Ad 1. Pokus o jednání ve věci obnovení
peážní dopravy na trati Hrádek nad Nisou
- Varnsdorf byl učiněn již v červnu
1946. Pro neujasněné poměry ve věci
oprávnění německých železničních
úřadů k takovému jednání
nebylo však možno přikročiti k vlastnímu
projednání. Nový pokus byl učiněn
prostřednictvím Spojenecké kontrolní
rady v Berlíně, která zaslala příslušnou
notu československé vojenské mise sovětským
orgánům.
Ad 2. Jednání o peážní dopravuje
komplikováno tím, že část projížděného
území, totiž úsek mezi československou
hranicí a řekou Nisou, dlouhý asi 21/2
km, je součástí území spravovaného
Polskem. Tato otázka souvisí s řadou jiných
otázek, které budou v nejbližší
době projednány s představiteli Polska. Nebylo
možno vyříditi ji odděleně od
ostatního komplexu.
Ad 3. Pokud jde o uvolnění automobilové dopravy
po silnici z Hrádku nad Nisou přes Žitavu do
Varnsdorfu, nepokládáme rovněž za účelné
z výše uvedených důvodů zahajovati
již nyní příslušná jednání.

