FEDERÁLNÍ SHROMÁŽDĚNÍ ČESKÉ A SLOVENSKÉ FEDERATIVNÍ REPUBLIKY
1992
VII. volební období
155
Návrh
výborů finančních a rozpočtových Sněmovny lidu a Sněmovny národů
na usnesení
Sněmovny lidu a Sněmovny národů
k návrhu ústavního zákona o dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou republiku a jeho přechodu na Českou republiku a Slovenskou republiku (tisk 152)
Výbory finanční a rozpočtové Sněmovny lidu a Sněmovny národů ve smyslu § 39 odst. 4 zákona č. 56/1991 Sb., o jednacím řádu Federálního shromáždění, po projednání uvedeného návrhu ve výborech branných a bezpečnostních, sociálních, hospodářských, zahraničních, pro životní prostředí a ústavně právních Sněmovny lidu a Sněmovny národů a po zvážení stanovisek národních rad
navrhují
Sněmovně lidu a Sněmovně národů, aby předložený návrh ústavního zákona schválily v tomto znění:
Návrh
"Ústavní zákon
ze dne .......... 1992
o dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou republiku a jeho přechodu na Českou republiku a Slovenskou republiku.
Federální shromáždění České a Slovenské Federativní Republiky se usneslo na tomto ústavním zákoně:
Čl. 1
Tento ústavní zákon upravuje dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou Republiku a jeho přechod na Českou republiku a Slovenskou republiku jakožto nástupnické státy České a Slovenské Federativní Republiky, a to na základě ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo ústavně učiněného rozhodnutí, které má tyto důsledky. Dále upravuje zrušení Federálního fondu národního majetku, rozdělení a přechod jeho majetku na Fond národního majetku České republiky a Fond národního majetku Slovenské republiky v případě zániku České a Slovenské Federativní Republiky; podle tohoto ústavního zákona se rozdělí i majetek Státní banky československé.
Čl. 2
Majetkem České a Slovenské Federativní Republiky, který je předmětem dělení podle čl. 1, jsou pro účely tohoto ústavního zákona
a) nemovité a movité věci ve vlastnictví České a Slovenské Federativní Republiky [Čl. 4 odst. 4 ústavního zákona č. 143/1968 Sb., o československé federaci, ve znění pozdějších ústavních zákonů.],
b) státní finanční aktiva a pasiva České a Slovenské Federativní Republiky,
c) měnová aktiva, pasiva a rezervy České a Slovenské Federativní Republiky,
d) jiná majetková práva a závazky náležející České a Slovenské Federativní Republice a státním organizacím v působnosti České a Slovenské Federativní Republiky, nacházející se na území České a Slovenské Federativní Republiky i mimo toto území.
Čl. 3
(1) Majetek České a Slovenské Federativní Republiky, který k 28. říjnu 1918 náležel právnickým a fyzickým osobám z území tvořících státní území nynější České republiky a který se stal po vzniku československého státu jeho majetkem, přechází dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí, které má tyto důsledky, na Českou republiku bez ohledu na místo, kde se k tomuto dni nachází.
(2) Majetek České a Slovenské Federativní Republiky, který k 28. říjnu 1918 náležel právnickým a fyzickým osobám z území tvořících státní území nynější Slovenské republiky a který se stal po vzniku československého státu jeho majetkem, přechází dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo dnem účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí, které má tyto důsledky, na Slovenskou republiku bez ohledu na místo, kde se k tomuto dni nachází.
Čl. 4
(1) Principy dělení majetku uvedeného v čl. 2, s výjimkou majetku uvedeného v čl. 3, jsou:
a) územní princip, podle něhož přechází majetek na ten nástupnický stát, na jehož území se nachází; pro nemovitosti na území České republiky a Slovenské republiky se použije tento princip vždy, pro věci movité se použije v případech, kdy tyto věci vzhledem k jejich určení, účelu použití, popřípadě povaze tvoří příslušenství nemovité věci,
b) princip podílu počtu obyvatel České republiky a obyvatel Slovenské republiky, podle něhož přechází majetek na Českou republiku a Slovenskou republiku v poměru dva ku jedné; použije se pro dělení ostatního majetku, u něhož nelze použít princip podle písmene a).
