovenská republika dohodu, jejímž předmětem je zejména závazek převzetí tohoto ústavního zákona do právních řádů nástupnických států ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky a společný výklad tohoto ústavního zákona oběma stranami dohody. Její součástí je rovněž dohoda o zachování celistvosti dokumentace uvedené v čl. 8 ve zvláštních případech zájmu na jejím dalším využití a dohoda o tomto využití Českou republikou a Slovenskou republikou za stejných podmínek.

(2) Součástí dohody podle odstavce 1 je i dohoda o způsobu rozhodování sporů vzniklých při dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky cestou arbitrážního řízení a závazek České republiky a Slovenské republiky, že nález arbitrážního orgánu je platný a vykonatelný na území České republiky a na území Slovenské republiky. Arbitrážním orgánem, stanoví-li tak dohoda republik, může být i komise zřízená v čl. 10.

(3) Součástí dohody podle odstavce 1 je v souladu s ustanovením čl. 4 odst. 2 i jiné majetkové a finanční vypořádání.

Čl. 14

(1) Zrušení Federální bezpečnostní informační služby nejpozději ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky a vypořádání jejích majetkových a jiných poměrů stanoví zákon Federálního shromáždění.

(2) Dělení majetku Československé televize, Československého rozhlasu, Československé tiskové kanceláře, Československých státních drah, Správy pošt a telekomunikací Praha a Správy pošt a telekomunikací Bratislava a jeho přechod nejpozději ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky na Českou republiku a Slovenskou republiku obdobně podle tohoto ústavního zákona stanoví zákon Federálního shromáždění.

(3) Zrušení Československé akademie věd nejpozději ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky a vypořádání jejích majetkových a jiných poměrů stanoví zákon Federálního shromáždění.

(4) Zákon Federálního shromáždění může stanovit odchylně od principů podle čl. 4 odst. 1 dělení majetku Federálního fondu tržní regulace v zemědělství.

(5) Majetek Centra kupónové privatizace se rozdělí ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Centrum kupónové privatizace České republiky a Centrum kupónové privatizace Slovenské republiky takto:

a) movitý majetek mimo čistý výnos z prodeje kupónů podle územního principu,

b) čistý výnos z prodeje kupónů v poměru dvě celé dvacet devět setin ku jedné.

Podrobnosti dělení majetku Centra kupónové privatizace stanoví dohoda České republiky a Slovenské republiky do zániku České a Slovenské Federativní Republiky.

Čl. 15

Ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky se zrušuje část pátá (§ 27 až 40) zákona č. 92/1991 Sb., o podmínkách převodu majetku státu na jiné osoby.

Čl. 16

Tento ústavní zákon nabývá účinnosti dnem vyhlášení.".

Tabulka č. I

PŘEHLED O MAJETKU

FEDERÁLNÍCH ORGÁNŮ - CELKEM

v mld Kčs

(na jedno desetinné místo)

Historický princip

 

 

 

ČSFR

ČR

SR

Zahraničí

ČR

SR

ČR

SR

ČR

SR

ČR

SR

ČR

SR

sl.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1 ZP (pořizovací cena)

459,9

350,7

105,3

4,6

10,2

1,0

125,6

49,8

182,7

91,3

-

-

318,5

142,1

2 - budovy

128,2

93,7

31,1

3,6

9,6

1,0

84,1

30,1

2,4

1,2

-

-

96,1

32,3

3 - pozemky

30,7

17,8

12,8

0,2

0,6

-

17,2

12,8

0,2

0,1

-

-

18,0

12,9

4 Nemovitý majetek

158,8

111,4

43,9

3,9

10,2

1,0

101,1

43,0

2,6

1,3

-

-

113,9

45,3

5 Movitý majetek

354,8

279,1

47,5

1,0

-

-

30,8

7,5

210,7

105,4

0,1

0,04

241,6

112,9

6 Pohledávky a závazky

120,1

72,9

42,9

-

-

-

25,2

19,7

44,8

22,5

4,5

2,0

74,5

44,2

7 Celkem (S ř. 4¸5)

633,7 x)

459,9

161,2

4,9

10,2

1,0

157,1

70,2

258,2

129,1

4,6

2,0

430,2

202,3

x) Hodnoty za ČSFR nejsou plně rozděleny na ČR, SR a zahraničí, protože FMZO a Centrum kupónové privatizace nerozklíčovaly veškeré pohledávky a závazky na republiky. Při dělení majetku ve sloupcích 5 až 14 je hodnota sloupce 1 již rozdělena. Ostatní rozdíly plynou ze zaokrouhlení.

Vysvětlivky:

Sloupec 1 - Celková hodnota majetku federálních orgánů

Sloupec 2 až 4 - Hodnota majetku federálních orgánů v ČR, SR a zahraničí - stav před dělením

Sloupec 5 až 12 - Rozdělení majetku ze sl. 1 podle kriterií návrhu ústavního zákona o dělení majetku ČSFR mezi ČR a SR a jeho přechodu na ČR a SR

Sloupec 13 až 14 - Souhrn děleného majetku podle kriterií ústavního zákona připadající na Českou republiku a Slovenskou republiku - stav po dělení

Řádek 1 až 5 - Údaje o majetku v pořizovacích cenách

Řádek 6 - Údaje o saldu pohledávek a závazků. Tato hodnota je především ovlivňována saldem pohledávek a závazků SBČS a rozdělením státních aktiv a pasiv. Tato položka je v čase značně proměnná a do konce roku může doznat značných změn.