(2) Při dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky se uplatňuje hospodárnost a zachování dalšího řádného využití tohoto majetku při spravedlivém majetkovém a finančním vypořádání.
(3) Při dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky se ve výjimečných případech, stanovených dohodou České republiky a Slovenské republiky, uzavřenou podle čl. 13 odst. 1, zachovává jedinečnost, podmiňující funkčnost tohoto majetku; tato dohoda určí rovněž další způsob využívání tohoto majetku a upraví i další související otázky.
(4) Práva a závazky, které se podle svého obsahu vztahují pouze k České republice nebo ke Slovenské republice, přecházejí na Českou republiku nebo Slovenskou republiku.
Čl. 5
Členská kvóta Česká a Slovenské Federativní Republiky v Mezinárodním měnovém fondu, jakož i finanční závazky vůči Mezinárodnímu měnovému fondu, se rozdělí podle principu, který určí Mezinárodní měnový fond. Kapitálové vklady České a Slovenské Federativní Republiky v Mezinárodní bance pro obnovu a rozvoj, Mezinárodní finanční korporaci, Mnohostranné agentuře pro investiční záruky a v Mezinárodním sdružení pro rozvoj, jakož i finanční závazky České a Slovenské Federativní Republiky ve vztahu k uvedeným finančním institucím, se dělí mezi Českou republiku a Slovenskou republiku podle čl. 4 odst. 1 písm. b), pokud se nepoužije čl. 4 odst. 4.
Čl. 6
(1) Závazky, vyplývající z dříve přijatých finančních úvěrů ve volně směnitelných měnách - centrální devizový zdroj a bankovní aktiva v nesměnitelných měnách, vedené u Československé obchodní banky, a. s. se dělí ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republiku a Slovenskou republiku podle principu uvedeného v čl. 4 odst. 1 písm. b). Česká republika a Slovenská republika pověří v dohodě o vypořádání uvedeného majetku, uzavřené do zániku České a Slovenské Federativní Republiky, Československou obchodní banku, a. s. správou těchto pohledávek a závazků vůči zahraničním věřitelům a dlužníkům. Právní postavení Československé obchodní banky, a. s. ve vztahu k zahraničním věřitelům a dlužníkům se nemění.
(2) Poskytnuté a přijaté vládní úvěry se dělí ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky podle principu, uvedeného v čl. 4 odst. 1 písm. b), mezi Českou republiku a Slovenskou republiku, pokud u přijatých vládních úvěrů nebude s věřiteli dohodnuto jinak a pokud se nepoužije čl. 4 odst. 4.
(3) V dohodě o vypořádání majetku uvedeného v odstavci 2, mezi Českou republikou a Slovenskou republikou a uzavřené do dne zániku České a Slovenské Federativní Republiky určí Česká republika a Slovenská republika, která z republik bude u jednotlivých poskytnutých a přijatých vládních úvěrů nástupcem České a Slovenské Federativní Republiky.
Čl. 7
(1) Majetek uvedený v čl. 2, s výjimkou majetku uvedeného v čl. 3, přechází na Českou republiku a Slovenskou republiku dnem rozdělení, kterým je den podpisu dohody o předání a převzetí majetku zmocněnci pověřenými vládou České a Slovenské Federativní Republiky a vládami republik; součástí dohody je soupis předávaného majetku ke dni jeho přechodu. Tuto dohodu je možno uzavřít po nabytí účinnosti ústavně učiněného rozhodnutí o zániku České a Slovenské Federativní Republiky nebo po nabytí účinnosti jiného ústavního rozhodnutí s těmito důsledky.
(2) Jestliže majetek uvedený v čl. 2, s výjimkou majetku uvedeného v čl. 3, nepřejde na Českou republiku a Slovenskou republiku do zániku České a Slovenské Federativní Republiky dnem rozdělení tohoto majetku podle odstavce 1, přechází na Českou republiku a Slovenskou republiku okamžikem zániku České a Slovenské Federativní Republiky.
(3) Majetek uvedený v odstavci 2 předávají ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky příslušné státní orgány a státní organizace České a Slovenské Federativní Republiky a přejímají jej tímto dnem příslušné státní orgány a státní organizace České republiky a Slovenské republiky, určené zákony národní rad, popřípadě vládou České republiky a vládou Slovenské republiky; součástí protokolu o předání a převzetí majetku, který podepisují statutární orgány státních orgánů a státních organizací České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky je soupis předávaného majetku ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky; majetek České a Slovenské Federativní Republiky, nacházející se mimo její území předávají ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky zmocněnci, pověření vládou České a Slovenské Federativní Republiky, a přejímají jej k tomuto dni zmocněnci, pověření vládou České republiky a vládou Slovenské republiky. Za státní orgány České a Slovenské Federativní Republiky se pro tento případ považují i Kancelář prezidenta České a Slovenské Federativní Republiky, Kancelář Federálního shromáždění České a Slovenské Federativní Republiky a Úřad vlády České a Slovenské Federativní Republiky.
(4) Emisní banka České republiky a emisní banka Slovenské republiky převezmou ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky příslušnou část majetku, práv a povinností Státní banky československé.
Čl. 8
Spolu s majetkem uvedeným v čl. 2 přechází na příslušné státní orgány a státní organizace České republiky a Slovenské republiky i s tímto majetkem spjatá spisová agenda, příslušná republiky i s tímto majetkem spjatá spisová agenda, příslušná část archivu, známkové a poznatkové fondy a dokumentace průmyslového a jiného duševního vlastnictví.
Čl. 9
(1) Majetek České a Slovenské Federativní Republiky, k němuž přísluší právo hospodaření státním podnikům v působnosti federace, přechází do vlastnictví České republiky nebo Slovenské republiky podle sídla státního podniku.
(2) Má-li státní podnik se sídlem na území jedné republiky vnitřní organizační jednotku na území druhé republiky, přechází majetek uvedený v odstavci 1, který slouží hospodaření této vnitřní organizační jednotky, do vlastnictví té republiky, na jejímž území se tato vnitřní organizační jednotka nachází.
(3) Práva a povinnosti zakladatelů státních podniků v působnosti federace přechází společně s majetkem podle odstavce 1 na státní orgány České republiky nebo státní orgány Slovenské republiky, příslušné podle zákonů národních rad.
(4) Má-li státní podnik se sídlem na území jedné republiky vnitřní organizační jednotku na území druhé republiky, přechází majetek podle odstavce 2 na státní orgán této republiky, příslušný podle zákona její národní rady.
(5) Dohoda České republiky a Slovenské republiky, uzavřená do zániku České a Slovenské Federativní Republiky, však může v odůvodněných případech stanovit, že pro majetek, který slouží k hospodaření vnitřních organizačních jednotek státních podniků, které se nacházejí na území druhé republiky a pro obsah funkce zakladatelů, který je s nimi spojen, se ustanovení odstavců 2 a 4 nepoužijí.
Čl. 10
(1) Pro dokončení vypořádání nároků vzniklých rozdělením majetku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Českou republikou a Slovenskou republikou se zřizuje Komise pro dokončení vypořádání majetku České a Slovenské Federativní Republiky po zániku České a Slovenské Federativní Republiky. Tato komise je složena rovným dílem ze členů jmenovaných vládou České republiky a vládou Slovenské republiky.
(2) Počet členů, způsob jednání a podmínky rozhodování, jakož i další podrobnosti činnosti této komise stanoví její statut, který vydají nejpozději do 31. prosince 1992 ve vzájemné dohodě vláda České republiky a vláda Slovenské republiky.