Tabulka č. II

PŘEHLED O MAJETKU

JEDNOTLIVÝCH FEDERÁLNÍCH ORGÁNŮ

v mil. Kčs

(na jedno desetinné místo)

 

Stav po realizaci novely úst. zákona č. 143/1968 Sb. z října 1992 Data k 30. 6. 1992

Historické kriterium

Územní princip

Princip 2:1

Děleno Jinak

Celkem po dělení

 

ČSFR

ČR

SR

Zahraničí

ČR

SR

ČR

SR

ČR

SR

ČR

SR

ČR

SR

Kancelář prezidenta

1 301,1

1 301,1

-

-

1 029,4

-

247,3

-

16,2

8,2

-

-

1 292,9

8,2

Kancelář FS

355,0

355,0

-

-

-

-

266,5

-

59,0

29,5

-

-

325,5

29,5

Úřad vlády ČSFR

261,0

261,0

-

-

122,7

-

128,4

-

6,6

3,3

-

-

257,7

3,3

Fed. min. zahraničních věcí

6 191,1

2 306,3

176,5

3 708,3

145,2

-

1 621,9

176,5

2 829,5

1 418,0

-

-

4 596,6

1 594,5

Fed. min. zahraničního obchodu

3 680,0

925,5

355,1

1 139,1

42,0

-

883,5

355,5

759,4

379,7

-

-

1 684,9

734,8

Fed. min. obrany

426 097,5

327 552,0

98 514,7

30,8

8 214,9

989,5

110 144,6

43 800,7

175 298,5

87 649,3

-

-

293 658,0

132439,5

Fed. min. financí

262,4

262,4

-

-

-

-

93,6

-

119,2

59,6

-

-

202,8

59,6

Fed. min. práce a soc. věcí

59,4

20,7

38,7

-

-

-

2,8

25,6

20,7

10,3

-

-

23,5

35,9

Fed. min. vnitra

17 522,5

14 828,9

2 693,6

-

408,4

3,6

9 265,9

1 943,4

3 940,2

1 961,0

-

-

13 614,5

3 908,0

Fed. min. strategického plánování

147,0

142,0

4,7

-

-

-

65,0

1,4

53,7

26,9

-

-

118,7

28,3

Fed. min. hospodářství

373,6

326,7

46,9

-

15,6

-

74,8

7,0

184,1

92,1

-

-

274,5

99,1

Nejvyšší soud

42,9

42,9

-

-

-

-

41,5

-

0,9

0,5

-

-

42,4

0,5

Ústavní soud ČSFR

25,7

25,7

-

-

-

-

7,3

-

12,3

6,1

-

-

19,6

6,1

Fed. úřad pro normalizaci a měření

1 374,4

777,2

597,2

-

22,5

1,7

754,7

595,5

-

-

-

-

777,2

597,2

Fed. úřad pro vynálezy

246,3

243,9

2,4

-

11,0

-

172,7

1,0

41,2

20,4

-

-

224,9

21,4

Fed. statistický úřad

257,0

137,5

119,5

-

-

-

13,8

64,5

119,1

59,6

-

-

132,9

124,1

Fed. úřad pro hospodářskou soutěž

6,6

-

6,6

-

-

-

-

-

4,4

2,2

-

-

4,4

2,2

Fed. výbor pro životní prostředí

84,9

80,3

4,6

-

-

-

29,5

-

37,0

18,4

-

-

66,5

18,4

Federální ministerstvo kontroly

50,2

50,2

-

-

-

-

47,5

-

1,8

0,9

-

-

49,3

0,9

Generální prokuratura ČSFR

25,6

25,6

-

-

-

-

23,6

-

1,3

0,7

-

-

24,9

0,7

Československá tisková kancelář

7,8

5,2

2,6

-

-

-

-

-

5,2

2,6

-

-

5,2

2,6

Státní banka československá

5 553,1

-1 118,3

6 671,4

-

148,7

3,0

23 616,9

19 110,1

-24 883,9

-12 441,7

-

-

-1 118,3

6 671,4

Správa federálních hmotných rezerv

43 459,5

31 085,6

12 373,9

-

36,6

20,0

1 648,9

709,7

27 350,8

13 693,5

-

-

29 036,3

14 423,2

Fed. bezpečnostní a informační služba

644,5

450,4

194,1

-

7,5

-

220,6

105,4

222,3

88,7

-

-

450,4

194,1

Českosl. komise pro atomovou energii

1 109,3

1 108,8

0,5

-

-

-

1 107,5

0,5

0,9

0,4

-

-

1 108,4

0,9

Fond národního majetku ČSFR

809,6

724,9

84,7

-

-

-

724,3

84,5

0,5

0,3

-

-

724,8

84,8

Centrum kupónové privatizace

7 336,9

585,8

252,8

-

-

-

493,1

212,8

-

-

4 614,6

2 016,4

5 107,7

2 229,2

Československá akademie věd

7 457,7

4 879,1

2 578,6

-

11,8

-

4 639,6

2 290,0

344,2

172,1

-

-

4 995,6

2 462,1

Pokladní saldo státního rozpočtu federace po pokrytí emisí SPP

9 285,0

6 190,0

3 095,0

-

-

-

-

-

6 190,0

3 095,0

-

-

6 190,0

3 095,0

Saldo státních finančních aktiv a pasiv federace (bez vládních pohledávek a závazků)

-10 887,3

-7 439,5

-3 447,8

-

-

-

730,2

637,0

-8 169,7

-4 084,8

-

-

-7 439,5

-3 447,8

Saldo vládních pohledávek a závazků vůči zahraničí

110 579,9

73 720,0

36 859,9

-

-

-

-

-

73 720,0

36 859,9

-

-

73 720,0

36 859,9

Celkem

633 720,2

459 857,2

161 226,2

4 878,2

10 216,3

1 017,8

157 056,0

70 120,7

258 285,4

129 132,7

4 614,6

2 016,4

430 172,3

202 287,6


Související odkazy



Přihlásit/registrovat se do ISP