Čl. 11
(1) Od účinnosti tohoto ústavního zákona do dne zániku České a Slovenské Federativní Republiky nelze převádět na Českou republiku a Slovenskou republiku majetek České a Slovenské Federativní Republiky, se kterým hospodaří státní orgány České a Slovenské Federativní Republiky, Státní banka československá, státní podniky a jiné státní organizace České a Slovenské Federativní Republiky; to platí i o jejich majetkových účastech na podnikání jiných právnických osob a dále majetkové účasti České a Slovenské Federativní Republiky na podnikání právnických osob.
(2) Ustanovení odstavce 1 neplatí pro
a) majetek, který přechází na Českou republiku a Slovenskou republiku v souvislosti se změnou působnosti federace a republik,
b) převody majetku v rámci obvyklého hospodaření,
c) přechod majetku podle čl. 7 odst. 1.
Čl. 12
(1) Dnem zániku České a Slovenské Federativní Republiky se zrušuje Federální fond národního majetku.
(2) Majetek, který náleží Federálnímu fondu národního majetku ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky, přechází tímto dnem na Fond národního majetku České republiky a Fond národního majetku Slovenské republiky; pro jeho dělení se použijí obdobně ustanovení tohoto ústavního zákona.
(3) Protokol o předání a převzetí majetku Federálního fondu národního majetku, jehož součástí je soupis předávaného majetku ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky, podepisují předseda prezídia Federálního fondu národního majetku, předseda prezídia Fondu národního majetku České republiky a předseda
Čl. 13
(1) Do zániku České a Slovenské Federativní Republiky uzavřou Česká republika a Slovenská republika dohodu, jejímž předmětem je zejména závazek převzetí tohoto ústavního zákona do právních řádů nástupnických států ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky a společný výklad tohoto ústavního zákona oběma stranami dohody. Její součástí je rovněž dohoda o zachování celistvosti dokumentace uvedené v čl. 8 ve zvláštních případech zájmu na jejím dalším využití a dohoda o tomto využití Českou republikou a Slovenskou republikou za stejných podmínek.
(2) Součástí dohody podle odstavce 1 je i dohoda o způsobu rozhodování sporů vzniklých při dělení majetku České a Slovenské Federativní Republiky cestou arbitrážního řízení a závazek České republiky a Slovenské republiky, že nález arbitrážního orgánu je platný a vykonatelný na území České republiky a na území Slovenské republiky. Arbitrážním orgánem, stanoví-li tak dohoda republik, může být i komise zřízená v čl. 10.
(3) Součástí dohody podle odstavce 1 je v souladu s ustanovením čl. 4 odst. 2 i jiné majetkové a finanční vypořádání.
Čl. 14
(1) Zrušení Federální bezpečnostní informační služby nejpozději ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky a vypořádání jejích majetkových a jiných poměrů stanoví zákon Federálního shromáždění.
(2) Dělení majetku Československé televize, Československého rozhlasu, Československé tiskové kanceláře, Československých státních drah, Správy pošt a telekomunikací Praha a Správy pošt a telekomunikací Bratislava a jeho přechod nejpozději ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky na Českou republiku a Slovenskou republiku obdobně podle tohoto ústavního zákona stanoví zákon Federálního shromáždění.
(3) Zrušení Československé akademie věd nejpozději ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky a vypořádání jejích majetkových a jiných poměrů stanoví zákon Federálního shromáždění.
(4) Zákon Federálního shromáždění může stanovit odchylně od principů podle čl. 4 odst. 1 dělení majetku Federálního fondu tržní regulace v zemědělství.
(5) Majetek Centra kupónové privatizace se rozdělí ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky mezi Centrum kupónové privatizace České republiky a Centrum kupónové privatizace Slovenské republiky takto:
a) movitý majetek mimo čistý výnos z prodeje kupónů podle územního principu,
b) čistý výnos z prodeje kupónů v poměru dvě celé dvacet devět setin ku jedné.
Podrobnosti dělení majetku Centra kupónové privatizace stanoví dohoda České republiky a Slovenské republiky do zániku České a Slovenské Federativní Republiky.
Čl. 15
Ke dni zániku České a Slovenské Federativní Republiky se zrušuje část pátá (§ 27 až 40) zákona č. 92/1991 Sb., o podmínkách převodu majetku státu na jiné osoby.
Čl. 16
Tento ústavní zákon nabývá účinnosti dnem vyhlášení.".
Tabulka č. I
PŘEHLED O MAJETKU
FEDERÁLNÍCH ORGÁNŮ - CELKEM
v mld Kčs
(na jedno desetinné místo)
Historický princip |
|
||||||||||||||||||||||||
|
ČSFR |
ČR |
SR |
Zahraničí |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
|||||||||||
sl. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||||
1 ZP (pořizovací cena) |
459,9 |
350,7 |
105,3 |
4,6 |
10,2 |
1,0 |
125,6 |
49,8 |
182,7 |
91,3 |
- |
- |
318,5 |
142,1 |
|||||||||||
2 - budovy |
128,2 |
93,7 |
31,1 |
3,6 |
9,6 |
1,0 |
84,1 |
30,1 |
2,4 |
1,2 |
- |
- |
96,1 |
32,3 |
|||||||||||
3 - pozemky |
30,7 |
17,8 |
12,8 |
0,2 |
0,6 |
- |
17,2 |
12,8 |
0,2 |
0,1 |
- |
- |
18,0 |
12,9 |
|||||||||||
4 Nemovitý majetek |
158,8 |
111,4 |
43,9 |
3,9 |
10,2 |
1,0 |
101,1 |
43,0 |
2,6 |
1,3 |
- |
- |
113,9 |
45,3 |
|||||||||||
5 Movitý majetek |
354,8 |
279,1 |
47,5 |
1,0 |
- |
- |
30,8 |
7,5 |
210,7 |
105,4 |
0,1 |
0,04 |
241,6 |
112,9 |
|||||||||||
6 Pohledávky a závazky |
120,1 |
72,9 |
42,9 |
- |
- |
- |
25,2 |
19,7 |
44,8 |
22,5 |
4,5 |
2,0 |
74,5 |
44,2 |
|||||||||||
7 Celkem (S ř. 4¸5) |
633,7 x) |
459,9 |
161,2 |
4,9 |
10,2 |
1,0 |
157,1 |
70,2 |
258,2 |
129,1 |
4,6 |
2,0 |
430,2 |
202,3 |
x)
Hodnoty za ČSFR nejsou plně rozděleny na ČR, SR a zahraničí, protože FMZO a Centrum kupónové privatizace nerozklíčovaly veškeré pohledávky a závazky na republiky. Při dělení majetku ve sloupcích 5 až 14 je hodnota sloupce 1 již rozdělena. Ostatní rozdíly plynou ze zaokrouhlení.Vysvětlivky:
Sloupec 1 - Celková hodnota majetku federálních orgánů
Sloupec 2 až 4 - Hodnota majetku federálních orgánů v ČR, SR a zahraničí - stav před dělením
Sloupec 5 až 12 - Rozdělení majetku ze sl. 1 podle kriterií návrhu ústavního zákona o dělení majetku ČSFR mezi ČR a SR a jeho přechodu na ČR a SR
Sloupec 13 až 14 - Souhrn děleného majetku podle kriterií ústavního zákona připadající na Českou republiku a Slovenskou republiku - stav po dělení
Řádek 1 až 5 - Údaje o majetku v pořizovacích cenách
Řádek 6 - Údaje o saldu pohledávek a závazků. Tato hodnota je především ovlivňována saldem pohledávek a závazků SBČS a rozdělením státních aktiv a pasiv. Tato položka je v čase značně proměnná a do konce roku může doznat značných změn.
Tabulka č. II
PŘEHLED O MAJETKU
JEDNOTLIVÝCH FEDERÁLNÍCH ORGÁNŮ
v mil. Kčs
(na jedno desetinné místo)
|
Stav po realizaci novely úst. zákona č. 143/1968 Sb. z října 1992 Data k 30. 6. 1992 |
Historické kriterium |
Územní princip |
Princip 2:1 |
Děleno Jinak |
Celkem po dělení |
||||||||
|
ČSFR |
ČR |
SR |
Zahraničí |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
ČR |
SR |
Kancelář prezidenta |
1 301,1 |
1 301,1 |
- |
- |
1 029,4 |
- |
247,3 |
- |
16,2 |
8,2 |
- |
- |
1 292,9 |
8,2 |
Kancelář FS |
355,0 |
355,0 |
- |
- |
- |
- |
266,5 |
- |
59,0 |
29,5 |
- |
- |
325,5 |
29,5 |
Úřad vlády ČSFR |
261,0 |
261,0 |
- |
- |
122,7 |
- |
128,4 |
- |
6,6 |
3,3 |
- |
- |
257,7 |
3,3 |
Fed. min. zahraničních věcí |
6 191,1 |
2 306,3 |
176,5 |
3 708,3 |
145,2 |
- |
1 621,9 |
176,5 |
2 829,5 |
1 418,0 |
- |
- |
4 596,6 |
1 594,5 |
Fed. min. zahraničního obchodu |
3 680,0 |
925,5 |
355,1 |
1 139,1 |
42,0 |
- |
883,5 |
355,5 |
759,4 |
379,7 |
- |
- |
1 684,9 |
734,8 |
Fed. min. obrany |
426 097,5 |
327 552,0 |
98 514,7 |
30,8 |
8 214,9 |
989,5 |
110 144,6 |
43 800,7 |
175 298,5 |
87 649,3 |
- |
- |
293 658,0 |
132439,5 |
Fed. min. financí |
262,4 |
262,4 |
- |
- |
- |
- |
93,6 |
- |
119,2 |
59,6 |
- |
- |
202,8 |
59,6 |
Fed. min. práce a soc. věcí |
59,4 |
20,7 |
38,7 |
- |
- |
- |
2,8 |
25,6 |
20,7 |
10,3 |
- |
- |
23,5 |
35,9 |
Fed. min. vnitra |
17 522,5 |
14 828,9 |
2 693,6 |
- |
408,4 |
3,6 |
9 265,9 |
1 943,4 |
3 940,2 |
1 961,0 |
- |
- |
13 614,5 |
3 908,0 |
Fed. min. strategického plánování |
147,0 |
142,0 |
4,7 |
- |
- |
- |
65,0 |
1,4 |
53,7 |
26,9 |
- |
- |
118,7 |
28,3 |
Fed. min. hospodářství |
373,6 |
326,7 |
46,9 |
- |
15,6 |
- |
74,8 |
7,0 |
184,1 |
92,1 |
- |
- |
274,5 |
99,1 |
Nejvyšší soud |
42,9 |
42,9 |
- |
- |
- |
- |
41,5 |
- |
0,9 |
0,5 |
- |
- |
42,4 |
0,5 |
Ústavní soud ČSFR |
25,7 |
25,7 |
- |
- |
- |
- |
7,3 |
- |
12,3 |
6,1 |
- |
- |
19,6 |
6,1 |
Fed. úřad pro normalizaci a měření |
1 374,4 |
777,2 |
597,2 |
- |
22,5 |
1,7 |
754,7 |
595,5 |
- |
- |
- |
- |
777,2 |
597,2 |
Fed. úřad pro vynálezy |
246,3 |
243,9 |
2,4 |
- |
11,0 |
- |
172,7 |
1,0 |
41,2 |
20,4 |
- |
- |
224,9 |
21,4 |
Fed. statistický úřad |
257,0 |
137,5 |
119,5 |
- |
- |
- |
13,8 |
64,5 |
119,1 |
59,6 |
- |
- |
132,9 |
124,1 |
Fed. úřad pro hospodářskou soutěž |
6,6 |
- |
6,6 |
- |
- |
- |
- |
- |
4,4 |
2,2 |
- |
- |
4,4 |
2,2 |
Fed. výbor pro životní prostředí |
84,9 |
80,3 |
4,6 |
- |
- |
- |
29,5 |
- |
37,0 |
18,4 |
- |
- |
66,5 |
18,4 |
Federální ministerstvo kontroly |
50,2 |
50,2 |
- |
- |
- |
- |
47,5 |
- |
1,8 |
0,9 |
- |
- |
49,3 |
0,9 |
Generální prokuratura ČSFR |
25,6 |
25,6 |
- |
- |
- |
- |
23,6 |
- |
1,3 |
0,7 |
- |
- |
24,9 |
0,7 |
Československá tisková kancelář |
7,8 |
5,2 |
2,6 |
- |
- |
- |
- |
- |
5,2 |
2,6 |
- |
- |
5,2 |
2,6 |
Státní banka československá |
5 553,1 |
-1 118,3 |
6 671,4 |
- |
148,7 |
3,0 |
23 616,9 |
19 110,1 |
-24 883,9 |
-12 441,7 |
- |
- |
-1 118,3 |
6 671,4 |
Správa federálních hmotných rezerv |
43 459,5 |
31 085,6 |
12 373,9 |
- |
36,6 |
20,0 |
1 648,9 |
709,7 |
27 350,8 |
13 693,5 |
- |
- |
29 036,3 |
14 423,2 |
Fed. bezpečnostní a informační služba |
644,5 |
450,4 |
194,1 |
- |
7,5 |
- |
220,6 |
105,4 |
222,3 |
88,7 |
- |
- |
450,4 |
194,1 |
Českosl. komise pro atomovou energii |
1 109,3 |
1 108,8 |
0,5 |
- |
- |
- |
1 107,5 |
0,5 |
0,9 |
0,4 |
- |
- |
1 108,4 |
0,9 |
Fond národního majetku ČSFR |
809,6 |
724,9 |
84,7 |
- |
- |
- |
724,3 |
84,5 |
0,5 |
0,3 |
- |
- |
724,8 |
84,8 |
Centrum kupónové privatizace |
7 336,9 |
585,8 |
252,8 |
- |
- |
- |
493,1 |
212,8 |
- |
- |
4 614,6 |
2 016,4 |
5 107,7 |
2 229,2 |
Československá akademie věd |
7 457,7 |
4 879,1 |
2 578,6 |
- |
11,8 |
- |
4 639,6 |
2 290,0 |
344,2 |
172,1 |
- |
- |
4 995,6 |
2 462,1 |
Pokladní saldo státního rozpočtu federace po pokrytí emisí SPP |
9 285,0 |
6 190,0 |
3 095,0 |
- |
- |
- |
- |
- |
6 190,0 |
3 095,0 |
- |
- |
6 190,0 |
3 095,0 |
Saldo státních finančních aktiv a pasiv federace (bez vládních pohledávek a závazků) |
-10 887,3 |
-7 439,5 |
-3 447,8 |
- |
- |
- |
730,2 |
637,0 |
-8 169,7 |
-4 084,8 |
- |
- |
-7 439,5 |
-3 447,8 |
Saldo vládních pohledávek a závazků vůči zahraničí |
110 579,9 |
73 720,0 |
36 859,9 |
- |
- |
- |
- |
- |
73 720,0 |
36 859,9 |
- |
- |
73 720,0 |
36 859,9 |
Celkem |
633 720,2 |
459 857,2 |
161 226,2 |
4 878,2 |
10 216,3 |
1 017,8 |
157 056,0 |
70 120,7 |
258 285,4 |
129 132,7 |
4 614,6 |
2 016,4 |
430 172,3 |
202 287,6 |